Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل هوا شناسی استان اصفهان گفت: در شهرهای کاشان و اردستان و مناطق غبار‌خیز استان این دستگاه در شمال استان نصب می‌شود. ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۷ استانها کاشان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، مجید بیجندی عصر امروز در یکصدمین دیسکاشن هواشناسی کشاورزی که در باغ موزه فین کاشان برگزار شد ضمن گرامیداشت روز ملی شدن صنعت نفت و نیز سوم فروردین روز هواشناسی اظهار داشت: وعده راه‌اندازی دستگاه سنجش گرد و غبار در شمال استان شهر‌های کاشان و اردستان و مناطق غبار‌خیز استان قبلا داده شده بود که در اردیبهشت سال آینده در کاشان و یک دستگاه هم در شمال استان نصب خواهد شد تا حوزه گرد و غبار شهرستان برطرف شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر‌کل هوا شناسی استان اصفهان بیان کرد: باید در هر شهرستان یک دستگاه سنجش غبار وجود داشته باشد، اما با تشکیل یک کمیته کارشناسی و با اولویت‌بندی ، پنج نقطه مشخص شده که تا اواخر بهار سال جدید نصب و راه‌اندازی می‌شود.

وی با بیان اینکه هر کدام از این دستگاه‌ها به 100 میلیون تومان اعتبار نیاز دارند خاطرنشان کرد: اکثر دستگاه‌های هواشناسی نیاز به خرید ارزی داشته و قطعات آنها باید از کشورهای مربوطه تامین شود از این رو اعتبارات در هواشناسی نقش مهمی دارد.

بیجندی گفت: با توجه به نیاز در حوزه ساخت و ساز و تجهیزات پیش بینی می‌شود سال آینده به 10 میلیارد تومان اعتبار در استان نیاز است که نسبت به سال جاری بیش از 30 در‌صد افزایش پیدا می‌کند.

انتهای پیام/ش

R7845/P1377/S6,1369/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۵۹۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شروع باران شدید از فردا در ۷ استان

آفتاب‌‌نیوز :

سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد امروز (دوشنبه) بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی امروز در اغلب مناطق کشور جوی آرام خواهیم داشت.

سه‌شنبه با ورود سامانه بارشی از غرب کشور بارش در استان‌های کردستان، کرمانشاه، ایلام، لرستان، شمال خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد و چهارمحال و بختیاری آغاز خواهد شد.
چاپ فاکتور اختصاصی با تضمین ارزان‌ترین قیمت وبهترین کیفیت؟!

سه‌شنبه بارش در غرب، جنوب غرب و جنوب کشور ادامه خواهد داشت.

چهارشنبه بارش در نیمه جنوبی کشور تشدید خواهد شد و در شمال غرب و غرب رگبار پراکنده رخ خواهد داد.

پنجشنبه گستره بارش تمام مناطق کشور به جز سیستان و بلوچستان را فرا خواهد گرفت.

در ۲ روز آینده در شرق کشور به ویژه منطقه زابل در برخی ساعات وزش باد شدید و گرد و خاک خواهیم داشت.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • بروز مشکلات تنفسی در خوزستان در پی گرد و غبار
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی در کاشان
  • شروع باران شدید از فردا در ۷ استان
  • احتمال وقوع گرد و غبار خارجی در خوزستان از اواخر وقت امروز
  • وضعیت اطلاع‌رسانی در کاشان مطلوب نیست
  • راه‌اندازی سه نیروگاه برق با ظرفیت ۵۸ مگاوات در صنایع بزرگ کرمانشاه
  • اجرای عدالت در عرصه های مختلف لازمه حکومتی دینی است
  • راه‌اندازی مرکز نوآوری ملی و تخصصی حوزه فناوری‌های شناختی در شمال کشور
  • صدور ۲ هشدار جدید هواشناسی + جزئیات
  • ۸۶ کیلوگرم مواد مخدر در کاشان کشف شد