Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-25@19:31:30 GMT

قرائت کنتور آب با استفاده از تلفن همراه

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۷۵۵۴۵۷

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛معاون خدمات مشترکان و درآمد آبفای استان اصفهان  گفت: از امروز 100 نفر از ماموران قرائت کنتور اداره های آب و فاضلاب مناطق ششگانه شهر اصفهان و شهرضا با تلفن های همراه جدید و نرم افزار طراحی شده کنتورهای آب شهروندان را قرائت و اطلاعات را  به مناطق خود برای محاسبه قبوض آب بها ارسال می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضا رضایی افزود: این نرم افزار جدید علاوه بر سبک و کم وزن بودن،کم هزینه تر نیز بوده و نگهداری و تعمیرات آن ساده تر است.

معاون خدمات مشترکان و درآمد آبفای استان اصفهان افزود: با نرم افزار نصب شده بر روی تلفن های همراه، انواع پیمایش ها و جمع آوری و تصحیح اطلاعات مشترکان به راحتی قابل انجام است.

رضا رضایی افزود: علاوه بر این با بهره گیری از سامانه موقعیت یاب جهانی (جی پی اس) نیز می توان مسیر ماموران قرائت کنتور و موقعیت صحیح مشترکان آب و فاضلاب  را رصد و در صورت امکان  تصحیح کرد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۵۵۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۷۰ سارق و کشف ۵۰۰ موبایل مسروقه در پایتخت

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا صبح امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت نمایشگاهی از اموال مسروقه همچون تلفن همراه، تبلت، ساعت و... در محوطه صبحگاه آگاهی شاپور برگزار شد.

در این رویداد بیش از ۶۰ سارق که در زورگیری، گوشی قاپی و خفتگیری لوازم همشهریان را ربوده بودند، با دستبند و پابند حاضر بودند. ده‌ها قبضه انواع سلاح سرد و گاز اشک‌آور که سارقان با استفاده از آنها دزدی می‌کردند نیز درکنار انبوهی از تلفن‌های همراه دزدیده شده به نمایش گذاشته شد. گروهی از مالباختگان نیز برای شناسایی تلفن همراه و وسایل خود در این آگاهی حضور داشتند.

یکی از دستگیرشدگان نیز ادمین صفحه‌ای در اینستاگرام با عنوان «مادر» بود. صفحه‌ای که اکثر دنبال کنندگان آن خانم‌های مسن بودند و این فرد با فریب دادن آنها به این خانم‌ها نزدیک می‌شد، و به بهانه‌های مختلف از آنها اخاذی می‌کرد. پنج نفر از خانم‌هایی که در دام این فرد گرفتار شدند در آگاهی حضورداشتند.

سردار علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی تهران در رابطه با عملیات‌های اخیر پلیس گفت: در چند روز گذشته بیش از ۷۰ نفر از سارقینی که به صورت قاپزنی گوشی دزدی می‌کردند دستگیر شدند و از مخفیگاه آنها بیش از ۵۰۰ دستگاه تلفن همراه مسروقه کشف شد که در اسرع وقت در اختیار مالباختگان قرار میگیرد.

این افراد جامعه هدف ما بودند و با توجه به اینکه تعداد زیادی از ان‌ها سابقه دار هستند با اشد مجازات مواجه خواهند شد. افراد بدون سابقه که پس از انجام مراحل قانونی با قید وثیقه آزاد شوند با پابند الکترونیک زیر نظر پلیس خواهند بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ممنوعیت استفاده از «آیفون» در مراکز نظامی کره‌جنوبی
  • ممنوعیت استفاده از گوشی آیفون درمراکزنظامی کره‌جنوبی
  • کره‌جنوبی استفاده از گوشی آمریکایی آیفون را در مراکز نظامی ممنوع کرد
  • حضور همراه اول در بزرگترین نمایشگاه فناوری ترکیه
  • برادران زورگیر در کمتر ۵ ساعت در شاهین‌شهر دستگیر شدند
  • قیمت انواع گوشی موبایل در بازار، چهارشنبه ۵ اردیبهشت+اینفوگرافیک
  • کشف ۳۰ میلیارد ریال تلفن همراه قاچاق در بانه
  • دستگیری ۷۰ سارق و کشف ۵۰۰ موبایل مسروقه در پایتخت
  • ماجرای کما و فوت دختر تهرانی در متروی تجریش به روایت تسنیم
  • (ویدیو) کما و فوت دختر تهرانی در متروی تجریش؛ اصل ماجرا چیست؟!