Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم ملایر با بیان اینکه ۲ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل ورزشگاه ۵ هزار نفری ملایر تخصیص یافت، گفت:شهرک نمایشگاهی منبت در سه راهی ملایر - جوکار و تویسرکان راه‌اندازی می‌شود. ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۳ استانها همدان نظرات

حجت‌الاسلام احد آزادیخواه در گفت‌‌وگو با خبرنگار تسنیم در ملایر با اشاره به اینکه ورزشگاه 5 هزار نفری ملایر جزء پروژه‌های عمرانی و ‌ملی بوده و ردیف عمرانی دارد اظهار داشت: با رایزنی‌های انجام شده با سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی مبلغ 2 میلیارد تومان به تکمیل این ورزشگاه تخصیص یافت و در بودجه 97 مصوب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان‌کرد: با توجه به ارتباط خوبی که از طریق کمیسیون فرهنگی با وزارت ورزش و ‌جوانان ایجاد شده طبق مذاکراتی که با وزیر ورزش داشتم در خصوص استخر سرپوشیده شهر سامن و زمین چمن ازندریان که از مطالبات جدی مردم است مقرر شد در سال 97 اقدامات خوبی برای این دو مجموعه صورت گیرد.

آزادیخواه درباره دیدار با مدیر صندوق کارآفرینی امید نیز بیان کرد: در این مذاکرات مطالبی در مورد ظرفیت‌ها و ‌مزیت‌های شهرستان ویژه ملایر در حوزه اشتغال آفرینی و همچنین در خصوص توانمندی‌های انجمن تولیدکنندگان و صادر کنندگان کشمش ملایر که یکمجموعه بسیار قوی و موثر در حوزه محصولات باغی و صادرات انواع محصولات هستند مطرح شد.

نماینده مردم ملایر افزود: مقرر شده جلسه‌ای با حضور مدیر کل صندوق کارآفرینی امید و معاونان او با انجمن تولید‌کنندگان و صادرگنندگان داشته و راهکارهای پیدا‌ کنیم که از طریق تسهیلات بانکی بتوانیم در حوزه صنایع تبدیلی اقدام خوبی را انجام دهیم .

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس دهم بیان‌کرد: در حوزه صنعت منبت هم با توجه به ثبت ملایر به عنوان شهر ملی مبل و ‌منبت اقدامی برای توسعه صنعت ملایر انجام دادیم که به زودی با کمک صندوق کارآفرینی امید و شرکت شهرک‌ها در ملایر ایجاد می‌شود.

وی گفت: شهرک نمایشگاهی منبت در سه راهی ملایر - جوکار و تویسرکان راه‌اندازی می‌شود و سرمایه‌گذارانی که علاقمند به ایجاد نمایشگاه هستند می‌توانند به این شهرک مراجعه کنند که می‌توانیم در سال 97 بخش عمده‌ای از این شهرک مبل و ‌منبت را شاهد باشیم.

وی در خصوص دیدارش با وزیر اقتصاد و دارایی نیز افزود : در خصوص 5 واحد کوچک و بزرگ تولیدی شهرستان که با مشکلات منابع ، سرمایه در گردش و واردات تولیدات مشابه مواد اولیه و سرقت بازار و غیره با وزیر و معاونان او صحبت شد که وزیر دستورات خوبی در این زمینه صادر کردند.

نماینده مردم ملایر در مجلس دهم افزود: در دیدار با وزیر اقتصاد و دارایی قرار شد وزیر در مورد مشکل کیان کرد با رئیس بانک مرکزی وارد مذاکره شود و بتوانیم  تسهیلات ارزی 1.5 میلیون یورویی برای این شرکت را دریافت کنیم و مشکلات این کارخانه برای همیشه حل‌ شود.

آزادی‌خواه اظهار داشت: در خصوص واردات مواد اولیه مشابه تولیدات کارخانه‌های بافتینه و بافتسان ملایر مذاکراتی با وزیر اقتصاد و داریی داشتم‌ که خیزش و اقدام خوبی در این راستا انجام شده و امیدواریم این دو شرکت نیز با قدرت در راستای افزایش تولید و توسعه حرکت کنند.

انتهای پیام/ ع

R41405/P1494/S6,75/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۵۵۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل اسکله رو- رو امیرآباد ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار می خواهد

یوسف نوری در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به ارسال نامه‌ای برای وزیر راه و شهرسازی مبنی بر تسریع در صدور ترک تشریفات برای اسکله رو - رو ریلی امیرآباد گفت: ساخت اسکله رو رو بندر امیرآباد از مصوبات سفر اول ریاست جمهوری است.

وی پیشرفت این پروژه را در حال حاضر ۷۷ درصد بیان کرد و گفت: این پروژه با این میزان پیشرفت و جذب ۲۵۰ میلیارد تومانی به دلیل تعلل پیمانکار دچار وقفه شده است و تأخیر در انتخاب پیمانکار جدید پروژه و روند آن را با تأخیر مواجه کرده است.

وی ادامه داد: با توجه به درپیش رو بودن سفر دوم ریاست جمهوری به استان مازندران و اهمیت اجرای این پروژه در تحقق کریدور شمال - جنوب و فعال سازی دیپلماسی اقتصادی با کشورهای اتحادیه اوراسیا لازم است نسبت به ترک تشریفات برای اسکله رورو اقدام شود.

استاندار مازندران اعتبار مورد نیاز برای تکمیل پروژه را ۷۰۰ میلیارد تومان اعلام کرد.

کد خبر 6098560

دیگر خبرها

  • انتخابات ملایر به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم‌آباد در آستانه افتتاح با حضور رئیس‌جمهور
  • تخصیص ۱۵ میلیارد تومان اعتبار به پروژه آب داجیوند
  • تکمیل اسکله رو- رو امیرآباد ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار می خواهد
  • ۲۰۰ میلیارد ریال از حقوق دولتی معادن برای عمران خواف تخصیص یافت
  • تکمیل طرح چهارخطه شدن محور دره شهر ، پلدختر نیازمند اعتبار
  • پخش فیلم های تبلیغاتی نامزد‌های مجلس ۱۲ از قاب شبکه همدان
  • توزیع اعتبارات در شهرستان بروجن عادلانه باشد
  • پیشرفت ۹۰ درصدی مرحله اول تکمیل ورزشگاه تختی قم
  • طنین معنویت سرزمین وحی در ورزشگاه ۱۲ هزار نفری آزادی تهران+ گزارش عکس