Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-06@19:34:22 GMT

آماده‌باش نوروزی مرزبان‌های پلیس

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۷۵۷۷۶۸

آماده‌باش نوروزی مرزبان‌های پلیس

فرمانده مرزبانی ناجا با بیان اینکه امنیت کامل و مطلوبی در مرزهای کشور برقرار است گفت: این روند زمینه‌ساز توسعه همه‌جانبه در این مناطق است.

ایران آنلاین / سردار قاسم رضایی در آیین تودیع و معارفه فرمانده مرزبانی استان اردبیل اظهارداشت: این امنیت تمام عیار بستر خوبی را فراهم کرده تا در اکثر مناطق مرزی کشور حضور سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی را شاهد باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در سال 96 در مجموع وضعیت مطلوبی را از نظر امنیت مرزها و تنش‌های احتمالی پشت سرگذاشته‌ایم، خاطرنشان کرد: هیچ تهدیدی مرزهای کشورمان را در شرایط کنونی متوجه خود نکرده و به نظر می‌رسد در سال آینده نیز افق این امنیت گسترده‌تر و مطلوب‌تر از سال‌جاری باشد.
فرمانده مرزبانی پلیس افزود: هر از چند گاهی برخی از مرزهای شرقی ما به خاطر تردد قاچاقچیان موادمخدر با مشکلاتی مقطعی روبه‌رو می‌شود ولی در مجموع مرزبانی کشورمان سال آرام و کم‌تهدیدی را سپری می‌کند.
رضایی با بیان اینکه یکی از مرزهای امن کشورمان مرز استان اردبیل با جمهوری آذربایجان است، تصریح کرد: این منطقه مرزی ما جزو مناطق مرزی امن و کم تهدید محسوب می‌شود. به‌طوری که در این منطقه مرزی مطلوب‌ترین شرایط برای مرزنشینان از لحاظ فعالیت‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری را شاهد هستیم.
وی گفت: این امنیت در سایه تلاش و مجاهدت مرزبانان و مرزنشینان تحقق یافته و ضرورت دارد با توجه به معیشت مناسب مرزنشینان و تلاش جدی آنها برای تقویت حوزه‌های مختلف اقتصادی و اشتغال بتوانیم زمینه‌ساز یک تحول خوب و مطلوب در این حوزه باشیم.
فرمانده مرزبانی همچنین به نزدیکی ایام عید و آماده‌باش کامل نیروهای مرزبانی برای خدمت به این ملت در مناطق مرزی اشاره و اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران امروز در بهترین شرایط امنیتی به‌عنوان دژی مستحکم و غیرقابل نفوذ محسوب می‌شود و مرزبانی با بصیرت و آگاهی تلاش می‌کند تا با رصد تحرک دشمنان در مناطق مرزی زمینه خنثی کردن این توطئه‌ها را با توانی مضاعف فراهم آورد.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۵۷۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر شد

سرهنگ یوسف اشرفی فرمانده انتظامی مهاباد گفت: همزمان با دریافت گزارشی مبنی بر وقوع یک فقره قتل با سلاح سرد در یکی از روستا‌های مهاباد، مراتب به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی اضافه کرد: با تلاش ماموران انتظامی و با هوشیاری کارآگاهان پلیس، قاتل در نزدیکی محل وقوع قتل و در کمتر از ۱۲ ساعت شناسایی و دستگیر شد.

فرمانده انتظامی مهاباد با بیان اینکه تحقیقات انتظامی و قضایی در این ارتباط ادامه دارد، افزود: طبق بررسی‌های انجام شده توسط کارشناسان نیروی انتظامی، اختلافات شخصی عامل اصلی این حادثه بوده است.

سرهنگ اشرفی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی با هرگونه بی‌نظمی و اخلال در امنیت و آرامش شهروندان مقابله می‌کند، ادامه داد: امنیت خط قرمز پلیس است و نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت با کسی تعارف ندارد.

مهاباد با ۲۶۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • دستگیری متهم به جعل مهرهای ادارات در مشهد
  • قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر شد
  • شهادت یک مرزبان در مرزهای غربی 
  • کمیسیون عملیات مرزبانی در سیستان و بلوچستان برگزار شد
  • دومین مرزبان هنگ مرزی بانه به شهادت رسید
  • یک مرزبانان در بانه به شهادت رسید
  • شهادت دومین مرزبان هنگ مرزی بانه
  • شهادت یک مرزبان در بانه + جزئیات
  • شهادت یک مرزبان دیگر در بانه
  • یکی دیگر از مرزبانان در بانه به شهادت رسید