Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - کرمانشاه- ايرنا- فرماندار پاوه با انتقاد از عملکرد ادارات اين شهرستان در زمينه اشتغال گفت: با ادامه اين رويه بيکاري کاهش پيدا نخواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ايرنا، پرويز ايده پور روز يکشنبه در جلسه شوراي اداري پاوه، از جذب فقط 10 درصد سهم شهرستان از تسهيلات اشتغالزايي توسط دستگاههاي اجرايي انتقاد کرد و گفت: در حالي که مهمترين و بزرگترين مشکل کنوني کشور بيکاري است اين ميزان عملکرد دستگاهها قابل قبول نيست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي اظهار کرد: از مبلغ 50 ميليارد تومان تسهيلات اشتغالزايي سهم شهرستان پاوه 25 درصد تخصيص يافته که دستگاههاي ذيربط از اين ميزان تخصيص فقط 15 درصد يعني معادل يک و نيم ميليارد آن را جذب کرده اند که پذيرفتني نيست.
وي گفت: انتظار داريم دستگاههاي اجرايي متولي اشتغال و بانکها براي ايجاد اشتغال و رفع بيکاري تا پايان سال مالي يعني تير ماه 97 تلاش بيشتري کرده و شتاب زيادتري بگيرند.
فرماندار پاوه در ادامه به رويدادهاي تلخ و شيرين سال 96 اشاره کرد و گفت: وقوع زلزله آبان ماه استان کرمانشاه، حريق در کشتي سانچي و سقوط هواپيماي تهران به ياسوج از جمله تلخ ترين رويدادهاي استان و کشور بودند.
ايده پور، بر آمادگي دستگاههاي خدماتي شهرستان پاوه براي پذيرايي از مسافران و گردشگران نوروزي تأکيد کرد.
در ادامه شهرداران و دستگاههاي متولي ستاد خدمات سفر گزارشي از آمادگي خود را ارائه کردند.
شهرستان پاوه با بيش از 61 هزار نفر جمعيت در شمال غربي کرمانشاه قرار دارد.
7448/8066
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۵۵۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امروز در هوای تهران نفس بکشید

تهران از ابتدای سال ۵ روز هوای پاک و ۴۲ روز هوای قابل قبول داشته است.

به گزارش مهر، همچنین این شاخص در ۲۴ ساعت گذشته میانگین بر روی عدد ۵۲ قرار گرفته بود و وضعیت هوا در شرایط قابل قبول بوده است.

این در حالی است که تهران در مدت مشابه سال پیش ۸ روز هوای پاک، ۳۸ روز هوای قابل قبول، ۱ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه داشته است.

دیگر خبرها

  • ۶۰ هزار شغل در استان بوشهر ایجاد شد/ رونق کسب‌وکارها در سال جاری
  • هوای مشهد قابل قبول است
  • کیفیت هوای مشهد قابل قبول است
  • امروز در هوای تهران نفس بکشید
  • استفانو پیولی: اعتراض هواداران؟ آنها حامی ما هستند اما عملکرد میلان قابل قبول بود
  • موافقت رئیس‌جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه
  • ۸۰ درصد جامعه استان از طرح فجرانه استفاده کردند
  • هوای مشهد قابل قبول شد
  • وضعیت هوای تهران قابل قبول است
  • هدف‌گذاری ایجاد یک میلیون و ۴۴ هزار شغل در سال جاری