Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@11:41:55 GMT

شاگردان وینکو اسیر ترافیک نوروزی شمال

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۷۵۴۹۶۷

شاگردان وینکو اسیر ترافیک نوروزی شمال

ترافیک نوروزی سبب شده تا بازیکنان گل گهر سیرجان سفری غیرمعمول را تجربه کنند.

به گزارش "ورزش سه"، روز آینده تیم فوتبال خونه به خونه در ورزشگاه شهدای هفتم تیر میزبان گل گهر سیرجان خواهد بود؛ دیداری که به دلیل حضور شاگردان اسکوچیچ در جام حذفی با تاخیر برگزار می شود و در صورت پیروزی خونه به خونه این تیم به رتبه دوم جدول رده بندی خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شاگردان وینکو بگوویچ برای حضور در این دیدار امروز پس از رسیدن به تهران عازم شهرستان بابل شدند، اما سفر آنها با سفرهای نوروزی تلاقی پیدا کرده و به همین دلیل با ترافیک عجیبی روبرو شده اند که حضور آنها در بابل را به تعویق خواهد انداخت.

گل گهرسیرجان دسته یک وینگو بگوویچ

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۵۴۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام اسیر اسرائیلی به نتانیاهو ؛ خجالت بکش!

به گزارشهمشهری آنلاین، وی افزود: خجالت بکشید زیرا حملات نیروی هوایی منجر به کشته‌شدن ۷۰ اسیر مانند من شد. خجالت بکشید که هر چه پیشنهاد توافق به شما شد آن را نپذیرفتید. نمی‌خواهید به این کابوس پایان دهید.

وی خطاب به نتانیاهو و اعضای کابینه‌اش گفت: زمانی که شما به همراه خانواده‌هایتان وعده ناهار را می‌خورید به ما اسرا در جهنم و در زیر زمین فکر کنید که بدون آب، غذا، آفتاب و دارو ماندیم. به نتانیاهو و وزرا و کابینه‌اش که خون ما برایشان مهم نیست می‌گویم آنچه که از شما انتظار داریم را انجام دهید و فورا ما را به خانه بازگردانید، یا اینکه این امر برای شما دشوار شده است؟ زمان آن فرا رسیده است که کلیدها را تحویل داده و وزارتخانه‌ها را خالی کنید و در خانه هایتان بنشینید.

این اسیر تاکید کرد: یک مساله دیگری وجود دارد که مهم‌تر از همه است؛ پدر، مادر، لیبی و اورلی خیلی دوستتان دارم و دلم برایتان تنگ شده است و هر روز به شما فکر می‌کنم. برای خود نه ولی برای شما عید خوبی آرزو دارم.

کد خبر 847057 منبع: ایسنا برچسب‌ها بنیامین نتانیاهو اسرائیل خبر ویژه رژيم صهيونيستى

دیگر خبرها

  • سبک بازی فجر را می‌پسندم/فرصتی برای اشتباه نداریم
  • بررسی تحولات خاورمیانه و شمال‌آفریقا با حضور اعضای بریکس در مسکو
  • آخرین وضعیت جاده‌ها؛ تردد روان در محورهای چالوس و هزار
  • تاثیر سفر‌های نوروزی در بازار مسکن شمال
  • رقابت بیش از ۳ هزار داوطلب کنکور سراسری در سیرجان
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های چالوس، هراز و آزادراه تهران - شمال
  • پیام اسیر اسرائیلی به نتانیاهو ؛ خجالت بکش!
  • سرپرست جدید اداره تبلیغات اسلامی سیرجان معرفی شد
  • مصوبات شورای ترافیک کنگان عملیاتی شود
  • اختصاص ۸۰۰۰ مترمربع پارکینگ به روستای ابیانه