Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-05@23:10:22 GMT

پوتین بار دیگر برنده انتخابات ریاست جمهوری روسیه شد

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۷۵۹۳۵۶

پوتین بار دیگر برنده انتخابات ریاست جمهوری روسیه شد

رای دهندگان روسی روز یکشنبه برای انتخاب رئیس جمهوری این کشور به پای صندوق های رای رفتند. روند اخذ رای در مسکو پایان یافته است اما دربرخی شهرهای دیگر همچنان ادامه دارد و خبرها از پیروزی قاطع ولادیمیر پوتین در این انتخابات حکایت دارد.

به گزارش تابناک، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری این کشور برای یک دوره شش ساله دیگر نامزد این سمت شده است که پیش بینی می شود او بار دیگر بتواند با کسب آرای لازم زمام امور در روسیه را به دست بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس نتایج به دست آمده از نظرسنجی‌های درون شعب، پوتین با ۷۶.۳% آرا پیروز شده است. این نتیجه نهایی نیست و رقم دقیق آرا احتمالا تغییر خواهد کرد.

«متیو چانس» خبرنگار سی ان ان از مسکو گزارش داد: بنابر اکثر نظرسنجی های به عمل آمده از میان هشت نامزد انتخابات ریاست جمهوری روسیه، ولادیمیر پوتین برنده قطعی انتخابات خواهد بود.

 متیو چانس (Matthew Chance)درمورد زمان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری روسیه گفت: روسیه کشوری پهناور با 11 موقعیت زمانی است و زمان شروع انتخابات در این کشور در ساعت های مختلفی بود.

وی افزود:هشت نامزد دراین دوره از انتخابات ریاست جمهوری روسیه شرکت دارند که اکثر نظرسنجی های به عمل آمده، حکایت از پیروزی تنها یک نامزد و آن هم ولادیمیر پوتین دارد.

خبرنگار سی ان ان مدعی شد: همه از دمکراتیک نبودن این انتخابات آگاه هستند و به همین خاطر کرملین تلاش خود را برای کسب آرای تمامی رای دهندگان به کار بسته است و شخص پوتین نیز چند روز پیش از برگزاری انتخابات خواستار حضور همگان و تشویق آنها به شرکت در رای گیری شد، اما باید منتظر شمارش آرا و تعداد و نتایج آراء ماند تا در باره اشتیاق حضور مردم دراین انتخابات قضاوت کرد.

خبرنگار سی ان ان از مسکو افزود: این چهارمین دور انتخابات ریاست جمهوری در 18 سال گذشته برای پوتین به شمار می رود و او در نظر مردم روسیه از اعتبار بالایی برخوردار است.

وی گفت: چراکه برخلاف غربی ها، پوتین درمیان بسیاری از روس ها مقبولیت و محبوبیت دارد ، درباره دمکراسی هم بله، دراینجا رسانه ها توسط کرملین به شدت کنترل می شوند و نامزدهای مخالف، قدرت نشان دادن خود (اظهار وجود کردن) را نداشتند.

خبرنگار این رسانه تصویری آمریکایی افزود: با بسیاری از روس ها که دراینجا صحبت کردیم، می گویند که پوتین قوه و قدرت ثبات در روسیه پس از دوران هرج و مرج دهه 90میلادی بود، وی سطح زندگی در روسیه را در 18 سال گذشته ارتقاء داده است.

چانس گفت: این انتخابات مسابقه ای اسب دوانی است که تنها یک اسب در آن می تازد و پیروز می شود.

خبر تکمیل می شود...

 

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۵۹۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمد محبی نامزد جایزه بهترین تازه‌وارد لیگ روسیه

محمد محبی در روستوف خوش درخشیده است.

طرفداری | محمد محبی نامزد جایزه بهترین تازه‌وارد لیگ برتر روسیه شد

سازمان لیگ برتر فوتبال روسیه پس از قرار دادن نام محمد محبی، مهاجم تیم روستوف در فهرست نهایی نامزدهای کسب جایزه بهترین بازیکن فصل 2024 - 2023 اکنون او را نامزد دریافت یک جایزه دیگر نیز کرده است.

محمد محبی که نخستین فصل حضورش را در تیم روستوف سپری می‌کند، از سوی سازمان لیگ برتر روسیه نامزد دریافت جایزه بهترین بازیکن تازه‌وارد این فصل شده است.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • احتمال انصراف قالیباف از ادامه حضور در مجلس
  • بورل: همه اعضای اتحادیه اروپا روسیه را «تهدید» نمی‌دانند
  • المپیکی‌های کشتی آزاد روسیه مشخص شدند
  • دورۀ دوم علیه دشمنانم تلافی می‌کنم- ترامپ 
  • دورۀ دوم علیه دشمنانم تلافی می‌کنم- ترامپ
  • محمد محبی نامزد جایزه بهترین تازه‌وارد لیگ روسیه
  • واقعاً روس ها درباره جنگ پوتین چه فکر می کنند؟/ سقوط مخاطبان تلویزیون دولتی در روسیه/ روس ها بیشتر چه کلماتی را در گوگل جست و جو می کنند؟
  • تماس تلفنی پوتین و امامعلی رحمان
  • ژنرال آمریکایی: پوتین با تجربه‌ترین دولتمرد جهان است
  • محمود احمدی‌نژاد استعفا می‌دهد؟ جنجال بزرگ آقای سیاست‌مدار