Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: مدیر مرکز خادمان افتخاری مسجد مقدس جمکران از خدمت‌رسانی شبانه‌روزی بیش از هفت هزار و ۵۰۰ خادم افتخاری برادر و خواهر در ایام نوروز در این مکان مقدس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از مسجد مقدس جمکران، سید حسین موسوی رابطی با اشاره به آمادگی نیروهای افتخاری مسجد مقدس جمکران برای خدمت‌رسانی به زائران نوروزی این مکان مقدس، اظهار کرد: با عنایت الهی و لطف امام زمان(عجل الله تعالی فرجه)، بیش از چهار هزار خادم افتخاری و تشرفی در بخش آقایان و بیش از سه هزار و ۵۰۰ خادم افتخاری و تشرفی خواهران برای ایام نوروز آماده هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: این خادمان از ۲۸ اسفندماه تا پایان تعطیلات نوروزی به مدت ۱۵ روز سازمان‌دهی شده‌اند و خدمات مختلف و متنوعی را به همراه دیگر خادمان این مکان مقدس به‌صورت شبانه‌روزی به زائران و مسافران نوروزی ارائه می‌دهند.

 

مدیر مرکز خادمان افتخاری مسجد مقدس جمکران با اشاره به فراخوان جذب نیروهای تشرفی برای خدمت افتخاری در ایام نوروز از طریق شبکه‌های اجتماعی، بیان کرد: این طرح با استقبال بسیار خوبی از سوی جوانان به‌ویژه بسیجیان، دانشجویان و دانش‌آموزان همراه شد و همه این علاقه‌مندان در واحدهای مختلف مسجد ازجمله دارالقرآن، آموزش و تربیت، تکریم زائر، روابط عمومی و دیگر بخش‌ها سازمان‌دهی شده‌اند.

 

موسوی رابطی با بیان اینکه رویکرد مرکز خادمین افتخاری برای جذب خادمان در رده‌های نوجوان، دانش‌آموز و دانشجو است، خاطرنشان کرد: از تمامی مشتاقان دعوت می‌شود برای خدمت افتخاری با این مرکز که مقابل در شماره پنج مسجد مقدس جمکران واقع‌شده ارتباط بگیرند یا با شماره تلفن ۳۷۲۵۴۴۵۱ با پیش‌شماره ۰۲۵ تماس بگیرند.

پایان پیام/9

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۵۵۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمت‌رسانی در بافت تاریخی نیازمند مشارکت همه دستگاه‌هاست

رئیس شورای اسلامی شهر یزد گفت: اعتبارات محدود و همچنین وسعت زیاد بافت تاریخی شهر میراث جهانی یزد باعث شده شهرداری نتواند اقدامات جامعی انجام دهد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد، عزیزالله سیفی در جلسه علنی شورای اسلامی شهر یزد اظهار کرد: بافت تاریخی این شهر که به ثبت میراث جهانی رسیده، دارای وسعت و بخش‌های مختلف است و مردم این مناطق نیز درخواست‌های متعدد دارند که عملاً امکان پذیر نیست.

وی ادامه داد: بخش‌های دیگری از شهر یزد نیز دارای ارزش میراثی و تاریخی است و حتی تعداد زیادی از اماکن ثبت ملی شده در منطقه بافت قرار ندارد و شورای اسلامی شهر باید به این محلات نیز همچون دیگر مناطق رسیدگی و تخصیص اعتبار داشته باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به اینکه حداقل فعالیت در بافت ثبت جهانی شده یزد نیازمند کمک همه بخش‌های اداری استانی و ملی است، تصریح کرد: اعتبارات تخصیصی به شهرداری‌های مناطق یزد ابلاغ شده و بخشی از اعتبار نیز در اختیار شهردار مرکز است که به صورت متمرکز در شرایط خاص در پروژه‌های محلات تأمین اعتبار می‌شود.

سیفی ادامه داد: با توجه به درخواست‌های مکرر مردمی در مورد خطرساز بودن برخی از کاروانسراهای در حال تخریب در بخش تاریخی و محلات دیگر یزد به خصوص بعد از بارندگی‌های اخیر، هرگونه اقدام در این زمینه وظیفه میراث فرهنگی است تا خانه‌ها و اماکن میراثی که ثبت ملی دارد را حفاظت و در خصوص رفع خطر و استحکام بخشی این اماکن اقدام کند.

وی افزود: شهرداری در املاک شخصی و خصوصی مردم نمی‌تواند ورود کند، اما در عین حال به میراث فرهنگی تذکر داده می‌شود تا نسبت به رفع خطر اقدام کند. با توجه به وسعت این بافت باید برنامه جامعی توسط میراث فرهنگی تهیه شده و با مشارکت همه بخش‌ها اقدام شود.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد اظهار داشت: سیاست‌ها و راهبردهای مصوب شورای اسلامی شهر در زمان تصویب بودجه و بعد از تأیید در سایت شفافیت قرار می‌گیرد و همه مردم می‌توانند ریز بودجه را مشاهده کنند و قابل کتمان نیست.

کد خبر 751862

دیگر خبرها

  • آیین خطبه‌خوانی خادمان و زائران حرم حضرت معصومه(س) + تصاویر
  • خدمت‌رسانی در بافت تاریخی نیازمند مشارکت همه دستگاه‌هاست
  • تشریح برنامه‌های دهه کرامت در اصفهان/ نصف جهان رنگ و بوی رضوی به خود می‌گیرد
  • تشریح برنامه‌های دهه کرامت در اصفهان/ نصف جهان رنگ و بوی ضوی به خود می‌گیرد
  • برگزاری یک هزار برنامه به مناسبت دهه کرامت در اصفهان
  • برپایی ویژه‌ برنامه‌های «در مسیر بهشت» هم‌زمان با میلاد امام‌رضا(ع)
  • فعالیت ۳۰هزار خادم‌یار رضوی در ۱۹حوزه تخصصی فرهنگی و اقتصادی
  • رهایی از اعدام به واسطه حضور خادم‌یاران رضوی
  • اعزام ۸۰ نفر از خادمیاران و جوانان بهادران به مشهد مقدس
  • برگزاری ۴۰ عنوان برنامه هم‌زمان با دهه مبارک کرامت در استان مرکزی