Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان:رئیس جمعیت هلال احمر کشور گفت: دو هزار پایگاه موقت و سیار ایمنی و سلامت و امداد و نجات هلال احمر در خدمت مسافران نوروزی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، علی اصغر پیوندی، رئیس جمعیت هلال احمر کشور در سفر به اصفهان در آیین افتتاحیه طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی با اشاره به تلاش هلال احمر در نوروز اظهارداشت: کمک به نیازمندان، اجرای طرح ایمنی و سلامت و امداد و نجات سه طرح مهم این سازمان در نوروز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: دو هزار پایگاه موقت و سیار ایمنی و سلامت و امداد و نجات هلال احمر در خدمت مسافران نوروزی است که جوانان و اعضای هلال احمر در اجرای این طرح از روزهای پایانی اسفندماه تا 15 اسفند همکاری دارند.

 

پیوندی با بیان اینکه طرح امداد و نجات جاده ای از 25 اسفندماه و طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی از 27 اسفندماه آغاز شده است، اظهارکرد: در طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی 20 هزار عضو جوان هلال احمر در بیش از هزار پایگاه موثت و سیار فعالیت می کنند.

 

وی اضافه کرد: بیش از هزار و 300 پایگاه امداد و نجات در کل کشور برای کمک به حوادث جاده ای و حوادث غیرمترقبه در ایام نوروز ایجاد شده است.

 

رئیس جمعیت هلال احمر کشور با بیان اینکه در پایگاه های ایمنی و سلامت خدمات فرهنگی و بهداشتی همچون تست قندخون و فشارخون انجام می شود، خاطرنشان کرد: در این پایگاه ها با توزیع بسته های فرهنگی سعی در کاهش تصادفات و افزایش ایمنی مسافران داریم.

 

وی به آمار بالای تلفات تصادفات جاده ای اشاره کرد و گفت: برای کاهش تصادفات و تلفات و خسارت های ناشی از آن نیازمند فعالیت های فرهنگی و ارتقای فرهنگ ترافیک هستیم.

 

پایان پیام/128

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۵۷۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد رسانی به متاثرین از آبگرفتی در خوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی گفت: به دنبال گزارشى مبنی بر بارش باران و آبگرفتگی در روستای عذاب و مساکن مهر شهرک ولیعصر خوی ۳ تیم امداد نجات سیلاب هلال احمر این شهرستان به محل های متاثر از آبگرفتگی اعزام شدند.

حمید محبوبی افزود: ارزیابی منازل آبگرفته انجام شده و امدادگران توانستند به ۱۰ خانوار آسیب دیده در این حادثه امداد رسانی کنند.

 

دیگر خبرها

  • ورود خودروهای جدید به هلال احمر
  • برنامه الحاق ناوگان لجستیکی جدید هلال احمر به استان‌های کشور
  • تعداد پایگاه‌های امداد دریایی در استان بوشهر باید افزایش یابد
  • ورود خودرو‌های جدید به هلال احمر
  • برنامه الحاق ناوگان لجستیکی جدید جمعیت هلال احمر به استان‌های کشور
  • نیاز مبرم به تأسیس ۵ پایگاه امداد دریایی در بوشهر
  • همکاری ۲۰۰ داوطلب هلال‌احمر زنجان در نذر سلامت
  • امداد رسانی به ۱۲۶ فرد گرفتار در سیل کرمانشاه
  • امداد رسانی به ۱۲۶ فرد گرفتار در سیل در کرمانشاه
  • امداد رسانی به متاثرین از آبگرفتی در خوی