Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا یونس رنجکش روز یکشنبه در نشست خبری در فرمانداری آستارا گفت: مغفول ماندن بسیاری از فرصت های توسعه و سرمایه گذاری این شهرستان نظیر راه آهن بین المللی آستارا-آستارا و بارانداز آن مصلحت نیست و رسانه ها باید در این راستا همت مضاعف داشته باشند.
وی افزود: خوشبختانه رسانه ها با درک مسئولیت حرفه ای خود، کمک های بسیاری در یک سال گذشته در برقراری ارتباط دستگاه های اجرایی و حاکمیتی با مردم داشته اند و دولت، برنامه ریزی های خوبی در مسیر توسعه زیرساخت ها و عمران آستارا داشته و راه آهن بین المللی آستارا-آستارا و سد لاستیکی از جمله آنهاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار کرد: برگزاری همایش ملی فرصت ها و محدودیت های سرمایه گذاری، توسعه مشارکت های مدنی، تشکیل سازمان های مردم نهاد، حضور مکرر مسئولان کشوری و استانی و پیگیری تکمیل طرح مسکن مهر این شهرستان از کارهای مهم فرمانداری طی یک سال گذشته است.
رنجکش بر همگرایی مردم و مسئولان برای توسعه و رفع مشکلات آستارا تاکید کرد و مطالبه گری و رعایت حقوق شهروندی در جامعه را ضروری دانست و انتشار بیش از یک هزار و چهارصد عنوان خبر با محوریت فرمانداری آستارا در یکسال گذشته در نشریات مکتوب استانی و کشوری را گامی در برند سازی این شهرستان دانست.
خبرنگاران و مدیران شبکه های مجازی نیز در این نشست، دیدگاه های خود را برای توسعه بیشتر آستارا و همکاری تنگاتنگ اصحاب رسانه با فرمانداری مطرح کردند و در پایان از آنها تجلیل شد.
شهرستان مرزی بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد و دفترهای خبرگزاری جمهوری اسلامی، صدا و سیما و خبرگزاری های دیگر و 10 نشریه محلی در آن فعال است.
7124 / 2007
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۵۳۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح آبخیزداری موجب مهار سیلاب شد

فرماندار ایلام گفت: با توجه به خسارات ناشی از سیل در سال‌های گذشته، با اجرای طرح‌های آبخیزداری آب‌های سطحی و سیلاب مهار شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، عبدالصاحب نادری امروز _دوشنبه، هفدهم اردیبهشت‌_ در جلسه مدیریت بحران شهرستان ایلام اظهار کرد: مدیریت بحران در زمان وقوع حادثه مستلزم تمهیدات لازم و از قبیل پیش‌بینی شده است.

وی افزود: به همت اعضای ستاد مدیریت بحران و دستگاه‌های امدادی شاهد بحران سیلاب در سطح شهرستان نبودیم.

فرماندار ایلام ادامه داد: در توزیع آب روستایی، با توجه به اینکه شغل عمده مردم کشاورزی است برنامه‌ریزی باید به گونه‌ای باشد تا آب مصرفی کشاورزی و شرب مردم تأمین شود.

نادری تاکید کرد: ترمیم به موقع شکستگی و رفع آن از مطالبات به حق مردم است که باید در اسرع وقت مرتفع اجرا شود.

وی اضافه کرد: با توجه به خسارات ناشی از سیل در سال‌های گذشته، با اجرای طرح‌های آبخیزداری آب‌های سطحی و سیلاب مهار شده است.

ادامه داد: با کمک دهیاران و شوراها، جمعیت هلال احمر و سازمان‌های مردم نهاد جهت پیشگیری از بروز هرگونه آتش‌سوزی در مراتع وجنگل‌ها تدابیری اندیشیده شود.

کد خبر 751224

دیگر خبرها

  • میز خدمت جهادی در شهرک امام زاده ابراهیم (ع) شفت برپا شد
  • آمادگی صددرصدی برای برگزاری دور دوم انتخابات الکترونیکی در ۵ شهر مازندران
  • فعالیت بیش از ۱۵۰ گروه جهادی در آستارا
  • معلمان معمار اصلی شخصیت افراد در جامعه هستند
  • خسارت ۴۹۰ میلیارد تومانی سیل به بخش دُرُح سربیشه
  • اجرای طرح آبخیزداری موجب مهار سیلاب شد
  • ایجاد ۳۲۰ فرصت شغلی با راه‌اندازی کارخانه فرآوری مس در خوسف
  • سفر روسای اتاق‌های بازرگانی به تهران با هدف سرمایه‌گذاری
  • کرمان آیدکس معرفی ظرفیت‌های مغفول برای توسعه سرمایه‌گذاری
  • تشکیل شرکتهای واسطه برای جذب سرمایه خارجی قانونی شد