Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز قزوین ، در این حادثه که ساعت 12 و 30 دقیقه ظهر امروز رخ حوالی کارخانه سیمان آبیک رخ داد، سه نفر کشته و دو نفر هم زخمی شدند.

شنیده ها حاکی است که یک دستگاه سواری ال نود پس از برخورد با بتن سیمانی وسط جاده واژگون شد و در مسیر یک دستگاه کامیون قرار گرفت که متاسفانه سه سرنشین آن کشته و دو تن دیگر زخمی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفته می شود ، سرشنیان خودروی سواری ال نود سربازان پادگان آموزشی جوادنیای آبیک بودند.

البته به گفته فرمانده پلیس راه استان این سانحه در حوالی کارخانه سیمان آبیک رخ داد و این حادثه مربوط به حوزه استحفاظی استان قزوین نیست و به استان البرز مرتبط است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۵۵۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی خونین پژو با یک کشته و ۳ مجروح در اهر

سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی گفت: واژگونی خونین پژو، یک کشته و سه مجروح در اهر بر جای گذاشت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، وحید شادی‌نیا صبح امروز _شنبه بیست و ششم اسفند_ اظهار کرد: واژگونی سواری پژو در اهر یک کشته و سه مصدوم بر جای گذاشت.

وی افزود: این حادثه ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه شامگاه جمعه بیست و پنجم اسفند، حد فاصل میدان خلبان و جهاد اهر به مرکز پیام اورژانس استان اعلام و بلافاصله نیروهای اورژانس به محل اعزام شدند.

سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی ادامه داد: با توجه به گزارش کارشناسان اورژانس، در این حادثه یکی از سرنشینان خودروی سواری پژو در دم جان خود را از دست داد.

شادی‌نیا تصریح کرد: با توجه به محبوس شدن تعدادی از مصدومان در داخل خودرو، آتش‌نشانان اهر با یک ایستگاه آتش نشانی نیز به محل حادثه فراخوان شدند که بعد از رهاسازی، سه مصدوم این حادثه را پس از اقدامات اورژانسی به بیمارستان باقرالعلوم اهر منتقل کردند.

کد خبر 736701

دیگر خبرها

  • واژگونی خودروی سواری در کاشان با سه کشته و ۲ مجروح
  • واژگونی سواری در کاشان سه کشته و ۲ مجروح برجا گذاشت
  • افتتاح زیپ‌لاین و دوچرخه سواری در آوج+ فیلم
  • یک فوتی و سه مصدوم در سانحه رانندگی در آزاد راه های استان قزوین
  • واژگونی خودروی سواری با یک کشته و سه مجروح در اهر
  • واژگونی خونین پژو با یک کشته و ۳ مجروح در اهر
  • واژگونی پژو در اهر یک کشته و ۳ مصدوم بر جای گذاشت
  • سانحه رانندگی در گچساران با سه کشته و یک مصدوم
  • سانحه رانندگی در گچساران سه کشته داشت
  • سه کشته و یک مصدوم در سانحه رانندگی دوگنبدان