Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا؛ آیت‌الله‌العظمی جوادی آملی، امروز در ادامه سلسله جلسات تفسیری خود گفت: انسان تا طاهر نشود، وارد بهشت نمی‌شود، بنابراین خداوند مومنان را در دنیا و برزخ از آلودگی‌هایی که داشته‌اند پاک و آنان را وارد بهشت می‌کند.

وی افزود: در بهشت مساکن طیبه و نعمات فراوانی بهشتی نصیب متقین می‌شود که بالاترین مرتبه آن رضوان الهی و همان فوز عظیم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مفسر قرآن در ادامه به رسالت اصلی حوزه اشاره کرد و گفت: رسالت اصلی حوزه در دوره کنونی این است که با مکاتب فکری و دینی دنیا آشنا شود و با برگزاری کنگره‌ها و مناظرات بین‌المللی، در برابر آنان احتجاج کنند.

وی با بیان اینکه اندیشه تکفیر در دنیای امروز خریدار ندارد تصریح کرد: باید با برهان و استدلال در مقابل افکار دیگران بایستیم و در برابر آنان به اثبات حقانیت مکتب اهل‌بیت(ع) بپردازیم.

آیت‌الله جوادی آملی با بیان اینکه نظام خلقت کاملا عادلانه است و ذره‌ای ظلم در آن راه ندارد، بیان کرد: در جهنم نیز ذره‌ای به کسی ظلم نمی‌شود و همه جهنمی‌ها به اندازه ظلمشان در جهنم عذاب می‌شوند.

وی افزود: قیامت دار قرار و استقرار است در حالی که دنیا دار فانی و مرحله‌ای برای عبور است، به همین دلیل بعد از مرگ، معصیت و گناه، فرض ندارد و صرفا فرایند پاداش و عقاب جریان خواهد داشت.

انتهای پیام 

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۵۶۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت احتمالی آقای گل استقلالی به جمع آبی ها

به گزارش همشهری آنلاین، حضور آرش برهانی در ورزشگاه آزادی در جریان دیدار استقلال و ذوب‌آهن و تماشای مسابقه در کنار فرشید سمیعی زمزمه‌های بازگشت مهاجم سابق آبی‌ها به باشگاه را به وجود آورده است.

برهانی که تا قبل از حضور علی خطیر در استقلال ریاست آکادمی باشگاه استقلال را برعهده داشت و همزمان سرمربی تیم امید این باشگاه هم بود، چند ماهی است از استقلال دور شده اما به نظر می‌رسد با توجه به رابطه خوب او با فرشید سمیعی دوباره شاهد بازگشتش باشیم.

برهانی که چند هفته قبل از شهرداری آستارا و سمت سرمربیگری این تیم لیگ یکی کنار رفت، حالا احتمالا دوباره به عنوان رییس آکادمی استقلال به تیم محبوب خودش برگردد و کارش را شروع کند.

مسئولان استقلال تاکنون اظهارنظر رسمی در این خصوص نداشتند اما بازگشت برهانی به آکادمی باشگاه استقلال محتمل به نظر می‌رسد.

کد خبر 850280 منبع: ورزش سه برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • ایران جزو کشور‌های شناخته شده دنیا در درمان ناباروری
  • بازگشت آقای گل به استقلال؟
  • مدیریت پسماند در اصفهان رسالت بسیار سنگینی دارد
  • بازگشت احتمالی آقای گل استقلالی به جمع آبی ها
  • بازگشت احتمالی آرش برهانی به استقلال
  • تصویب قانون «مالکیت فکری» جهاد دانشگاهی در آینده‌ای نزدیک/ متخصصان جهاد دانشگاهی پای کار آمدند
  • ظرفیت استقبال از گفتمان انقلاب اسلامی در دنیا بی نهایت است
  • ایران رتبه چهارم علم گیاهان دارویی و طب سنتی دنیا
  • ایران در رتبه چهارم تولید علم دنیا در حوزه گیاهان دارویی
  • رتبه چهارم ایران در تولید علم دنیا در حوزه گیاهان دارویی