Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24-بحث‌هایی که برخی از این شرکت‌ها مبنی بر جریمه شدن رانندگان در صورت عدم دریافت کارت امداد مطرح می‌کنند، صحت ندارد.

دبیر انجمن خدمات پس از فروش خودرو با اشاره به رشد قارچ‌گونه‌ شرکت‌های متخلف در زمینه امدادرسانی به خودروها، گفت: هیچ اجباری برای دریافت کارت امداد خودرو وجود ندارد و بحث‌های مطرح شده مبنی بر جریمه خودروهای فاقد این کارتها صحت ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش فارس، عباسعلی قیاسی در یک نشست خبری اظهار داشت: برخی شرکت‌های امدادرسان در ابتدا اعلام می‌کنند که خدمات رایگان به مشتریان ارائه می‌کنند، اما با یک محاسبه مشخص می‌شود که ماهانه ۲۵ هزار و ۲۰۰ تومان بر روی قبض تلفن افرادی که با این شرکت‌ها تماس می‌گیرند، اعمال می‌شود.

وی ادامه داد: هیچ اجباری برای دریافت کارت امداد از شرکت‌های امدادرسان وجود ندارد و بحث‌هایی که برخی از این شرکت‌ها مبنی بر جریمه شدن رانندگان در صورت عدم دریافت کارت امداد مطرح می‌کنند، صحت ندارد.

قیاسی با بیان اینکه حدود ۹۰ درصد خودروهای تولید داخل یا وارداتی تحت پوشش ۴ شرکت اصلی امدادی عضو انجمن خدمات پس از فروش قرار دارند، گفت: ایران‌ خودرو و سایپا دارای ۳۲۰۰ خودروی امدادی هستند که به مشتریان خدمات ارائه می‌کنند و علاوه بر این دو شرکت، کانون جهانگردی و شرکت امدادخودروی رفاه ایران نیز جزء شرکت‌های عضو انجمن هستند که خدمات و قطعات ارائه‌ شده از سوی آنها نیز دارای گارانتی است.

وی با اشاره به لزوم آموزش امدادگران برای امدادرسانی به خودروها گفت: شرکت‌های متفرقه امدادرسان این آموزش‌ها را نمی‌بینند و ممکن است آسیب‌هایی را به خودرو وارد کنند، ضمن اینکه نمی‌توان به تمام خودروها فقط با یک ناوگان خدمات ارائه کرد، زیرا ممکن است حمل خودرو طوری صورت گیرد که به سپر و یا بخش‌های دیگر خودرو آسیب وارد شود.

دبیر انجمن خدمات پس از فروش خودرو با اشاره به وجود شورای حل اختلاف بین خودروسازان و خریداران خودرو برای رسیدگی به شکایات مربوط به امدادرسانی، اظهار داشت: در راستای بررسی این شکایات، سال گذشته ۲۵۰ دستگاه خودروی جایگزین به شاکیان تحویل داده شد.

به گزارش فارس، پناهی عضو هیئت مدیره انجمن خدمات پس از فروش خودرو نیز در این نشست خبری با بیان اینکه اجرت تعویض قطعات و حمل خودرو توسط شرکت‌های متفرقه حداقل ۱۰ برابر نرخ واقعی است، گفت: مشکل ۶۵ درصد مراجعه‌کنندگان به شرکت‌های امداد خودرو در محل حل می‌شود و حدود ۳۵ درصد مراجعین نیاز به حمل خودرو پیدا می‌کنند.

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۵۴۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط دفاع پرسپولیس فقط یک تغییر اجباری دارد

به گزارش ورزش سه پرسپولیس با بسته نگه داشتن دروازه خود در بازی مقابل صنعت نفت و به موازات آن دریافت دو گل دقایق پایانی استقلال مقابل شمس آذر صاحب بهترین خط دفاعی لیگ برتر شد که طی 24 بازی 13 گل دریافت کرده است.

با این وجود دریافت چهار گل از آلومینیوم اراک در بازی جام حذفی نگرانی هایی درباره خط دفاع و سازماندهی دفاعی این تیم ایجاد کرد و حتی خود اوسمار نیز در نشست خبری بعد از بازی به این نکته اشاره داشت که تیمش نباید در یک بازی چهار گل دریافت کند.

