Web Analytics Made Easy - Statcounter

مازندمجلس:حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری، گفت:‌ طرح مربوط به کسر خدمت فرزندان ایثارگران با 58 امضاء امروز یکشنبه 27 اسفند 96 به هیأت رئیسه تقدیم شد .

متن کامل این طرح به شرح زیر است:

قانون‌گذار در بند «د» ماده 88 قانون برنامه ششم توسعه مصوب 1395.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

12.14 مقرر نموده است:

فرزندان آزادگان، جانبازان و رزمندگان به ازای هر درصد جانبازی و هر ماه مدت حضور در جبهه یا هر ماه سابقه آزادگی منوط به اذن فرماندهی معظم کل‌قوا از یک ماه کسر خدمت نظام وظیفه بهره‌مند می‌گردند. با توجه به اطلاق این قانون مزایای ان شامل تمام فرزندان رزمندگان، آزادگان و جانبازان صرفنظر از وضعیت سنی آنان می‌گردد و در عمل سبب شده که تمام مشمولین جهت استفاده از این تسهیلات اقدام نمایند. حسب اعلام ستاد کل نیروهای مسلح به دلیل کثرت متقاضیان امکان اعمال یکباره این قانون در سال‌های 1398 ـ‌1397 برای تمامی افراد واجد شرایط وجود ندارد، لذا مبادرت به امتیازبندی نمودند که اثر مستقیم این امتیازبندی محرومیت تعداد زیادی از فرزندان ایثارگران از حق قانونی خود بوده لذا به منظور اجرای عدالت و انطباق هر چه بیشتر با شرایط نظام وظیفه عمومی کشور، رفع هرگونه محدودیت این طرح تقدیم نمایندگان ملت در مجلس شورای اسلامی می‌گردد.

اسامی و امضاء پیشنهاددهندگان

1- حسینعلی حاجی

2- نادر قانعی‌پور

3-حمیدرضا ؟؟؟

4- اصغر مسعودی

5- شهروز برزگر

6- محمداسماعیل سعیدی

7- سیدهادی بهادری

8- سبحانی‌فر

9- علی نوبخت

10- حسین هاشمی تختی

11- پورباقرانی

12- علی وقف‌چی

13- محمود بهمنی

14- عبدالرضا ؟؟؟

15- غلامرضا حیدری

16- مرتضی صفاری

17- حیدرعلی عامری

18- سلیم‌الله حضرت ؟؟؟

19- ذبیح نیکفر

20- علی‌محمد مرادی

21- محسن بیگلری

22- ؟؟؟

23- مجید کیانسرپور

24- مجید ناصر‌نژاد

25- غلامرضا شرفی

26-شهاب‌الدین بیمقدار

27- بیت‌الله  عبدالهی

28- احد آزادی‌خواه

29- محمدعلی وکیلی

30-فرج‌آلله رجبی

31- حسن بهرامی‌نیا

32-  احمد مرادی

33- شمس‌الله ؟؟؟

34- سیدمحسن علوی

35- سیدکاظم دلخوش

36- سیدصادق طباطبایی‌نژاد

37-نصرالله پژمانفر

38- نعیم امینی فرد

39-علیم یارمحمدی

40- محمد حسین قربانی

41- ابوالفضل سروش

42- رضا کریمی

43- محمدرضا ؟؟؟؟

44- علیرضا محجوب

45-داود محمدی

46- ناصر شریفی

47- حبیب‌الله نیکزادی

48- اسدالله قره‌خانی

49- محمد خدابخشی

50- محمدباقر سعادت

51- محمدرضا امیرحسنخانی

52- احمد علیرضابیگی

53- همایون هاشمی

54- علی گلمرادی

55- محسن کوهکی

56- سیدناصر در؟؟؟؟

57- اکبری

58- قوامی

59-حسن کیهانی

60- حسن ؟؟؟

61- محمود صادقی

62- محمد ابراهیم رضایی

63- ابوالفضل ابوترابی

64- کمال دهقانی فیروزآبادی

65- ذوالنوری

66- سیدابوالفضل موسوی

67- محمود شکری

68- علی کاظمی ؟؟؟

69- ؟؟؟؟

70- خادم

71- مهاجر چنارانی

72- محمد ؟؟؟

منبع: مازند مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mazandmajles.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مازند مجلس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۵۳۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دولت اجرای قانون مدیریت واحد شهری را تا تحقق کامل دنبال کند

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه اجرای قانون مدیریت واحد شهری به تقویت شورا و مدیریت شهر کمک و از موازی‌کاری و حیف و میل بیت‌المال جلوگیری می‌کند، گفت: قانون مدیریت واحد شهری باید در تمام شهرها و کل ایران اجرایی شود؛ از دولت نیز انتظار داریم این قانون را تا تحقق کامل دنبال کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمدرضا فلاح امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در نطق خود در صدوسی‌امین جلسه شورای اسلامی شهر اصفهان با تبریک روز معلم و روز کارگر به معلمان و کارگران اظهار کرد: این روزها بهانه‌ای است تا به نیاز و مشکلات این اقشار پرداخته شود، زیرا اگر این دو قشر نباشند، چرخه علمی و تولیدی در کشور و شهر مختل می‌شود.

