Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، رحیم بنامولایی روز یکشنبه درپنجاه و یکمین نشست شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی استان البرز افزود: اکنون سیب درختی عمده صادرات محصولات کشاورزی البرز به هند را شامل می شود.
وی افزود: درسفراخیر هیات اقتصادی البرز به هندوستان زمینه صادرات سایر محصولات استان به این کشور مهیا شد.
بنامولایی اظهار کرد: در این سفر که جمعی از فعالان اقتصادی استان های البرز و تهران حضور داشتند نشست های متعدد با تجار و دست اندرکاران تولید و صادرات هندوستان برگزارشد که دستاوردهای خوبی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس اتاق بازرگانی البرز بیان داشت: مشارکت در تولید صنایع هوایی، قطعات خودرو، انواع پمپ ها و موتورهای برق و ژنراتور، پنل های خورشیدی، خودرو و موتور های سه چرخ برقی، بنزینی و قطعات ماشین آلات نساجی از جمله مواردی بود که مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.
رئیس پارلمان بخش خصوصی البرز افزود: هیات تجاری هندوستان در تابستان سال آینده برای توسعه همکاری های بازرگانی به استان البرز سفر می کند.
بنا مولایی در بخش دیگری از اظهاراتش به فعالیت های واحد امور بین الملل اتاق بازرگانی البرز اشاره کرد
و گفت: گشایش رسمی دفتر تجاری درلهستان و پذیرش هیات تجاری این کشور دراردیبهشت ماه 97، اعزام هیات اقتصادی به لهستان و آلمان درخرداد ماه سال آینده و نیز اعزام هیات های اقتصادی به کره جنوبی و چین در آبان ماه 97 از برنامه های اتاق بازرگانی البرز است که با هدف ایجاد تولید ، اشتغال و گسترش صادرات صورت می گیرد.
استان البرز دارای 75 هزار هکتار زمین باغی و کشاورزی و 3 هزارو500 واحد تولیدی و صنعتی است که یکی از قطب های تولید کشور محسوب می شود.
7411/ 6155
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۵۳۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبانی غرفه خراسان رضوی از ‌هیات‌های تجاری کشورهای خارجی در روز اول نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ 

به گزارش قدس خراسان به نقل از اداره روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، هادی توانا شنبه ۸ اردیبهشت در حاشیه غرفه خراسان رضوی در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ اظهار کرد: حضور چندین هیات تجاری دولتی و اقتصادی از کشورهای افغانستان، چین و سیرالئون برای غرفه استان خراسان رضوی یک روز پرکار را رقم زد.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری خراسان رضوی در ادامه افزود: مذاکرات و تفاهم بر روی بسیاری از حوزه‌ها مانند معادن، کشاورزی، صنایع غذایی و تجارت بین کشورها و همچنین هماهنگی برای پیگیری‌های بعدی از اهم رویدادهایی بود که رقم خورد.

وی تاکید کرد: ترافیک حضور هیات‌های خارجی و داخلی نشانگر وجود ظرفیت‌های بسیار عالی استان خراسان رضوی در حوزه‌های اقتصادی است.

توانا یادآور شد: در این دیدارها سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری به بیان ظرفیت‌های متعدد و متنوع اقتصادی استان برای هیات‌های تجاری دولتی و اقتصادی خارجی پرداخت.

دیگر خبرها

  • میزبانی غرفه خراسان رضوی از ‌هیات‌های تجاری کشورهای خارجی در روز اول نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ 
  • همکاری اتاق‌های بازرگانی و پارک علم و فناوری بین‌المللی
  • چهارمحال و بختیاری ۳۰ محصول صادرات‌محور دارد
  • استقرار اتاق‌های بازرگانی فناوری در پارک فناوری بین‌المللی ایران
  • بازدید هیات هرمزگانی از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک کشور چین
  • بررسی آخرین وضعیت سیب ذخیره شده در سرد خانه های آذربایجان غربی
  • بازدید هیات تجاری هرمزگان از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک چین
  • ورود هیات تجاری و اقتصادی استان هرمزگان به کشور چین
  • آغاز ایران‌اکسپو از فردا/ نمایش توانمندی‌های تولیدی و تجاری کشور
  • قشم به عنوان منطقه آزاد برتر در حوزه اقتصادی و سرمایه گذاری انتخاب شد