Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مازندران، در این نشست مسئول دبیرخانه شورای سیاستگذاری حوزه های علمیه خواهران  بیان کرد: شورای سیاستگذاری به دلیل اهمیت جایگاه حوزه های علمیه خواهران، توجه ویژه و اهتمام خاص به این مرکز علمی معنوی و همچنین نظر به اقتضائات و اولویتهای آن به دستور مقام معظم رهبری تشکیل گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 حجت الاسلام والمسلمین عبداللهی افزود: این شورا مستقل از شورای حوزه علمیه برادران به منظور  سیاستگذاری و نظارت بر فعالیتهای حوزه های علمیه خواهران  اعم از مرکز مدیریت و جامعه الزهرا(س) تاسیس شد.

وی در ادامه گفت: شورای سیاستگذاری حوزه های علمیه خواهران در راستای تحقق اهداف و رسالت خود دارای سه کمیسیون علمی فرهنگی، بودجه و مدیریت و ساختارها و ساماندهی رشته ها و مقاطع تحصیلی است که طرح، برنامه و ملاحظاتی  از واحدهای تابعه و بیرون  را بررسی کرده و مهمات مباحث مربوط به حوزه های علمیه خواهران را پیگیری می کند؛ همچینن نظامها و اسناد کلان راهبردی در حوزه های تعلیم و تربیت، فرهنگی تبلیغی و پژوهش در این شورا بررسی، تدوین و تصویب می شود.

مسئول دبیرخانه شورای سیاستگذاری حوزه های علمیه خواهران تصریح کرد: سفرهای استانی این شورا به منظور آشنایی با فعالیتهای مدیریت های استانی حوزه های علمیه خواهران و مدارس تابع آنها، شنیدن نظرات، پیشنهادات، طرح، برنامه  و نقدهای آنها و قدردانی از زحمات خادمین این مراکز علمی مذهبی انجام شده و نظارت بر عملکرد مدیریت استان ها، مدیران و معاونین مدارس علمیه خواهران هم صورت می گیرد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: در سفر شورای سیاستگذاری به مازندران از نزدیک فعالیتهای مدیر و کادر مدیریت حوزه علمیه خواهران استان، مدیران و معاونین مدارس علمیه خواهران مورد بررسی قرار گرفت و جلسه ای  با موسسین، هیات امنا و خیرین حوزه علمیه خواهران استان و همچنین نشست کارشناسی با نخبگان آموزشی، پژوهشی اعم از اساتید، کادر، دانش آموختگان برگزار و مطالب و  پیشنهادات ارزشمندی دریافت شد که قطعا در کمیسونهای تخصصی این موضوعات مورد دقت و بررسی قرار می گیرد.

لازم به ذکر است در پایان این مراسم در مدرسه علمیه الزهرا(س) بابل از 10 نفر از طلاب برگزیده مدارس علمیه خواهران مازندران تقدیر شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۵۶۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش ملی پیاده روی بانوان در ۲۱ اردیبهشت ماه قم برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، نرجس نیازمند بعدازظهر چهارشنبه در نشست خبری روسای کمیسیون‌های تخصصی شورای اسلامی شهر قم گفت: کمیسیون زنان و خانواده در اردیبهشت ماه سال گذشته و به دنبال مطالبات بانوان قمی در شورای اسلامی شهر قم تشکیل شد.

رییس کمیسیون زنان و خانواده شورای اسلامی شهر قم افزود: در ابتدای دوره فعالیت شورای شهر قم در دوره ششم کارگروهی مباحث مربوط به زنان و بانوان را دنبال می کرد و موضوعات متناسب با این حوزه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: موضوع جوانی جمعیت، حمایت از مشاغل خانگی در راستای تقویت اقتصاد خانوارها و همچنین حمایت از محافل قرآنی بانوان در راستای تقویت تربیت دینی از اولویت های کمیسیون زنان و خانواده شورای شهر قم بوده است.

نیازمند ادامه داد: ۱۳ بوستان در سطح شهر قم به منظور برپایی بازارچه هایی برای حمایت از تولیدات خانگی مورد پیگیری قرار گرفت.

وی عنوان کرد: تقویت امر ورزش بانوان از مطالبات خانم ها بوده که در این راستا در برخی از بوستان ها ورزش صبحگاهی راه اندازی شد و به دنبال گسترش ورزش همگانی در سطح شهر قم هستیم.

رییس کمیسیون زنان و خانواده شورای اسلامی شهر قم عنوان کرد: همایش ملی پیاده روی بانوان در ۲۱ اردیبهشت ماه امسال در شهر قم برگزار خواهد شد.

کد خبر 6088185

دیگر خبرها

  • همایش ملی پیاده روی بانوان در ۲۱ اردیبهشت ماه قم برگزار می شود
  • برگزاری همایش ملی پیاده‌روی بانوان در قم
  • آغاز پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران در لرستان
  • اعلام حمایت طلاب حوزه علمیه خواهران استان هرمزگان از طرح نور فراجا
  • اولویت‌ های حوزه حمل و نقل و مسکن بررسی شد
  • ثبت‌نام حوزه‌های علمیه خواهران در همدان
  • آغاز پذیرش حوزه‌ های علمیه خواهران در لرستان
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ بررسی جزئیات طرح تشکیل «سپند» وزارت دفاع
  • بررسی جزییات طرح تشکیل «سپند» وزارت دفاع در دستور کار مجلس
  • اعلام راهبردهای مدیریت حوزه علمیه خواهران استان هرمزگان در سال جدید