Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-19@05:46:16 GMT

جوان استرالیایی در حرم مطهر رضوی مسلمان شد

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۷۵۷۸۸۴

جوان استرالیایی در حرم مطهر رضوی مسلمان شد

مشهد- ایرنا- جوان استرالیایی روز یکشنبه طی مراسمی در حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) با ادای شهادتین مسلمان شد و مذهب تشیع را برای خود برگزید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس رضوی، 'جیمز لی بوردمن' 34 ساله دانش آموخته رشته مهندسی فناوری اطلاعات و ارتباطات گفت: بعد از 15 سال مطالعه در باره اسلام و مباحثه با کارشناسان به دین اسلام علاقه مند شدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی پس از مسلمان شدن نام 'علی' را برای خود برگزید.
از سوی مدیریت امور زائران غیر ایرانی آستان قدس رضوی نیز به این جوان تازه مسلمان شده هدایای فرهنگی از جمله قرآن به زبان انگلیسی اهدا شد.
از ابتدای امسال تاکنون 30 نفر از افراد غیرایرانی پیرو ادیان مختلف در حرم مطهر رضوی مسلمان شده اند.
7489 / 6053

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۵۷۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمهیدات ویژه مؤسسه درمانی آستان قدس رضوی در تحویل سال نو

به گزارش قدس آنلاین، دکتر مهدی سلطانی‌فر با اعلام این خبر اظهار کرد: این مؤسسه با توجه به پیش‌بینی حضور خیل عظیم زائران و مجاوران در مراسم تحویل سال 1403 حرم مطهر رضوی، تمهیدات ویژه‌ای را برای حفظ سلامت و آرامش‌خاطر آن‌ها، از ساعت 21 سه‌شنبه 29 اسفند 1402 تا 9 صبح چهارشنبه یکم فروردین 1403، اتخاذ کرده است.

وی گفت: به این مناسبت بیش از 160 پایگاه فوریت‌های پزشکی ثابت و سیار در بارگاه ملکوتی امام هشتم(ع) به صورت آماده‌باش کامل فعال خواهد بود.

دکتر سلطانی‌فر افزود: همچنین سه بیمارستان سیار، پنج اتوبوس آمبولانس، افزون بر 40 دستگاه آمبولانس و بیش از 10 دستگاه موتورلانس در ایام تحویل سال نو در اماکن متبرکه رضوی و جوار حرم مطهر مستقر می‌شود.

وی تصریح کرد: ارائه خدمات اورژانس به زائران و مجاوران در این ایام خاص نیز با مشارکت بیش از هزار نیروی فوریت‌های پزشکی در این بارگاه ملکوتی انجام خواهد شد. 
 

فعالیت 14 پایگاه در ایام نوروز
در ادامه مدیر عامل مؤسسه درمانی آستان قدس رضوی بیان کرد: از 29 اسفند 1402 تا 13 فروردین 1403(به جز ساعات تحویل سال نو) نیز 4 پایگاه به 10 پایگاه ثابت فوریت‌های پزشکی حرم مطهر رضوی افزوده می‌شود و در مجموع 14 پایگاه در این ایام به صورت شبانه‌روزی فعال خواهد بود. 

دکتر سلطانی‌فر با اشاره به استقرار 6 دستگاه آمبولانس در ایام نوروز 1403 در اماکن متبرکه رضوی گفت: میزان حضور نیروهای مؤسسه و خادمین سلامت رضوی نیز در این ایام در صحن و سرای رضوی تقویت خواهد شد. 

وی افزود: وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور، دانشگاه علوم پزشکی مشهد، اورژانس 115، سپاه پاسداران، هلال احمر، خادمین سلامت رضوی، مدیریت عالی حرم مطهر رضوی، بیمارستان فوق تخصصی رضوی و بنیاد کرامت رضوی، از جمله نهادهای همکار این مؤسسه برای خدمات‌رسانی به ارادتمندان حضرت ثامن الحجج(ع) در نوروز 1403 هستند. 
 

تقویت خدمات دارالشفای امام(ع)
دکتر سلطانی‌فر گفت: دارالشفای امام(ع) واقع در دوربرگردان شیخ طوسی حرم مطهر هم با تقویت نیرو در بخش‌های مختلف به ویژه در بخش‌های پزشکان عمومی، اورژانس و تزریقات، پانسمان و سرم‌تراپی در نوروز 1403 به ویژه ایام تحویل سال نو آماده ارائه خدمات درمانی به عموم بیماران داخلی و خارجی است. 
وی ادامه داد: همچنین بخش‌های رادیولوژی و آزمایشگاه دارالشفای امام(ع) در راستای ارتقای خدمات درمانی به بیماران به ویژه بیماران اورژانسی در تعطیلات نوروزی به صورت 24 ساعته فعالیت خواهد داشت و بخش همودیالیز این مرکز درمانی نیز در صورت نیاز بیماران کلیوی در شیفت شب فعال خواهد بود.

شایان ذکر است، مرکز فوریت‌های پزشکی حرم مطهر رضوی از طریق تماس با شماره‌ داخلی 2424 و شماره‌ عمومی 32002424، در تمام ساعات شبانه‌روز آماده‌ ارائه‌ خدمات به بیماران اورژانسی در این آستان مقدس است.

منبع: آستان نیوز

دیگر خبرها

  • ۲ نانوایی دائمی اطراف حرم مطهر رضوی احداث می‌شود
  • رونمایی دیوارنگاره تجلی ارادت در بارگاه خورشید
  • تمهیدات ویژه مؤسسه درمانی آستان قدس رضوی در تحویل سال نو
  • استفاده حداکثری از ظرفیت‌های مردمی در عرصه خدمت‌ به زائران
  • برنامه‌های ویژه سال تحویل در حرم مطهر رضوی
  • حرم مطهر رضوی کانون هم افزایی و نماد اتحاد ملت ایران است
  • ارتقاء کمی و کیفی خدمات آستان قدس رضوی در سال ۱۴۰۳
  • اعلام برنامه‌های ویژه تحویل سال نو در حرم رضوی
  • پخش ۴۵ ساعت برنامه رادیو و تلویزیونی در حرم مطهر رضوی
  • پیش بینی حضور ۳ میلیون زائر در حرم مطهر رضوی