Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان با بیان اینکه موظف به تقویت حوزه اخلاق در فعالیت‌های اجرایی هستیم گفت: برای اعلام برنامه‌های دستگاه‌های اجرایی و تحویل قانون بودجه سال ۹۷ باید سیاست‌های دولت را مدنظر قرار دهیم. ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۷ استانها سمنان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، سعید ناجی صبح امروز در دیدار با برخی مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان سمنان در راستای تبیین سیاست‌های دولت در سال آتی اظهارداشت: ما موظف به تقویت حوزه اخلاق در فعالیت‌های اجرایی هستیم و در پاسخ به بسیاری از هجمه‌های غیراخلاقی نیز باید صبر و حوصله به خرج بدهیم و صله صدر را در فعالیت‌های خودمان در مواجه با موضوعاتی که شکل می‌گیرد مدنظر قرار دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی قانونمندی و توجه به رعایت قانون را از دیگر موضوعات مهم و اساسی دولت برای سال آینده برشمرد و گفت: ما آسیب‌های جدی را دیدیم و کشور ما از این ناحیه به‌شدت دچار خسارت‌هایی شده است که اگر با آنان مقابله نکنیم قطعاً خسارت‌های جبران‌ناپذیری وارد می‌شود.

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان بیان کرد: باید موضوعات قانونی را رصد کنیم و قانون بودجه و برنامه‌های دستگاه‌های اجرایی را به‌موقع تحویل مجلس دهیم.

وی با تأکید بر لزوم حرکت در چارچوب‌های قانونی اذعان کرد: مردم از این ناحیه متوجه عدالت شوند و برای اجرای عدالت بهترین شیوه تمکین و توجه به قانون است؛ اگر قانون اجرایی شود مردم نیز راضی خواهند بود.

ناجی تعامل سازنده با جهان را از دیگر سیاست‌های دولت در سال جدید برشمرد و افزود: ایران هرگز یک کشور منزوی نبوده است و از بدو انقلاب درصدد حفظ تعامل و گسترش روابط بین‌المللی با سایر کشورهای خارجی بوده است.

وی ابراز داشت: ما منادی اصول و مبانی نظری خاص و ویژه انقلاب اسلامی هستیم و در این حوزه باید تلاش کنیم تا با دنیا و ملل مختلف ارتباط برقرار کنیم و کشورهایی را که شرایط و استقلال ما را به رسمیت بشناسند تعامل سازنده‌ای را برقرار می‌کنیم.

معاون استاندار سمنان خاطرنشان کرد: مشی اعتدال و پرهیز جدی از هرگونه افراط‌وتفریط از دیگر سیاست‌های دولت است و این امر در تمام عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی و تبلیغاتی و سیاسی و اقتصادی باید رعایت شود.

وی با بیان اینکه افراط و کم‌کاری در هر عرصه‌ای آسیب می‌زند یادآور شد: یأس و ناامیدی و دغدغه‌های مردم نیز در این مقوله قرار دارد و هدف اصلی جلب رضایت مردم و صیانت از نظام است.

ناجی با تأکید بر لزوم تعیین وظایف تمامی دستگاه‌های اداری و اجرایی تصریح کرد: تمامی مسئولان در هر رده‌ای باید تنها سیاست‌های دولت را در دستور کار قرار دهند و کسی حق ندارد در این راستا سلیقه‌ای برخورد کند.

وی گفت: همه ما متعهد به هم سویی و همراهی دولت در راستای آزادی‌های مشروع و آزادی بیان و آزادی نوشتار و برگزاری تجمعات مختلف و فعالیت‌های سیاسی و اجتماعی و تمامی موضوعات سیاسی و اجتماعی و اقتصادی هستیم و باید سیاست‌های دولت در این راستا محقق شود.

این مقام مسئول دفاع از سیاست‌های دولت را از دیگر وظایف مسئولان دستگاه‌های اجرایی و اداری استان سمنان دانست و بیان کرد: قطعاً برنامه‌ها و سیاست‌های دولت منتقدانی هم دارد و مخالف نقد و ارزیابی عملکرد دولت نبوده و نیستیم بلکه استقبال هم شده است.

ناجی در ادامه تأکید کرد: نقد باید منصفانه باشد و عملکردهای مثبت را تخریب نکند و از اقدامات صحیح دولت جلوگیری نکند و در غیر این صورت باید از سیاست‌های دولت و برنامه‌های دستگاه‌ها دفاع کنیم.

انتهای پیام/ ع

R41366/P1494/S6,64/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۵۴۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رصد اقدامات دستگاه‌های اجرایی در حوزه امنیت غذایی

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد اسماعیل مطلق گفت: اقدامات دستگاه‌های اجرایی مربوطه در حیطه امنیت غذایی و سلامت غذا توسط دبیرخانه شورای عالی رصد می‌شود و تمامی دستگاه‌ها موظفند گزارش اقدامات را جهت جمع بندی به دبیرخانه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی ارسال نمایند.

وی افزود: دبیرخانه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی پیرو ابلاغ رهنمودهای رئیس جمهور در هجدهمین جلسه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی، جلسه هم اندیشی و هماهنگی اجرای رهنمودهای رئیس جمهور در خصوص اهمیت توجه به امنیت غذایی و سلامت غذای مصرفی مردم و تکالیف وزارت بهداشت و سایر دستگاه‌های مرتبط را برگزار کرد.

مطلق ادامه داد: وزارت بهداشت با همکاری وزارت جهاد کشاورزی و معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری طی مدت ۲ ماه اقدامات لازم در راستای تولید مواد غذایی از مزرعه تا سفره را تدوین خواهند کرد و در جلسه بعدی شورای عالی سلامت و امنیت غذایی ارائه نمایند.

کد خبر 6085877 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • نقشه مهندسی فرهنگی خراسان جنوبی آماده رونمایی است
  • سهم حدود ۱۴ درصدی وزارت بهداشت از بودجه دولت/ بودجه کدام دانشگاهها جهش داشت؟
  • تقویت ارتباط مدیران با مردم
  • فعالیت‌های آموزش محور در حوزه سلامت، تقویت می‌شود
  • مدیران ارتباط خود با مردم را تقویت کنند
  • ۷۰ درصد پروژه‌های سازمان ثبت مربوط به حدنگاری است
  • همایش حدنگاری برای تسهیل اجرای کاداستر برگزار شد
  • رصد اقدامات دستگاه‌های اجرایی در حوزه امنیت غذایی
  • آمادگی دستگاه‌ های اجرایی استان سمنان در مدیریت بحران هشدار نارنجی
  • آمادگی دستگاه‌های اجرایی استان سمنان در مدیریت بحران هشدار نارنجی