Web Analytics Made Easy - Statcounter

الجزیره-ایرنا- حزب «جنبش ملی مصر» به ریاست سپهبد «احمد شفیق » نامزد پیشین انتخابات ریاست جمهوری ،امروز یکشنبه به صورت رسمی اعلام کرد از «عبدالفتاح السیسی » رئیس جمهوری کنونی این کشور برای دومین بار رئیس جمهوری شدن، حمایت می کند.

به گزارش ایرنا، تارنمای خبری المصریون نوشت، این حزب با انتشار اعلامیه ای حمایت خود را از السیسی اعلام کرد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نکته قابل توجه در این اعلامیه این است که به جای عکس احمد شفیق ، عکس سرلشکر «رووف السید» معاون این حزب چاپ شده است.
این حزب از مصری ها خواست در انتخابات ریاست جمهوری این کشور که از 26 تا 28 ماه مارس برگزار می شود، حضور گسترده ای داشته باشند و برای حفط ثبات و امنیت مصر و از بین بردن تروریسم به السیسی رای دهند.
این خبر تکمیل می شود.
خاورم **2041**

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۵۵۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عبدالفتاح البرهان برای تشییع جنازه پسرش به آنکارا رفت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، عبدالفتاح البرهان فرمانده ارتش سودان امروز شنبه برای تشییع جنازه فرزندش که بر اثر تصادف جان باخت، به آنکارا ترکیه رفت.

معاون رئیس جمهوری ترکیه از البرهان استقبال کرد.

پیش از این خبرگزاری «دوغان» گزارش داد که محمد عبدالفتاح البرهان، پنج‌شنبه ۱۷ اسفند، در آنکارا پایتخت ترکیه در حال رانندگی با موتورسیکلت خود بود که با یک وسیله نقلیه دیگر برخورد کرد و چند متر دورتر از موتورسیکلت خود به زمین پرتاب شد. پسر فرمانده ارتش سودان به بیمارستان منتقل و در بخش مراقبت های ویژه بستری شد.

روز گذشته اعلام شد که پسر عبدالفتاح البرهان، رئیس شورای حاکمیت سودان چند هفته پس از مجروح شدن او در یک حادثه رانندگی در ترکیه درگذشت.

کد خبر 6096410

دیگر خبرها

  • دورۀ دوم علیه دشمنانم تلافی می‌کنم- ترامپ 
  • دورۀ دوم علیه دشمنانم تلافی می‌کنم- ترامپ
  • عبدالفتاح البرهان برای تشییع جنازه پسرش به آنکارا رفت
  • همکاری شرکت هواپیمای اتحاد امارات با کام‌ایر افغانستان
  • محمود احمدی‌نژاد استعفا می‌دهد؟ جنجال بزرگ آقای سیاست‌مدار
  • رابرت کندی به بایدن: کنار بکش تا ترامپ را شکست بدهم
  • درخواست عجیب نامزد مستقل انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا از جو بایدن
  • گام اول به سمت دولت تنظیم‌گر برداشته شد
  • شبکه ملی تنظیم‌گری ایران رونمایی شد
  • اشتباه مهم من در دوره اول این بود: زیادی خوب بودم!- ترامپ