Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-30@19:57:41 GMT

محور زاهدان به بم به علت طوفان مسدود شد

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۷۵۷۶۷۹

به گزارش مهر، سرهنگ بهروزی راد با اعلام این خبر گفت: به علت طوفان شدید و گرد و غبار در محور زاهدان به بم حوالی «نصرت آباد»، «کهورک» و شهرستان «فهرج» در استان کرمان این مسیر از ساعت ۱۵ و ۵۰ دقیقه امروز تا اطلاع ثانوی مسدود شده است.

وی افزود: از همین رو ماموران پلیس راه تا زمان بازگشایی محور در استان کرمان از ادامه مسیر خودروها در محور اشاره شده از محدوده «نصرت آباد» جلوگیری می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان داشت: شماره تلفن های ۱۱۰ و ۲۱۸۷۹۸۰ و ۳۳۵۲۲۵۰۲ مرکز فرماندهی و کنترل پلیس راه سیستان و بلوچستان به صورت شبانه روزی آماده پاسخ گویی و امداد رسانی به هموطنان عزیز است.

رئیس پلیس راه سیستان و بلوچستان در پایان از شهروندان خواست ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی نهایت همکاری را با پلیس در محورهایی که محدودیت رفت و آمد داریم داشته باشند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۵۷۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه قطعی گاز در برخی از مناطق برخوار و کاشان

 بنابر اعلام شرکت گاز استان اصفهان، فردا سه شنبه یازدهم اردیبهشت جریان گاز به علت تعمیرات شبکه در شهرک بزرک و روستا‌های ویدوج، ویدوجا، ازوار، سعدآباد و نابر و مسیر‌های منتهی به این مناطق از ساعت ۸ صبح تا ۲۲ قطع خواهد شد.


در این مدت همچنین جریان گاز در روستای علی آباد و صحرای نجم آباد برخوار و مسیر‌های منتهی به این مناطق قطع است.


از مشترکان تقاضا می‌شود در این مدت شیر‌های وسایل گاز سوز خود را بسته نگه دارند و از دست زدن به کنتور و رگلاتور خودداری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • آتش سوزی کامیون حامل بیسکویت در محور فهرج ـ زاهدان
  • کامیون حامل بیسکویت طعمه حریق شد
  • اطلاعیه قطعی گاز در برخی از مناطق برخوار و کاشان
  • مسدود شدن میدان امام علی به سمت چهار راه بابا قاسم
  • مسیر میدان امام علی به سمت چهار راه بابا قاسم مسدود است
  • وقوع طوفان و بارش تگرگ‌های شدید در چین (فیلم)
  • هشدار به مسافران شمال؛ این جاده ۳ روز مسدود است
  • محور کرج -چالوس مسدود شد
  • اجرای پروژه «نصب توری» جاده کرج_چالوس را مسدود کرد
  • مسدود شدن مسیر‌های انحراف در تسهیلات تولید با برات الکترونیکی