Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-03@02:48:14 GMT

شیوه اکران فیلم های گروه «هنر و تجربه» تغییر می‌کند

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۷۵۵۵۶۵

شیوه اکران فیلم های گروه «هنر و تجربه» تغییر می‌کند

خبرگزاری شبستان: شیوه اکران فیلم های گروه سینمایی «هنر و تجربه» در سال ۹۷ تغییر می کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی گروه «هنر و تجربه»، گروه سینمایی «هنر و تجربه» برای افزایش بهره وری سالن های سینمایی خود با استفاده از نظرات فیلمسازان، مخاطبان و منتقدان سینمای ایران از اول سال ۱۳۹۷ نسبت به تغییر روش اکران فیلم ها در این گروه سینمایی اقدام خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این تصمیم جدول برنامه نمایش فیلم ها از ۴۵ روز به ۱۵ روز تقلیل می یابد و فیلم های سینمایی و مستند که پیش بینی استقبال مخاطب از آنها بیشتر است به صورت ثابت در سینماهای کورش، فرهنگ و پردیس باغ کتاب به نمایش در خواهند آمد.

سایر فیلم های با مخاطب محدودتر به صورت چرخشی در سینماهای موزه سینما، خانه هنرمندان و چارسو نمایش داده خواهند شد. در هر برنامه ۱۵ روز ادامه اکران فیلم ها با منظور کردن تعداد مخاطبان بیشتر بر اساس روش جدید و بهره وری بالاتر، خواهد بود. فیلم ها همچنان در طول زمان به مدت میانگین ۲ تا ۶ ماه بر پرده سینماها نمایش خود را (با در نظر داشتن میزان استقبال حداقلی مخاطب) دنبال خواهند کرد.

سینمای «هنر و تجربه» تلاش دارد با رعایت رفتارشناسی مخاطب این نوع سینما شرایط جدیدی را برای استقبال بیشتر از فیلم های این گروه سینمایی توسط مخاطبان مهیا کند.

سینمای خانه هنرمندان همچنان مرکز اصلی نمایش فیلم های مستند و کوتاه خواهد بود و امید است پردیس سینمایی باغ کتاب با وجود فضای فرهنگی و هنری پیرامون خود به مرور پذیرای همیشگی علاقمندان سینمای مستند و کوتاه شود. بعد از تعطیلات عید نمایش فیلم های مستند و کوتاه در پردیس باغ کتاب آغاز خواهد شد.

پایان پیام/425

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۵۵۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام زمان ثبت طرح در سامانه مرکز گسترش سینمای مستند

سامانه ثبت طرح مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی از ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ بازگشایی می‌شود. - اخبار فرهنگی -

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری تسنیم، علاقمندان به سینمای مستند و همکاری با مرکز گسترش می‌توانند از 17 اردیبهشت 1403 با ورود به سامانه ثبت طرح درdefc.ir (بخش تولید) طرح خود را ثبت کنند.

پیگیری وضعیت بررسی طرح‌ها و نتایج در سامانه مرکز و صفحه شخصی امکانپذیر است.

اولویت‌های مرکز گسترش در حمایت آثار به شرح زیر است:
 

خانواده و جمعیت
محیط زیست، مدیریت انرژی، حیات وحش
طرح مسائل اجتماعی، پرسشگری، مطالبه‌گری
پیشرفت و تولید در کشور

بدیهی است طرح‌هایی که در قالب این اولویت‌ها نباشند اما با معیارهای تولید و حمایت در مرکز گسترش همخوانی داشته باشند، فرصت ساخت را به دست خواهند آورد.

همچنین طرح‌هایی که دارای دمو باشند، در اولویت بررسی قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ایساتیس پرمخاطب‌ترین فیلم هنر و تجربه
  • ادامه رونق اکران‌های مردمی فیلم‌های سینمایی / فروش سال ۱۴۰۳ از یک میلیارد تومان عبور کرد
  • «فسیل» در نمایش برخط هم رکورد زد
  • رکورد فروش اکران برخط فیلم‌های سینمایی جابه‌جا شد
  • پرمخاطب‌ترین فیلم هنر و تجربه معرفی شد
  • «مدیر مدرسه» به اکران آنلاین رسید
  • اعلام زمان ثبت طرح در سامانه مرکز گسترش سینمای مستند
  • «ایساتیس» پرمخاطب‌ترین فیلم هنر و تجربه شد
  • «تمساح خونی» با حضور جواد عزتی در مشهد اکران می‌شود
  • «مست عشق» ، زمانی برای مستی سالن های سینما / روایت مولانا و شمس ، پدیده ای فراتر از اکران