Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-03-19@10:42:32 GMT

دستگیری دو سارق زورگیر با 16 کلاه مختلف 

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۷۵۳۵۸۹

دستگیری دو سارق زورگیر با 16 کلاه مختلف 

به گزارش ایسکانیوز،سرهنگ " ارسلان قاسم زاده " به تشریح این خبر پرداخت و گفت: چندی پیش تعدادی از شهروندان، ضمن مراجعه به دایره قضایی این کلانتری، اظهار داشتند که دو نفر موتورسوار با تهدید و زور گوشی های همراه آنان را ربوده است.
وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع، پرونده ای در این زمینه تشکیل و تیم های تجسس ضمن انجام گشت های تعقیب و مراقبت و تجسس در محله مذکور، در نهایت سرنخ هایی از سارقان زورگیر به دست آوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مقام انتظامی عنوان داشت: این سارقان که از کلاه ها و همچنین موتورسیکلت های مختلفی برای سرقت استفاده می کردند تا مورد شناسایی قرار بگیرند، در نهایت در تحقیقات میدانی وضعیت ظاهری این سارقان شناسایی و تحقیقات وارد مرحله تازه ای شد تا این که ماموران هنگام گشت زنی سارقان را در محدوده خیابان مسیل، هنگام زورگیری مشاهده کردند.
رئیس کلانتری 128 با بیان اینکه سارقان به محض مشاهده ماموران سعی کردند با حرکت در خلاف جهت خودروهای در حال حرکت از محل متواری شوند؛ اظهار داشت: هر دو سارق پس از دقایقی تعقیب و گریز در دو عملیات جداگانه دستگیر و به کلانتری منتقل شدند.
این مقام انتظامی تصریح کرد: در بازرسی بدنی از سارقان تعداد 5 دستگاه گوشی مسروقه و یک قبضه سلاح سرد کشف شد.
وی با بیان اینکه مخفیگاه سارقان با هماهنگی مقام قضایی مورد بازرسی قرار گفت، ادامه داد: در بازرسی صورت گرفته تعداد 16 کلاه مختلف که سارقان برای زورگیری استفاده می کردند کشف شد.
وی گفت: با تکمیل پرونده متهمان برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.

پایگاه خبری پلیس پایتخت

۷۰۵

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۵۳۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق با ۳۵ فقره سرقت

آفتاب‌‌نیوز :

سردار یحیی الهی امروز، ۲۶ اسفندماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره سرقت قطعات داخل خودرو در خرم‌آباد، پیگیری موضوع جهت شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: مأموران آگاهی خرم‌آباد با اقدامات و رصدهای اطلاعاتی یک سارق سابقه‌دار و ۶ مالخر را شناسایی و در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی لرستان تصریح کرد: در ادامه روند تحقیقات و بازسازی صحنه‌های جرم سارق تاکنون به ۳۵ فقره انواع سرقت محتویات خودرو اعتراف و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

سردار الهی ضمن اشاره به کشف مقادیری اموال مسروقه در این رابطه و تحویل آن‌ها به مالباختگان از شهروندان خواست، وسایل نقلیه خود را به لوازم ایمنی نظیر دزدگیر، سوئیچ‌مخفی، قفل فرمان، قفل پدال، قفل‌سوئیچی و سایر وسایل تأخیری و بازدارنده تجهیز نمایند و هرگونه مورد مشکوک را به پلیس اطلاع دهند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • دستگیری ۲ سارق سیم برق در شاهرود/ تهیه مواد مخدر انگیزه سرقت بود
  • دستگیری ۴ سارق داخل خودرو در یزد
  • کشف ۲۸ تن سنگ سیلیس قاچاق در ملایر
  • سارقان مسلح در سنندج زمین‌گیر شدند
  • تصادف، دست سارق سریالی خانه ها را رو کرد
  • کشف قرص‌های غیرمجاز و دستگیری سارقان منزل در فارس
  • دستگیری سارق اماکن خصوصی در آذرشهر
  • انهدام گروه سارقان زورگیر در خمین  
  • دستگیری سارق با ۳۵ فقره سرقت
  • دیگه هیچ چینی نمیتونه سرتون کلاه بذاره