Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-19@11:54:34 GMT

حجم تنش ها و منازعات سیاسی در کشور باید کاهش پیدا کند

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۷۵۲۱۴۹

حجم تنش ها و منازعات سیاسی در کشور باید کاهش پیدا کند

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام علی خاتمی روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری استان با بیان اینکه پاسخگویی ما در برابر خداوند، منحصر به مسائل فردی و عبادی نیست، افزود: در مسئولیت های اجتماعی اگر جهت رفتار، موضوع گیری ها و حب و بغض های ما برای خدا و خدمت به خلق نباشد، زیان خواهیم کرد.
وی با بیان اینکه در شرایط حاضر ایران در عرصه های بین المللی حضور مقتدر و موثری دارد، خاطرنشان کرد: کارنامه یک سال گذشته مسئولان برای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در حوزه اقتصاد مقاومتی در استان قابل قبول است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حجت الاسلام خاتمی ادامه داد: شعار اقتصاد مقاومتی منحصر به یک سال نیست و باید مسئولان تمام همت خود را برای تحقق آن در کشور به کار گیرند.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با بیان اینکه مطالبه حضرت امام و رهبر معظم انقلاب از ائمه جمعه ایجاد انس، الفت، همدلی و روحیه تشویق مضاعف برای کار است، گفت: امام جمعه رهبر حزب نیست و نباید گرایش های حزبی هم داشته باشد بلکه آنجا که لازم است همه خادمان را نقد و آنجا که لازم است تشویق کند.
7312/6085
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۵۲۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله سپاه به رژیم صهیونیستی، عظمت ایران را به جهان ثابت کرد 

حجت الاسلام محمد ایزدی امام جمعه موقت یزدان آباد و نماینده ولی فقیه درسپاه ناحیه رفسنجان ضمن دعوت نمازگزاران به تقوی الهی گفت: تقوی در دنیا و آخرت باعث عزت و سعادت است. 

وی با اشاره به کاهش جمعیت افزود: تبعات کاهش جمعیت، اولینش سالمندی کشور ماست و اگر با همین وضع بگذرد، ۳۰ سال آینده ۳۲درصدجمعیت ما مسن است.

امام جمعه موقت یزدان آباد افزود: پیشرفت کشور در دست جوانان است و با سالمندی گرفتاری و بحران در همه عرصه‌ها از جمله مذهبی، پزشکی و... زیاد خواهد شد و کشور با چالش روبرو خواهد شد.

حجت الاسلام ایزدی تصریح کرد: متأسفانه در کلان شهرها به جای فرزندآوری، سگ پروری می‌کنند و از آن به عنوان فرزند نام می‌برند و حتی در این راه هزینه‌های کلانی صورت می گیرد که این کاردشمن است و باید در این زمینه فرهنگ سازی شود.

وی بیان داشت: راهکار افزایش جمعیت طبق آیات قرآن توکل برخداست که خداوند می فرماید: "روزی خلق با من است" و حضرت محمد (ص) نیز می فرمایند: "نان را خدامی دهد و شما وسیله هستید"و راهکار دیگر الگو برداری از بزرگان و ازدواج آسان و بهنگام است.

امام جمعه موقت یزدان آباد با اشاره به حمله سپاه به رژیم کودک کش تروریستی گفت: این عظمت را جهان ثبت کرد و متوجه شد، ایران اسلامی قدرت و رهبری دارد و ازحق مشروع خود دفاع می‌کند و واقعاً تنبیه شد و این هشداری بود تا مواظب باشند و دست از پا خطا نکنند.

وی افزود: پادگانی که کنسولگری ما را زد، زدیم و ما فقط هشداری دادیم؛ چرا که آنها قبلا با عملیات طوفان الاقصی مبتذل شده بودند و این حمله برایشان تنها یک هشدار بود.

حجت الاسلام ایزدی تصریح کرد: به برکت رهبری فرزانه، ارتش، سپاه مقتدر و نیرو‌های دفاعی معادلات دشمن را بهم زدیم و این یک وعده صادق بود.

وی در بخش دیگری از سخنانش به روز زمین پاک اشاره کرد و گفت: درگذشته آبا و اجداد ما هم در اردیبهشت جشن اردیبهشتگان می‌گرفتند و معتقد بودند، زمین باید پاک نگهداشته شود.

حجت الاسلام ایزدی روز کارآفرینی را گرامی داشت و افزود: در دولت انقلابی کار و اشتغال زیادی انجام شده است و امیدواریم، بیکاری درجامعه که موحب نگرانی خانواده هاست، کاملاً برطرف شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • وعده صادق، جوابی دندان شکن به رژیم صهیونیستی
  • عملیات وعده صادق اقدامی مشروع، دفاعی و حکیمانه بود
  • راهپیمایی مردم خوروبیابانک در دفاع از عملیات وعده صادق
  • سپاه پاسداران مایه قدرت همه جانبه ایران اسلامی است
  • راهپیمایی مردم خوروبیابانک از عملیات وعده صادق
  • حمله سپاه به رژیم صهیونیستی، عظمت ایران را به جهان ثابت کرد 
  • دیدار امام جمعه همدان و استاندار با اعضای شورای تأمین استان همدان
  • مراسم رژه نیروهای ارتش و مسلح دراصفهان
  • رهبر انقلاب با قدرت و حکمت امروز در حال اداره کشور است
  • ممنوعیت ملاقات‌های جمعی «حکمتیار»