پرسپولیس در حالی در اراک چهار گل خورد که حداقل به همین تعداد نیز موقعیت گل مسلم به حریف داد و در مجموع روز خوبی در فاز دفاعی داشت.

حالا و در آستانه بازی بزرگ و دشوار مقابل سپاهان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر این سوال و نگرانی در بین هواداران پرسپولیس وجود دار که آیا خط دفاعی تیم محبوب شان مثل بازی های قبلی لیگ برتر مستحکم و رسوخ ناپذیر خواهد بود یا شبیه دیدار حذفی در اراک  متزلزل و شکننده می شود و دستاوردهای تیم را به باد می دهد.

پرسپولیس در مصاف با آلومینیوم وقتی چهار گل خورد که مدافعان چپ و راستش را تغییر داده بود و نعمتی و فرجی جای عبدالکریم حسن و اسماعیلی فر بازی می کردند.البته آن روز اسماعیلی فر شرایط جسمانی خوبی هم نداشت اما  نکته عجیب تر آنجا بود که نعمتی و فرجی در نقش مدافعان کناری روز خوبی نداشتند و رد پای آنها در گل های خورده مشخص بود.

در عین حال کنعانی و گولسیانی به عنوان دو مدافع مرکزی اصل پرسپولیس هم از استانداردهای خود فاصله گرفتند و آن تغییر نتایج عجیب و کامبک خوردن های تاریخی اتفاق افتاد تا تیم اوسمار از جام حذفی کنار برود.

با وجود نگرانی اوسمار درباره گل‌های خورده در آن بازی حالا سوال بزرگ این است که آیا  در ارنج تیمش تغییراتی خواهد داد یا نه که حداقل یک تغییر در خط فاع گریزناپذیر است و با توجه به محرومیت اسماعیلی فر احتمالا وحدت حنانوف به عنوان مدافع راست به میدان می رود.

گفته می شود غیبت بیرانوند در این بازی نیز محتمل است و امیرضا رفیعی جوان دوباره در ترکیب قرار می گیرد اما در مورد تغییر خط دفاع ،اوسمار دست به عصا خواهد بود و بعید است غیر از تغییر اجباری در دفاع راست سایر نفرات خط دفاع چهار نفره تیمش را تغییر دهد و بازیکنانی مثل فرجی و نعمتی دوباره کار را از روی نیمکت شروع خواهند کرد.

در خط میانی اما مسعود ریگی بعد از چند بازی فوق العاده در اراک شرایط خوبی ندشت و در عوض سینا اسدبیگی در نقش بازیکن جانشین خوب کار کرد و هم گل زد و هم پاس گل داد اما اسدبیگی در نقش هافبک دفاعی مکمل در جایی درخشید که قبل تر سروش رفیعی یا خدابنده لو بازی می کردند  و بعید است ریگی هم مقابل تیم سابقش در میدان نباشد.

در ترکیب چهار نفر جلو نیز احتمال تغییر در ترکیب نخواهد بود مگر اینکه عالیشاه به ارنج باز گردد و در کنار اورونوف، ترابی و آل کثیر نفرات تهاجمی ترکیب تیم شان باشند.چنانچه عالیشاه به این بازی نرسد هم اوسمار باید یکی از بین امیری یا خدابنده لو را برای بازی در پست آزاد پشت مهاجم نوک انتخاب کند.

دیگر خبرها

  • جریمه دیرکرد بابت وام مددجویان کمیته امداد دریافت نمی شود
  • جریمه دیرکرد وام از مددجویان کمیته امداد دریافت نمی شود
  • خط دفاع پرسپولیس فقط یک تغییر اجباری دارد
  • سپرده‌گذاری۱۰ میلیون نفر در صندوق امداد ولایت/ عدم دریافت دیرکرد اقساط در این صندوق
  • جریمه تا ۱۰۰ برابری در انتظار استخراج‌کنندگان غیرمجاز رمزارز
  • کار از جاره کارت سوخت خودرو گذشت / فروش با قیمت ۳۰ میلیون تومان!
  • مراقب کلاهبردار‌ها باشید؛ بیمه سلامت با مردم تماس نمی‌گیرد
  • کلاهبرداری از مردم با ادعای صدور کارت هوشمند بیمه سلامت
  • مورد عجیب فروش کارت سوخت با ۳۰ میلیون تومان
  • ◄ روش ابطال کارت هوشمند رانندگان کامیون اعلام شد+ سند