Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-05@13:44:39 GMT

باغ گلها را متفاوت ببینید

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۷۵۶۰۳۰

باغ گلها را متفاوت ببینید

آیین بازگشایی باغ گلها با حضور شهردار و اعضای شورای شهر اصفهان برگزار شد تا شهروندان و مسافران در نوروز امسال چیدمان جدید باغ گلها را از نزدیک نظاره گر باشند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، المان‌های گل آرایی و باغچه‌های رنگارنگ و آغشته به گل برای استقبال از بهار در باغ گلها آماده شده است. در آستانه نوروز امسال ۱۵ نوع بنفشه آفریقایی با رنگ‌های خاص و  ۱۵ گونه گیاه آبزی کمیاب در این مجموعه کاشته شده است تا بازدیدکنندگان ۱۰۰۰ گونه گیاهی را در باغ گلها ببینند و از زیبایی‌های آفرینش لذت ببرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گوشه گوشه مجموعه تفریحی، آموزشی باغ گلهای اصفهان پر از باغچه‌های گلی است که مدت زمان زیادی صرف شده تا این فضای زیبا شکل بگیرد. قرار است نوروز ۹۷  کلکسیون گل های پیازی، گیاهان پوششی و دارویی در سطح وسیعی از باغ گلها در معرض دید شهروندان و مسافران نوروزی قرار گیرد.

مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری اصفهان با اشاره به طرح های اجرا شده در باغ گلها در آستانه سال جدید اظهارکرد: بر اساس یک طرح جامع، کلکسیون گل‌ها و گیاهان زینتی مختلف و متنوعی در باغ گلها ایجاد شده است.

فروغ مرتضایی نژاد تصریح کرد: در سال جدید کلکسیون گل های پیازی، گیاهان پوششی و دارویی در سطح وسیعی از باغ گلها در معرض دید شهروندان و مسافران نوروزی قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه المان‌های گل آرایی و باغچه‌های رنگارنگ و آغشته به گل برای استقبال از بهار در باغ گل ها آماده شده است، گفت: در این باغ همچنین المان های طاووس، آبشار و فرش گل در سبک باغ ایرانی به صورت ویژه در باغ گلها طراحی و گل آرایی شده تا همراه با المان باغ های ایتالیایی و ژاپنی در باغ گلها خودنمایی کند.

منبع: ایمنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۵۶۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحویل ۱۱ دستگاه ادوات کشاورزی به بهره برداران شهرستان آوج

۱۱ دستگاه ادوات کشاورزی تحویل بهره برداران شهرستان آوج تحویل داده شد.

ادوات تحویلی شامل دستگاه‌های کشت مستقیم، سمپاش، کیزل پکل است که حدود ۱۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات برای خرید این ادوات پرداخت شده است.

طرح جهش تولید در دیمزار‌های استان قزوین در ۱۰ محصول زراعی شامل گندم، جو، نخود، عدس، گیاهان علوفه ای، گیاهان روغنی و گیاهان دارویی به زیرکشت رفته و در۶ شهرستان و ۴۲۰ روستای استان در حال اجراست که سه هزارو ۷۵۰ نفر از کشاورزان طرف قرارداد تولید در طرح جهش تولید در دیمزار‌ها هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • ویتامین های مهم برای گیاهان آپارتمانی
  • ورود دام به ییلاقات شمال دامغان «ممنوع» شد
  • آغاز ساخت المان مزار شهید مدافع وطن احسان بابایی
  • توسعه وکشت گیاهان دارویی کم آبخواه در میانکوه
  • ساخت ۱۰ المان آجری در مراغه
  • ممنوعیت ورود دام به مراتع شمال دامغان
  • با این عرقیجات از شر سنگ کلیه در امان بمانید
  • رویکرد فرهنگی دروازه قرآن باید تغییر یابد
  • کدام گیاهان برای مادران باردار مفید هستند؟
  • تحویل ۱۱ دستگاه ادوات کشاورزی به بهره برداران شهرستان آوج