Web Analytics Made Easy - Statcounter

یکی از اساتید حوزه علمیه قم مهم‌ترین و افضل اعمال ماه رجب خودسازی و توبه کردن است، گفت: ماه رجب فرصت مناسبی است تا انسان از دیگران حلالیت بطلبد. ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۹ استانها قم نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حبیب‌الله فرحزاد امشب در مراسم سخنرانی بعد از نماز مغرب و عشاء که در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) برگزار شد، اظهار داشت: ماه رجب ماه بزرگ خداوند است و انسان باید از فرصت عبادت در این ماه بهره لازم را ببرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ماه رجب یکی از ماه‌های حرام خداوند است، مطرح کرد: انسان باید تمام دقت خود را انجام دهد که در ماه‌های حرام حتی به‌صورت غیر عمد نیز مرتکب گناه و جنایت نشود چراکه علاوه ‌بر ناپسند بودن انجام گناه، زمان و مکان ارتکاب به آن نیز اهمیت بسیاری دارد.

این استاد حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه فاصله میان بندگان و خداوند در ماه رجب از بین می‌رود، عنوان کرد: بزرگ‌ترین اقدام انسان در راستای نزدیک شدن به خداوند ترک گناه است زیرا زمانی که انسان موانع را از میان خود و خداوند بردارد بهتر می‌تواند حضور پروردگار را در زندگی خود درک کند.

وی با بیان اینکه مهم‌ترین و افضل اعمال ماه رجب خودسازی و توبه کردن است، ادامه داد: ماه رجب فرصت مناسبی است تا انسان از دیگران حلالیت بطلبد و از درگاه خداوند طلب بخشش و مغفرت داشته باشد چراکه توبه به درگاه خداوند موجب افزایش خیروبرکت در زندگی و طول عمر انسان می‌شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین فرحزاد با اشاره به اینکه صدقه دادن در ماه رجب بسیار سفارش شده است، خاطرنشان کرد: روزه گرفتن از دیگر اعمال ماه رجب است که در روایات اهل‌بیت(ع) به آن تأکید بسیاری شده است.

انتهای پیام/

R7854/P1377/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۵۸۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سریال حشاشین در تلویزیون‌های اینترنتی ایران ممنوع شد؟

سریال حشاشین با روایت تاریخی درباره حیات و حوادث مرتبط با حسن صباح، بنیان‌گذار دولت اسماعیلیه است.

 مدیرکل نظارت و تطبیق ساترا گفت: سریال «حشاشین» محصول کشور مصر است و روایت آن از تاریخ اسلام متضمن تحریف‌های فراوانی است که به‌نظر می‌رسد با رویکرد سیاسی مغرضانه تولید شده است. 

بر همین اساس طبق نظر شورای صدور مجوز ساترا انتشار سریال«حشاشین» در رسانه های صوت و تصویر فراگیر ایران مورد تایید نمی‌باشد.

برهمین اساس، سریال «حشاشین» از سامانه‌های اینترنتی فیلیمو، گپ‌فیلم و فیلم‌نت حذف شد.

منبع: تجارت نیوز

tags # شبکه نمایش خانگی سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • معلمی سنگین‌ترین مسوولیت عالم است
  • معلمی سنگین‌ترین مسئولیت عالم است
  • روایت پالتیکو از اعمال نفوذ زلنسکی بر رئیس مجلس نمایندگان آمریکا
  • ائمه معصومین(ع) سرآمدان گفت‌وگو بودند/نباید به مقدسات توهین شود
  • سریال حشاشین در تلویزیون‌های اینترنتی ایران ممنوع شد؟
  • تیراندازی و رعب و وحشت در فرحزاد
  • ائمه معصومین(ع) سرآمدانِ گفت‌وگو بودند/ احساس مسئولیت مسلمانان، نسبت به تمام بشریت
  • (ویدئو) روایت جالب فریدون زندی از مشکل داشتن علی پروین با او
  • آمادگی هند برای تولید کتاب‌های صوتی با هوش مصنوعی
  • آینده شغلی طلبه تداوم کار انبیاء است