Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-03@03:52:15 GMT

بودجه سال آینده شهرداری شاندیز ۳۷ میلیارد تومان است

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۷۵۶۲۰۰

بودجه سال آینده شهرداری شاندیز ۳۷ میلیارد تومان است

خبرگزاری شبستان:شهردار شهر شاندیز با اشاره به اینکه حج سرمایه گذاری در این شهر بالغ بر ۱۵ هزار میلیارد تومان است، گفت: بودجه سال آینده شهرداری شاندیز ۳۷ میلیارد تومان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از مشهد، بهرام نکاحی شهردار شهر شاندیز امروز(۲۷ اسفند) در جمع اصحاب رسانه ضمن تبریک پیشاپیش نوروز باستانی با اشاره به اینکه اصحاب رسانه متخصصین جامع الموضوع هستند، گفت:شاندیز به سبب رویکرد گردشگری و حجم میلیونی بازدید کنندگان در طول سال نیازمند ایجاد بستر مناسب برای ارئه خدمات به زائران و مجاوران است که به صورت خودجوش و پراکنده اقداماتی رقم خورده است و شامل مراکزی می باشد که عموما خدمات رستورانی از سوی بخش خصوصی انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه پروژه های بزرگی در حال احداث هستند که امیدواریم بتوانیم به جامعه بزرگ مخاطبین خدمت نماییم، اظهارداشت:مجموعه پارک طبیعی شاندیز بالغ بر ۴۰ هکتار وسعت دارد و یکی از منحصر به فردترین سایت های شهری است که قابلیت های رودخانه، فضای سبز را دارد که می تواند در حوزه گردشگری شهر زیر ساخت ایجاد نماید.

 

نکاحی با اشاره به اینکه مجموعه مدیریت شهر شاندیز در حوزه جذب سرمایه گذار هدف گذاری میان مدت و کوتاه مدت خود را با همکاری سایر دستگاهها انجام داده، افزود: جشنواره میراث ایرانیان که کار مشترکی بین شهرداری و کانوئن افشین است از هدفهای کوتاه مدتی بوده که در حال تحقق است و از ۲۹ اسفند ال ۱۵ فروردین برگزار می شود.

 

شهردار شاندیز با تاکید بر اینکه نهایت همکاری و راهنمایی را از مجموعه میراث فرهنگی شهرستان داشته ایم، ادامه داد:جشنواره میراث ایرانیان با ۹۰ غرفه برگزار می شود و امیدواریم بتوانیم جشنواره ای در خو شان میراث ایرانیان برگزار کنیم همچنین مقدمه ای برای برگزاری جشنواره های دیگر حوزه گردشگری باشد.

 

وی سرمایه گذاری بخش خصوصی در این شهر را بیش از ۱۵ هزار میلیارد تومان دانست و گفت:باید در حوزه جذب سرمایه گذار مدل های مختلفی را ارائه بدهیم لذا شهرداری در سال جاری اداره سرمایه گذاری و جذب مشارکت های را راه انداری کرده و امیدواریم طرح های مصوبی که دارای مجوز هستند را در سال آینده پیگیری و به اجرای آن سرعت بدهیم.

 

رجبعلی صاحبی رئیس شورای اسلامی شهر شاندیز هم در این نشست خبری گفت:شاندیز شهری گردشگری است که سالها میزبان زائران و مجاوران امام رضا(علیه السلام) است و زیر ساختهای فراوانی را در حوزه های مختلف دارد که شورای پنجم در حوزه سرمایه گذاری به دنبال جذب سرمایه گذار بخش خصوصی برای زیرساختها و رونق گردشگری است.

 

وی با بیان اینکه روزانه بیش از ۱۵ هزار اتومبیل سبک و ۱۶۰۰ خودروی سنگین در جاده شاندیز تردد می کنند، افزود: امیدورایم در آینده برای زائران و مجاوران امام رضا(علیه السلام) شهری زیبا بسازیم و در این راستان شورای شهر و شهرداری از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

 

در این نشست محمد دوغانی عضو شورای اسلامی شهر شاندیز هم گفت:شاندیز به عنوان نگین گردشگری خراسان رضوی شناخته شده و یکی از بهترین مناطق خوش اب و هوای کشور است، شاندیز به دلیل داشتن پتانسیل های مختلف به خصوص صنعت غذا و مبلمان شهری و همچنین به عنوان یکی از بزرگترین شهرهای برگزار کننده جشنواره های خاص مطرح است.

پایان پیام/483

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۵۶۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منطقه گردشگری کولیدر بروجرد مهیای توسعه و سرمایه گذاری

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، عطا حسن پور در جلسه شورای عشایری بروجرد و با حضور صمیمی عشایر این منطقه و فرماندار بروجرد برگزار شد؛ اظهار داشت: عشایر نقش مولد و تولید کننده دارند که با توجه به قابلیت هایی که مناطق عشایری بروجرد در توسعه گردشگری عشایر دارند می توان به درامدزایی در این حوزه و حوزه های مرتبط شامل گیاهان دارویی و صنایع دستی رسید.

وی افزود: در بروجرد منطقه عشایری کولیدر منطقه ای بکر برای توجه به مسئله گردشگری عشایر است که چنین مناطقی قابلیت توسعه این زمینه از گردشگری را دارند، مناطقی که محل زندگی عشایر کوچ رو است با توجه به روحیه مهمان نوازی و زندگی اصیلی که این افراد دارند می تواند از جاذبه های زیادی برای گردشگران برخوردار باشد.

مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری لرستان اظهار داشت: توسعه گردشگری عشایری می تواند ضمن توسعه اقتصادی به رفع مشکل بیکاری در جامعه عشایری کمک کند و جوانان تحصیل کرده عشایری می توانند در زمینه گردشگری کشاورزی، گیاهان دارویی و سایر حوزه های مرتبط با گردشگری درخواست مجوز کنند تا در کمترین فرصت شرایط فعالیت آنها فراهم شود.

حسن پور در پایان گفت : در گردشگری عشایری، گردشگر به دنبال این است در محیطی طبیعی و به دور از هیاهو زمان بگذراند بنابراین با توجه به شرایط موجود در مناطق عشایری در صورت تقاضا از سوی افراد علاقمند ما مجوز راه اندازی خانه مسافر و بومگردی گردشگری عشایری را ارائه می دهیم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902023

دیگر خبرها

  • تشکیل کارگروه رفع موانع سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری ساوجبلاغ
  • گرگان گران اداره می‌شود/ ناتوانی در جذب سرمایه گذار برای توسعه
  • رفع مشکل بیکاری در لرستان نیازمند اعتبار و سرمایه‌گذاری است
  • ۵۰ همت فرصت سرمایه‌گذاری در قم شناسایی شد
  • منطقه گردشگری کولیدر بروجرد مهیای توسعه و سرمایه گذاری
  • رشد ۵۸۳ درصدی درآمد حوزه سرمایه‌گذاری شهرداری قم
  • معرفی بیش از ۹۰ فرصت و بسته سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری آذربایجان غربی
  • برگزاری جشنواره‌های ویژه گردشگری در اردبیل برنامه‌ریزی می‌شود
  • افزایش ۵ برابری بودجه شهرداری بیرجند برای سال ۱۴۰۳
  • هزینه ۳۰۰ میلیارد تومانی شهرداری در حوزه گردشگری همدان