Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-30@09:41:15 GMT

نامه‌نگاری دختر لبنانی با امام خامنه‌ای +عکس

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۷۵۱۸۰۳

نامه‌نگاری دختر لبنانی با امام خامنه‌ای +عکس

یکی از دختران شیعه لبنانی که در حوزه علمیه تحصیل می‌کند، دلنوشته‌ای را برای رهبر معظم انقلاب ارسال کرد. پس از مدتی فهمید که نامه‌اش خوانده شده و پاسخ داده شده است.

خبرگزاری تسنیم: یکی از دختران شیعه لبنانی که در حوزه علمیه تحصیل می‌کند، دلنوشته‌ای را برای رهبر معظم انقلاب ارسال کرد. پس از مدتی فهمید که نامه‌اش خوانده شده و پاسخ داده شده است، ضمن اینکه چفیه‌ای هم به‌عنوان هدیه از رهبر معظم انقلاب دریافت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
نامه پاسخ دفتر مقام معظم رهبری به دو دختر خانم لبنانی هم تحویل داده شد.  

ترجمه نامه دختر لبنانی در ادامه می‌آید:

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام علیکم و رحمة الله

سلام بر تو ای، ولی خداوند در میان ما و عزیز ما و طبیب درد‌های ما ...

امروز جناب دکتر شیخ علی رضا اعرافی به حوزه ما آمد و وقتی از منبر بالا رفت در ابتدا سلام شما را به ما رساند. اشک چشمانم جاری شد و به کلاس دویدم، این برگه را از دفترم کندم و قلم برداشتم، تا تلاش چهارم یا پنجمم باشد که برای شما می‌نویسم.

هر بار یادم می‌آید که دارم برای شما می‌نویسم، تلاش فزاینده‌ای می‌کنم که بین لزوم مختصرنویسی به‌خاطر اینکه وقت شما را نگیرم، و بین رغبت به اطاله کلام به‌علت عشق به صحبت با شما توازن برقرار کنم. همه دیدار‌های شما با دانش‌آموزان و نخبگان و دانشجویان و بسیجیان و علما و دختران و فرزندان شهدا، باعث می‌شود از ته قلب به آنان غبطه بخورم و بار‌ها تخیل کردم که من بین آن‌ها هستم، در محضر شما.

آرزویم این است که حتی یک بار شما را ببینم، صادقانه بگویم ما فرزندان شماییم در لبنان، فرزندان شما که از سختی این زندگی، به سیمای شما نگاه می‌کنیم و فراموش می‌کنیم هرآنچه بر ما می‌رود، و با شنیدن صدایتان دردهایمان را التیام می‌بخشیم، یک دارو و یک اسم خوش که همه درد‌های ما را خوب می‌کند، و آن خامنه‌ای است. از خداوند می‌خواهم به من توفیق حضور در میان زیارت کنندگان شما را بدهد.  

در پاسخ دفتر مقام معظم رهبری آمده است: ایشان برای این دو دختر خانم دعا کرده و چفیه‌ای برایشان فرستادند. لینک کوتاه خبر: farda.fr/003Kqe

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۵۱۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشجویان لبنانی هم به جنبش بزرگ حمایت از غزه پیوستند

دانشجویان لبنانی در دانشگاه‌های بزرگ این کشور همانند بسیاری از دانشجویان سراسر جهان به جنبش بزرگ دانشجویی در حمایت از مردم غزه پیوسته و خواستار توقف جنگ وحشیانه رژیم اشغالگر علیه ملت فلسطین شدند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، در حالی که جنبش عظیم دانشجویی در حمایت از مردم غزه و محکوم کردن جنایات شنیع رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین از دانشگاه‌های بزرگ آمریکا به دانشگاه‌های سراسر جهان از جمله دانشگاه‌های اروپایی و عربی گسترش یافته است امروز دانشجویان لبنان نیز در تعدادی از دانشگاه‌های بزرگ این کشور به اعتصابات و تظاهرات‌های ضد صهیونیستی در حمایت از مردم فلسطین پیوستند.

دانشجویان دانشگاه‌های مختلف لبنان با برگزاری تجمعات و تظاهرات‌ها بر همبستگی خود با مردم غزه تاکید کرده و خواستار توقف جنگ وحشیانه رژیم اشغالگر علیه مردم فلسطین شدند.

این تظاهرات‌ها و اعتصابات در دانشگاه آمریکایی در بیروت، دانشگاه لبنان- شعبه بیروت، دانشگاه عربی بیروت در همه شعبه‌های آن، دانشگاه بین المللی لبنان- شعبه بیروت و البقاع، دانشگاه حدث لبنان، دانشگاه قدیس یوسف در بیروت، دانشگاه هایکازیان و دانشگاه روح القدس الکسلیک برگزار شد.

موج تظاهرات‌ها و تجمعات دانشجویان آمریکایی در راستای حمایت از مردم فلسطین در محوطه‌های دانشگاه‌های آمریکا بعد از سرایت به اکثر دانشگاه‌های این کشور در حال گسترش به دانشگاه‌های سایر کشورهای دنیاست.

این اعتراضات از دانشگاه کلمبیا در نیویورک از 9 روز پیش (17 آوریل) آغاز شد و دانشجویان معترض خواستار قطع رابطه این دانشگاه با نهادهای رژیم صهیونیستی که در جنگ غزه نقش دارند شدند.

معترضان در دانشگاه‌های دیگر نیز خواسته‌های مشابهی دارند. اردوگاه‌های دانشگاهی که در سراسر آمریکا ایجاد شده‌اند، دانشجویانی را از پیشینه‌های مختلف ـ از جمله فلسطینی‌ها، عرب‌ها، یهودیان و مسلمانان ـ گرد هم آورده‌اند تا بمباران غزه توسط اسرائیل را محکوم کنند.

تا کنون در جریان جنبش دانشجویی در ایالات متحده، بیش از 900 نفر از جمله دانشجویان و اساتید دانشگاه‌ها بازداشت شدند.

غزه چگونه جهان را ضد استکبار و اشغالگری متحد کرد؟10 پیام یک خیزشخیزش دانشجویی در آمریکا؛ سرکوب در کشور مدعی دموکراسی

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دانشجویان لبنانی هم به جنبش بزرگ حمایت از غزه پیوستند
  • آغاز تحصن دانشجویان لبنانی در حمایت از غزه
  • پاسخ آیت‌الله فیاضی به سؤالی پیرامون رفع اضطراب
  • روزنامه نگاری با قدرت تیتر
  • بانوان هنرمند انقلاب اسلامی به منویات اخیر رهبر انقلاب پاسخ دادند
  • معلمان با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنند
  • عکسی از مادر سیدحسن خمینی در مراسم تشییع پیکر عروس ارشد امام /دختر امام هم آمد
  • فیلم| ماجرای حضور رهبر انقلاب در خانه شهید شیرودی | خبر مهمی که رهبر انقلاب از رادیو شنید
  • برگزاری همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای
  • همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای درقم برگزارمی شود