Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان قزوین گفت: بهترین الگو برای ائمه جمعه مقام معظم رهبری هستند که با یک نگاه پدرانه به مسائل نگاه کرده و امور را مدیریت می‌کنند. ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۲ استانها قزوین نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، حجت‌الاسلام روح‌الله فاطمی‌نسب در جلسه ستاد نماز جمعه شهر بوئین‌زهرا که با حضور امام جمعه، فرماندار و فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بوئین زهرا در دفتر امام جمعه این شهر برگزار شد با تبریک به مناسبت فرارسیدن سال نو با اشاره به مهم ترین وظایف و رسالت‌های امام جمعه و نیز وظیفه اعضای ستاد نماز جمعه اظهار داشت: امام جمعه در هر شهر برای اقشار مختلف مردم و سلایق سیاسی که در چارچوب نظام جمهوری اسلامی ایران فعالیت می‌کنند جایگاه پدری دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: جامعه هم مانند خانواده تمامی اعضای آن مانند یکدیگر نیستند و سلایق و علایق مختلفی در جامعه زندگی می‌کنند، بنابراین امام جمعه باید بتوانند تمامی این سلایق که گاهی اوقات تند و یا کند می‌شوند را مدیریت و یکی را دعوت به نظم و دیگری را دعوت به آرامش کند.

مسئول شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان قزوین عنوان کرد: امام جمعه باید با حفظ اصول انقلاب اسلامی ایران و آرمان‌های امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری باید از ورود به جریانات سیاسی خودداری کند و به تمامی مسائل به دید پدرانه نگاه کند.

فاطمی‌نسب خاطرنشان کرد: بهترین الگو برای ائمه جمعه مقام معظم رهبری هستند که با یک نگاه پدرانه به مسائل نگاه کرده و امور را مدیریت می‌کنند.

وی تصریح کرد: ستادهای نماز جمعه هم باید محل رفت و آمد تمامی کسانی باشد که در چارچوب نظام جمهوری اسلامی ایران فعالیت کرده و به اصول و مبانی این انقلاب معتقد هستند.

مسئول شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان قزوین بیان کرد: فتنه 88 خط قرمزی محکم و اساسی برای ورود به ستادهای نماز جمعه است و مسئولان باید این نکته اساسی و مهم را در گزینش های خود رعایت کنند.

فاطمی‌نسب گفت: امیدواریم با فعالیت‌های مستمر و مخلصانه اعضای ستادهای نماز جمعه استان قزوین شاهد برپائی باشکوه نماز جمعه در استان قزوین باشیم.

انتهای پیام/ح

R41364/P1357/S6,63/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۵۴۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۷۵ پایگاه نماز جمعه ساماندهی و شناسه‌دار شدند

معاون اداره کل پایگاه اطلاعات اشخاص حقوقی سازمان ثبت با تاکید بر شناسایی و ساماندهی وضعیت هویتی و شناسه ملی انواع اشخاص حقوقی از تخصیص ۱۷۵ شناسه ملی برای پایگاه‌های نماز جمعه در سال گذشته خبر داد.

به گزارش ایسنا، پریسا نجفی معاون اداره کل پایگاه اطلاعات اشخاص حقوقی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از ساماندهی و شناسه‌دار کردن پایگاه‌های نماز جمعه خبر داد و گفت: شناسایی و ساماندهی وضعیت هویتی و شناسه ملی انواع اشخاص حقوقی در اولویت این اداره کل قرار داشته به نحوی که در اواخر سال گذشته و در یک اقدام جهادی با هدف ساماندهی و شناسه دار کردن پایگاه‌های نماز جمعه در سراسر کشور، ۱۷۵ شناسه ملی به پایگاه‌های نماز جمعه تخصیص یافت.

نجفی در ادامه تاکید کرد: پایگاه­‌هایی که برای انجام امور مالی خود نیاز به شناسه ملی دارند باید اطلاعات خود را به اداره کل پایگاه اطلاعات اشخاص حقوقی سازمان ثبت ارائه کرده تا پس از بررسی و تایید مستندات، شناسه ملی به آن‌ها تخصیص یابد.

وی تصریح کرد: همچنین اشخاص حقوقی مذکور مکلفند هر گونه تغییر در اطلاعات را ظرف مدت ۲۴ ساعت، به این اداره کل اعلام کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • گردهمایی منطقه ای ائمه جمعه در بهمئی
  • گردهمایی ائمه جمعه استان فارس در سپیدان
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین+ تصاویر
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین
  • زائران حج شناخت و معرفت خود را تقویت کنند
  • (تصاویر) اقامه نماز جمعه در میان ویرانه‌های مسجد غزه
  • فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شدند
  • ۱۷۵ پایگاه نماز جمعه ساماندهی و شناسه‌دار شدند
  • اولین گردهمایی ائمه جمعه استان خوزستان با محوریت تبیین جایگاه مسجد در الگوی اعتلای شهر
  • اقتدار جمهوری اسلامی تکیه گاهی برای آزادی خواهان جهان است