Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-18@20:38:26 GMT

بوشهر|خانه احزاب در استان بوشهر تشکیل می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۷۵۶۸۴۰

بوشهر|خانه احزاب در استان بوشهر تشکیل می‌شود

عضو شورای حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر از شکل گیری خانه احزاب در استان بوشهر خبر داد و گفت: با شکل‌گیری این خانه، رسیدگی به فعالیت‌های حزبی مورد توجه قرار می‌گیرد. ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۵ استانها بوشهر نظرات

مهدی هنردیده در گفت‌وگو با خبرنگار  تسنیم در بوشهر با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب در مورد شکل‌گیری احزاب اظهار داشت: در ابلاغیه سیاست‌های کلی انتخابات از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی فعالیت احزاب و تشکل‌ها تأکید شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه حضور احزاب در کشور کمکی برای دولت محسوب می‌شود افزود: ویژگی و شاخص احزاب از نگاه نظام اسلامی التزام به دین، ولایت فقیه و قانون اساسی در باور و عمل یک حزب است.

عضو شورای حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر از شکل گیری خانه احزاب در استان بوشهر خبر داد و گفت: با شکل‌گیری این خانه، رسیدگی به فعالیت‌های حزبی و بخش سیاسی و نهادهای مردمی مورد توجه قرار می‌گیرد.

هنردیده افزود : امام خمینی (ره) حرکت ارزشی را با توده‌های مردمی آغاز کرد و از درون این حرکت مردمی، احزاب و گروه‌های مختلفی شکل گرفت که ازجمله آنها حزب موتلفه اسلامی بوده است .

وی بیان کرد: حزب مؤتلفه اسلامی از ابتدای حرکت امام خمینی(ره) با صداقت، ایمان و اعتقاد به مرجعیت به عنوان نائب امام زمان(عج) درصحنه حاضربوده و اعضای آن با گذشتن از جان و مال خود در مسیر تحکیم شریعت نبی اکرم(ص) واسلام ناب محمدی قدم برداشته است .
 
هنردیده به چگونگی فعالیت حزب موتلفه اسلامی در استان بوشهر پرداخت و خاطر نشان کرد: حزب موتلفه در شهرستانهای بوشهر، دشتستان، گناوه و دیلم در زمینه مسایل  تشکیلاتی و سیاسی به عنوان یک حزب ریشه‌دار انقلابی با برگزاری جلسات هفتگی سیاسی و مذهبی فعال بوده و آمادگی تعامل با دیگر نهادهای انقلابی واحزاب سیاسی در سطح استان دارد. 

عضو  شورای حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر با بیان اینکه متاسفانه برخی احزاب فقط در ایام انتخابات حضور پیدا می‌کنندگفت: این احزاب  با استفاده از شرایط به  وجودآمده درحاشیه قدرت قرارمی‌گیرند و با تغییر شرایط کرکره‌ها را پایین می‌کشند.

وی با بیان اینکه فعالیت این احزاب بستگی به شرایط سیاسی دارد تصریح کرد: این گروه‌ها، احزاب فصلی هستند چراکه حزب باید از درون جامعه و از بین مردم برخیزد و مورد حمایت و پشتیبانی قرار بگیرد.

انتهای پیام/ش

R41363/P1377/S6,53/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۵۶۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی احزاب ملی لبنان و فلسطین از عملیات «وعده صادق»

نمایندگان احزاب ملی لبنان و نیز فلسطین در جریان نشستی که روز گذشته با سفیر کشورمان در بیروت داشتند، با اشاره به اینکه ایران یک جهش بزرگ و موثر در عرصه تقابل با اشغالگران رقم زد، از عملیات موفق «وعده صادق» ضد دشمن صهیونیستی تمجید و قدردانی کردند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، «مجتبی امانی» سفیر جمهوری اسلامی ایران در لبنان روز گذشته در جریان نشستی با نمایندگان احزاب و نیروهای ملی لبنانی و فلسطینی ابعاد عملیات تلافی جویانه «وعده صادق» جمهوری اسلامی ایران ضد صهیونیست‌ها در عمق فلسطین اشغالی را مورد بررسی قرار دادند.

منطقه پس از عملیات «وعده صادق» امن‌تر خواهد بود

امانی در این نشست اعلام کرد که ایران به جنایت رژیم صهیونیستی در هدف قرار دادن بخش کنسولی سفارت کشور ما در دمشق پاسخ داد. این جنایت دشمن درحالی انجام شد که ما هیچ حرف و بیانیه‌ای از سوی سازمان‌های بین‌المللی درباره محکومیت این اقدام متجاوزانه رژیم صهیونیستی مشاهده نکردیم و بنابراین تصمیم گرفتیم با انجام عملیات موشکی و پهپادی پاسخ دشمن را بدهیم.

وی افزود که رژیم صهیونیستی و جبهه استکباری حامی آن تلاش کردند مانع رسیدن موشک‌ها و پهپادهای ایران به آسمان فلسطین اشغالی شوند اما پهپادها و موشک‌های ما به آسمان اراضی اشغالی رسید؛ موضوعی که موجب خوشحالی زیاد ملت فلسطین در کرانه باختری و غزه و الخلیل و سایر مناطق و همچنین موجب شادی دیگر ملت‌ها شد.

