Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر سرتیپ ستاد فرزاد اسماعیلی با حضور در  یادمان شهید چمران و شهدای دشت آزادگان به مقام شامخ شهدای دفاع مقدس ادای احترام کرد. ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۱ استانها خوزستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، امیر سرتیپ ستاد فرزاد اسماعیلی با حضور در  یادمان شهید چمران و شهدای دشت آزادگان به مقام شامخ شهدای دفاع مقدس ادای احترام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بازدید که جمعی از فرماندهان قرارگاه پدافند هوایی و خیل عظیم مشتاقان راهیان نور حضور داشتند، حجت‌الاسلام رضا کیانی رئیس عقیدتی سیاسی تیپ 392 زرهی ارتش به ارائه گزارشی از فعالیت های تیپ 1000 شهید 392 زرهی پرداخت.

رضا کیانی با اشاره به حماسه های بی بدیل تیپ 392 زرهی در دفاع مقدس به خصوص در عملیات غرور آفرین طریق القدس که به لسان مبارک حضرت امام (ره) فتح الفتوح دفاع مقدس بود و همچنین در عملیاتی که مستقیماً تحت فرماندهی حضرت امام خامنه‌ای در 27 آبان 59 منجر به آزادسازی سوسنگرد شد گفت: امروز فرماندهان و رزمندگان این تیپ ولایی با همان عشق و ایثار و با قدرت رزمی بالاتر حافظ این خطه از سرزمین عزیزمان هستند و زائران عزیز راهیان نور در دشت آزادگان همزمان که خاطرات ایثار و رشادت و شهادت رزمندگان دفاع مقدس را می بینند، آمادگی و پا به کاری تکاوران و رزمندگان را مشاهده می کنند.

کیانی گفت در بین زائران، جوانان مشتاقی هستند که اظهار آمادگی برای ورود به عرصه سربازی ایران اسلامی را نموده اند و دفاتر استخدام نزاجا با حضور در مناطق عملیاتی در چینش بهترین و ولایی‌ترین جوانان برای خدمت در این عرصه مشغولند.

در ادامه سرتیپ فرزاد اسماعیلی با تقدیر از نمایشگاه تیپ 392 زرهی در دهلاویه و پادگان میشداغ ادامه راه شهیدان را ضامن ایستادگی در برابر کفر جهانی دانست و گفت ان شاءالله با حضور این جوانان ولایی پوزه آمریکا و رژیم صهیونستی به خاک مالیده خواهد شد.

امیر سرتیپ اسماعیلی دستنوشته ای را در عهدنامه با شهدای تیپ 392 زرهی ارتش امضا کرد.

انتهای پیام/ح

R41468/P1357/S6,57/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۵۶۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پدافند هوایی روسیه ۱۰۴ پهپاد اوکراینی را سرنگون کرد

سامانه‌های پدافند هوایی روسیه ۱۰۴ پهپاد اوکراینی را در یک روز سرنگون کردند. این را سرویس مطبوعاتی وزارت دفاع فدراسیون روسیه در ۲۳ آوریل گزارش داد.

این وزارتخانه اعلام کرد که سامانه‌های پدافند هوایی روسیه طی روز گذشته ۱۰۴ پهپاد اوکراینی، یک موشک تاکتیکی توچکا-یو، شش موشک HIMARS و Alder ساخت آمریکا و همچنین چهار بمب هدایت‌شونده همر ساخت فرانسه را سرنگون کرده‌اند.

پیش از این، سرگئی شویگو، وزیر دفاع روسیه گفته بود که نیرو‌های روسی با موفقیت سه شهرک بوگدانوفکا، پروومایسکه و نوومیکایلووکا در جمهوری خلق دونتسک را به طور همزمان از دست واحد‌های ارتش اوکراین آزاد کردند. شویگو تاکید کرد که ارتش روسیه اکنون پتانسیل جنگی عظیمی دارد که به آن اجازه می‌دهد تا به جلو حرکت کند و مناطق بیشتری را آزاد کند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • بازدید بیش از ۳میلیون زائر از یادمان‌های شهدا
  • پیدا شدن پیکر مطهر ۷ شهید دوران هشت سال دفاع مقدس در فکه دهلران
  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های جنوب غرب خوزستان
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی شهدا است
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی و نگه‌داشت یاد شهداست
  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های دفاع مقدس در جنوب غرب خوزستان
  • اقتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیرو‌های مسلح است
  • قتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیروهای مسلح است
  • برگزاری سفر راهیان نور جامعه ورزش کشور در خوزستان
  • پدافند هوایی روسیه ۱۰۴ پهپاد اوکراینی را سرنگون کرد