Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-30@01:08:58 GMT

تیراندازی در حاشیه مشهد/ پنج نفر دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۷۵۹۳۳۸

تیراندازی در حاشیه مشهد/ پنج نفر دستگیر شدند

ساعت 24- فرمانده انتظامی مشهد از دستگیری اراذل و اوباش در حاشیه مشهد با شلیک هوایی ماموران خبر دا

 سرهنگ اکبر آقا بیگی بعدازظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پس از تماس تلفنی با سامانه پلیسی ۱۱۰ مبنی بر ایجاد شرارت و نزاع در خیابان پورسینا، عوامل گشت کلانتری شهید رجایی به محل اعزام شدند.

وی افزود: پس از حضور مامورین مشخص شد که ۵ نفر که حالت عادی نداشتند با شکستن شیشه های نوشابه یکی از اغذیه فروشان محله، اقدام به اربده کشی و قدرت نمایی با سلاح سرد کرده اند و  پس از مشاهده مامورین پا به فرار می گذارند که دو نفر از متهمان پس از شلیک تیر هوایی افسران گشت متوقف و دستگیر می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آقا بیگی بیان کرد: همچنین ماموران انتظامی مخفی گاه دو تن دیگر از متهمان را شناسایی و آنها را دستگیر کردند و نفر سوم نیز در مخفی گاه خود واقع در بولوار وحدت دستگیر شد.

فرمانده انتظامی مشهد با تاکید بر عزم جدی  ماموران انتظامی در ریشه کنی هرگونه شرارت  از شهروندان خواست هرگونه خبر یا مورد مشکوک را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند.

مهر

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۵۹۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عامل تیراندازی در خفر دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حجت‌الله احمدیان در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر وقوع یک فقره تیراندازی در یکی از روستاهای شهرستان خفر، بلافاصله بررسی موضوع جهت شناسایی و دستگیری عامل تیراندازی در دستور کار مأموران پلیس قرار گرفت.

وی تصریح کرد: مأموران انتظامی تحقیقات خود را آغاز و پس از شناسایی مخفیگاه متهم، پس از هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام و وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی خفر با بیان اینکه اسلحه متهم کشف شد، تصریح کرد: پلیس قاطعانه و با تمام توان با مخلان نظم و امنیت عمومی در سطح شهرستان برخورد خواهد کرد و هرگز اجازه نخواهد داد هنجارشکنان امنیت و آرامش شهروندان را به مخاطره بیندازند.

کد خبر 6092122

دیگر خبرها

  • اراذل و اوباش سابقه‌دار در اهر دستگیر شدند
  • از دستگیری عامل تیراندازی تا کشف ۱۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • دستگیری عامل تیراندازی در خفر
  • دستگیری متهمان به ۲۹ فقره سرقت کابل‌های برق و ویلاها در طرقبه شاندیز
  • ماجرای تیراندازی در دولت آباد چه بود؟
  • ۱۸ رأس احشام مسروقه در مخفیگاه باند سارقان در اصفهان
  • عامل تیراندازی در خفر دستگیر شد
  • سرقت در ورامین دستگیری در مشهد
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارقان به عنف/نوشابه‌های قاچاق به بازار نرسید
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در اسفراین