وی افزود: در این راستا باید دولت و وزرا به خواسته آن‌ها رسیدگی کند؛ عملکرد شرکت‌ها و پیمانکاران نباید به صورتی باشد که این قشر زحمت‌کش به دلیل بی‌توجهی و بی‌عدالتی برای خواسته‌های خود به تحصن و اعتصاب روی آورند.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: بعضی شرکت‌های خدماتی و پیمانکاران در استفاده از نیروی کارگر، برده‌داری می‌کنند، کار چند نفر را به یک نفر واگذار و در پرداخت حق و حقوق آن‌ها نیز کوتاهی می‌کنند، در این راستا می‌طلبد که اداره کار، بازرسی و متولیان نسبت به بی عدالتی پیمانکاران به ویژه شرکت خدماتی رسیدگی کنند.

فلاح با تبریک هفته فرهنگی اصفهان افزود: در این هفته برنامه‌های فرهنگی توسط شهرداری، معاونت فرهنگی در اصفهان در گذر چهارباغ، کوه صفه و ناژوان و دیگر نقاط برگزار می‌شود که این برنامه‌ها نشاط و شادی برای شهروندان به همراه دارد.

وی یادآور شد: مهمانانی که از شهرهای دیگر به اصفهان آمده‌اند، اذعان کرده‌اند که یک دهم برنامه‌های فرهنگی که در اصفهان اجرا می‌شود، دیگر شهرها ندارند؛ از سوی دیگر از زیبایی شهر اصفهان یاد می‌کنند که در حتی در میان کشورها و شهرهای جهان منحصربه‌فرد است.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اینکه شوراها نماد مردم سالاری دینی در جمهوری اسلامی ایران است، بنابراین تقویت این نهاد ضروری است، یادآور شد: شعار سال رهبری مبنی بر «جهش تولید با مشارکت مردم» در شورها متبلور است، زیرا اگر به ۲۳ وظیفه شوراها نگاه کنیم، انجام بیشتر آن‌ها با مشارکت مردم تعریف شده است.

وی ادامه داد: در قانون اساسی نیز ذکر شده است که پیشبرد برنامه‌ها در حوزه‌های مختلف از طریق همکاری مردم و با توجه به مقتضیات محلی انجام شود، هر کجا مردم مشارکت کنند، بر مشکلات آن کار فائق می‌شویم.

فلاح گفت: اگر بر تحقق مدیریت واحد شهری تاکید داریم به دلیل آن است که مشارکت مردم می‌تواند کمک شایانی برای دولت و مدیریت شهرها به همراه داشته باشد، در قانون اساسی نیز با اقتباس از قرآن و آموزه‌های قرآنی به امر شوراها پرداخته شده است؛ شوراها هر کجا قدم گذاشتند، با مشارکت مردم در آن کار موفقیت کسب کرده‌اند و نقش مهمی در آبادانی شهر و روستاها دارند.

وی از دولتمردان خواست از حمایت‌ها از جنس حرف دوری کنند و به حمایت واقعی از شوراها بپردازند، گفت: اگر بخواهیم جامعه‌ای آباد، شهر و روستا آباد داشته باشیم، باید به اختیارات شورا بیفزاییم نه به دنبال کاهش اختیارات شورا باشیم.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه اجرای قانون مدیریت واحد شهری به تقویت شورا و مدیریت شهر کمک و از موازی‌کاری و حیف و میل بیت‌المال جلوگیری می‌کند، گفت: در این راستا قانون مدیریت واحد شهری باید در تمام شهرها و کل ایران اجرایی شود و از دولت نیز انتظار داریم این قانون را تا تحقق کامل دنبال کند.

کد خبر 748689

دیگر خبرها

  • دولت اجرای قانون مدیریت واحد شهری را تا تحقق کامل دنبال کند
  • ۳۱۰ نفر در حوادث مربوط به موتورسیکلت در شهر مشهد جان باختند
  • تمدید ثبت‌نام و ویرایش آزمون استخدامی فرزندان ایثارگران
  • استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای خدمت به خانواده شهدا
  • بازدید مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران از طرح های اقتصادی ایثارگران در سیستان
  • فرزندان با استعداد خود را به حوزه های علمیه بفرستید
  • نکوداشت مبلّغ شهید و فقیه انقلابی دیارعلویان
  • در صورت مساوی بودن امتیاز، تفاضل گل تعیین‌کننده است
  • قنبرزاده: باشگاه‌ها برای بیانیه‌نویسی مسابقه گذاشته بودند
  • ایثارگران اسوه عزت و پایداری انقلاب هستند