Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-28@15:40:05 GMT

فرماندار: کمبود آب شرب شهرستان نمین حل می شود

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۷۵۷۷۱۳

فرماندار: کمبود آب شرب شهرستان نمین حل می شود

به گزارش ایرنا ، عاطف ناصری روز یکشنبه در جلسه بررسی مشکلات بخش عنبران با بیان اینکه این بخش و شهر نمین در فصول گرما با مشکل کمبود آب شرب مواجه است، افزود: با راه اندازی چاه شماره 3 و لایروبی ، تقویت 2 چاه دیگر و تزریق آب آنها تا آخر تابستان مشکل کمبود آب شرب این 2 شهر حل می شود.
وی با اشاره به اینکه در فصل گرم سال آینده 10 لیتر بر ثانیه بر آب شرب شهرهای نمین و عنبران افزوده می شود، اظهار کرد: چاه شماره 4 تقویت آب شرب نمین و عنبران نیز تا آخر خرداد آماده سازی و وارد شبکه آبرسانی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرماندار نمین با اشاره به اینکه در استان اردبیل آب مطمئن وجود ندارد ، افزود: زیرساخت های لازم برای کاهش تنش آبی و همچنین اعتبار لازم برای تامین آب روستای سروآباد در نظر گرفته می شود.
وی گفت: برای فرهنگسرای شهر عنبران تاکنون یک میلیارد و 700 میلیون ریال بودجه اختصاص یافته و در صورت تامین اعتبارات تا هفته دولت این فرهنگسرا افتتاح می شود.
ناصری همچنین در بازدید از عملیات اجرایی جاده دسترسی عنبران به سروآباد افزود: حدود سه میلیارد ریال برای احداث این جاده در نظر گرفته شده و با انجام عملیات زیرسازی سال آینده نیز عملیات آسفالت ریزی انجام می شود.
نمین در 30 کیلومتری شرق اردبیل قرار دارد.
7120/6018
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۵۷۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هم‌افزایی با ادارات استان و شهرستان برای تحقق شعار سال ۱۴۰۳

فرماندار شهرستان ارومیه گفت: امسال برنامه‌ریزی شده تا فرمانداری شهرستان با مدیران کل و مدیران شهرستان صفر تا صد موضوعات مرتبط با آن حوزه مربوطه را بررسی کرده تا با اتخاذ تمهیدات و اقدامات لازم هم افزایی و همکاری بیشتری در راستای تحقق شعار سال عملیاتی و اجرایی کنیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، غلامحسین عماری عصر امروز _شنبه هشتم اردیبهشت_ در نشست هم اندیشی با مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) و مدیران شهرستانی وجود سه نماینده را یک امتیاز و ظرفیت برای این شهرستان ارومیه برشمرد.

وی افزود: باید از این فرصت همانند گذشته به بهترین و بیشترین وجه ممکن در راستای پیگیری و حل مسائل استفاده کنیم. ️

فرماندار شهرستان ارومیه گفت: امسال برنامه‌ریزی شده تا فرمانداری شهرستان با مدیران کل و مدیران شهرستان صفر تا صد موضوعات مرتبط با آن حوزه مربوطه را بررسی کرده تا با اتخاذ تمهیدات و اقدامات لازم هم افزایی و همکاری بیشتری در راستای تحقق شعار سال عملیاتی و اجرایی کنیم.

️عماری در ادامه سخنان خود تصریح کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) به عنوان یک نهاد انقلابی قشر قابل توجهی از جامعه را در موضوعات مختلفی از جمله حمایتی، مددجویی، مسکن و… حمایت می‌کند که اقدام ارزشمند و بی بدیلی است.

کد خبر 748571

دیگر خبرها

  • کارگر ستون و ضامن پایداری تولید است
  • کشت مکانیزه ۷۵ درصد از اراضی شالیزاری شفت
  • هم‌افزایی با ادارات استان و شهرستان برای تحقق شعار سال ۱۴۰۳
  • کارگران از ارزشمندترین اقشار جامعه هستند
  • جمع آوری ۱۰۰ معتاد متجاهر در چناران
  • مرغداری ۲۰ هزار قطعه‌ای در نمین به بهره برداری رسید
  • خسارت ۵۲ میلیارد تومانی سیل به اردستان
  • نشست تخصصی مدیر توزیع برق سلماس با فرماندار
  • کلکسیون مشکلات اصفهان نیازمند توجه ویژه است
  • بازدید فرماندار تفتان از خسارات بارندگی و سیل بخش گوهر کوه، تفتان جنوبی