سفیر کشورمان در لبنان اظهار داشت که منطقه پس از عملیات «وعده صادق» امن‌تر خواهد بود و آنچه رخ داد، یک پیروزی واقعی است که برخی تاثیرات آن را اکنون درک می‌کنیم و برخی را هنوز نمی‌دانیم اما تاثیر آن بسیار مهم است. همه می‌بینند که اسرائیل بعد از گذشت بیش از 6 ماه به هیچ هدفی در جنگ خود علیه غزه نرسید و این جنگ، رژیم صهیونیستی را در باتلاقی بزرگ قرار داده است.

10 کشور نتوانستند مانع رسیدن موشک‌ها و پهپادهای ایران به فلسطین اشغالی شوند

وی درباره تهدیدات صهیونیست‌ها علیه ایران بعد از عملیات تلافی جویانه کشورمان ضد اشغالگران اظهار داشت که صهیونیست‌ها ما را امتحان کردند و ما هم آنها را امتحان کردیم و دیدیم که 10 کشور با همه قدرت و امکانات خود متحد شدند تا مانع رسیدن موشک‌های ما به اهداف شوند اما شکست خوردند و موشک‌های ما به مواضع مورد نظر خود رسیدند. همین امر به ما کمک می‌کند تا به هر تجاوز و حماقت دیگر دشمن پاسخ بدهیم و به صهیونیست‌ها می‌گوییم که اگر باز هم در محاسبات خود اشتباه کنند این بار پاسخ ما قوی‌تر و سخت‌تر و سریع‌تر و گسترده‌تر خواهد بود.

مجتبی امانی در ادامه به جنگ روانی دشمن اشاره و تاکید کرد که اسرائیل با جنگ روانی علیه کشورهای منطقه از جمله لبنان می‌خواهد فضای شادی و پیروزی مقاومت را به فضای ناامیدی و ترس و ناامنی تبدیل کند. اما معادله طلایی ارتش و ملت و مقاومت همواره از لبنان محافظت می‌کند.

نعیم قاسم: ایران به همه اهداف خود در عملیات «وعده صادق» رسیداحزاب لبنانی: عملیات «وعده صادق» ضعف اسرائیل را فاش کرد

از سوی دیگر «محمود قماطی» وزیر سابق لبنانی هم به نوبه خود در این نشست اظهار داشت که در جامعه جهانی امروز هرکسی که به قانون احترام بگذارد دنیا علیه او اقدام می‌کند و هرکسی که قوانین را نقض و به بشریت و ارزش‌های انسانی تجاوز کند، این جهان استکباری کنار او قرار می‌گیرد.

ایران یک جهش کیفی در عرصه درگیری با اشغالگران ایجاد کرد

«محمد جباوی» عضو شورای سیاسی جنبش امل لبنان هم به نوبه خود به سخنان نبیه بری، رئیس پارلمان لبنان اشاره کرد با این مضمون که عملیات ایران ضد اسرائیل در پاسخ به تجاوزات این رژیم بود و قواعد درگیری در منطقه را تغییر داد؛ جایی که یک معادله جدید به سمت آزادسازی فلسطین و کل بشریت ایجاد شد.

«احمد عبدالهادی» نماینده جنبش حماس در لبنان هم تاکید کرد که ما این عملیات فوق‌العاده جمهوری اسلامی ایران را ستایش می‌کنیم و این یک عملیات راهبردی و در چارچوب حق طبیعی ایران برای دفاع از خود و پاسخ به جنایت تروریستی رژیم اشغالگر در کنسولگری این کشور در دمشق بود. ضربه‌ای که ایران با این عملیات خود به صهیونیست‌ها زد بسیار ارزشمند بود و نتایج آن مستقیما بر نبرد کنونی با دشمن تاثیر خواهد گذاشت.

وی افزود که ما به عنوان مردم فلسطین از این اقدام شجاعانه ایران قدردانی می‌کنیم و امیدواریم این عملیات در نهایت راهی به سمت آزادسازی فلسطین باشد و ما این اقدام ایران را یک جهش کیفی در عرصه درگیری با دشمن اشغالگر می‌دانیم.

«وئام وهاب» وزیر سابق لبنانی و رئیس کنونی حزب توحید عربی هم به نوبه خود اعلام کرد که ایران درگیری با دشمن اسرائیلی را به یک مرحله بی سابقه منتقل کرد و این رژیم را بر سر یک دوراهی بزرگ قرار داد. اینگونه هدف قرار دادن اسرائیلی‌ها قبلا یک آرزو و رویا برای ملت‌های ما بود اما ایران آن را به واقعیت تبدیل کرد و بنابراین سزوار قدردانی است. ما در این جهان عربی که متاسفانه سرکوب شده، از جمهوری اسلامی ایران که آمد بگوید ما با شما هستیم و تا زمان آزادی فلسطین و قدس کنارتان می‌مانیم، تشکر می‌کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کمیسیون مشترک اقتصادی و تجاری ایران و تاجیکستان تشکیل شد
  • قدردانی احزاب ملی لبنان و فلسطین از عملیات «وعده صادق»
  • اوج گیری مبارزات انتخاباتی در هند
  • بیانیه حزب موتلفه اسلامی در تبریک پاسخ موشکی ایران به اسرائیل
  • ممنوعیت ملاقات‌های جمعی «حکمتیار»
  • بوشهر پیشرو در تشکیل شهر مولد کشاورزی/ احیای قنات با کمک مردم
  • جنون پوپولیست در غرب
  • احزاب لبنانی: عملیات «وعده صادق» ضعف اسرائیل را فاش کرد
  • جاسوسی با نشان «خادم نظام امپراتوری بریتانیا»
  • هفتاد و سومین صندوق اعتبارات خرد زنان روستایی استان بوشهر ایجادشد