Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-24@14:52:24 GMT

واژگونی نیسان حامل میوه در بزرگراه جناح عکس ها

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۷۵۳۷۰۳

واژگونی نیسان حامل میوه در بزرگراه جناح عکس ها

به گزارش سرویس حوادث جام نیـوز، ساعت 7:28 صبح امروز حادثه تصادف در بزرگراه شهید محمد علی جناح (مسیر جنوب به شمال)، بعد از بزرگراه شیخ فضل‌اله‌نوری به سامانه 125 اعلام شد که بلافاصله ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی تهران آتش‌نشانان ایستگاه 34 را به محل حادثه اعزام کرد.

 

 

محمد طالش‌خان؛ فرمانده نیروهای آتش‌نشانی اعزامی، درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: یک دستگاه خودروی وانت‌نیسان حامل بار میوه و سبزی‌جات و یک دستگاه خودروی سواری پراید حین تردد در مسیر، به شدت با یکدیگر برخورد کرده و براثر شدت این حادثه، خودروی وانت دچار واژگونی شده، بر روی پراید قرار گرفته و بار میوه و سبزی‌جات در سطح بزرگراه تخلیه شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی خاطرنشان کرد: در این حادثه به هیچ یک از سرنشینان آسیبی نرسید و آتش‌نشانان به سرعت جریان برق هر دو خودرو را قطع کردند و علائم هشداردهنده را در مسیر قرار دادند.

 

 

بنابر اعلام پایگاه خبری 125؛ نیروهای آتش‌نشانی پس از بازگرداندن خودرو وانت به حالت اولیه، با استفاده از تجهیزات مخصوص و رفع نشتی بنزین این وسیله نقلیه، هر دو خودرو را به حاشیه امن بزرگراه منتقل کردند و محل حادثه را برای بررسی علت، تحویل کارشناسان راهور دادند.

نوداد

110

 

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۵۳۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰۰ میوه فروش سیار در شمال خرم آباد ساماندهی شدند

داریوش بارانی بیرانوند اظهار کرد: در این راستا ۲۰۰ خودروی سیار عرضه کننده میوه و تره بار در منطقه دره گرم جنب دیوار میدان اسب سواری ساماندهی شدند.

وی با اشاره به اینکه منطقه دره گرم به علت قرار گرفتن در مسیر ارتباطی شهرستان‌های سلسله و دلفان بار ترافیکی بالایی دارد افزود: توقف خودرو‌های سیار میوه فروشان در این مسیر و خودروی خریداران، همواره بار ترافیکی بالایی را بر این منطقه تحمیل می‌کرد.

بارانی بیرانوند تصریح کرد: خودرو‌های سیار میوه فروشان با دستور دادستان، همکاری معاونت خدمات شهری و نیروی انتظامی به این بازارچه جدید منتقل شدند و حضور شهروندان نیز برای خرید از بازارچه جدید در حال افزایش است.

وی عنوان کرد: پیش از این نیز خودرو‌های میوه فروش واقع در مسیر ساحلی دریاچه بهشت و آرامستان خضر به منظور رفع معضل ترافیک شهری ساماندهی شدند.

بارانی بیرانوند گفت: شهرداری در نظر دارد چندین محل تجمع میوه فروشان سیار را با ایجاد بازارچه‌هایی ساماندهی کند تا علاوه بر تامین فضایی برای خرید مناسب شهروندان، امرار معاش این قشر زحمتکش با مشکل مواجه نشود.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • ۱۶ کشته و ۲۸ مفقود درپی واژگونی قایق پناهجویان
  • انفجار خودرو بمب‌گذاری شده در الرقه سوریه
  • مهار آتش در خودروی سواری
  • ورود ناگهانی خودروی در حال سوختن به محوطه یک رستوران در رشت
  • ۲۰۰ میوه فروش سیار در شمال خرم آباد ساماندهی شدند
  • واژگونی همزمان ۳ خودروی پژو در محور یاسوج به اصفهان/ مرگ ۳ راننده
  • واژگونی سه خودرو شوتی در جاده یاسوج - اصفهان | سه راننده جان باختند + فیلم
  • یک کشته و ۳ مجروح در واژگونی پراید
  • توقیف ۳ نیسان حامل چوب آلات قاچاق جنگلی در محور نیر
  • یک فوتی بر اثر واژگونی خودروی پراید در محور شیروان به بجنورد