Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد- معاون راهداری اداره کل حمل‌ونقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان گفت: سه محور مواصلاتی در سیستان و بلوچستان به‌واسطه طوفان شن مسدود شد و مسافران زیادی در محورهای مسدود گرفتار هستند.
به گزارش خرداد به نقل از تسنیم؛ منصور ملاشاهی اظهار داشت: محورهای زاهدان-بم، زاهدان-زابل و زابل-نهبندان به دلیل طوفان شن و کاهش شدید دید افقی مسدود شد و مسافران زیادی در این محورها در انتظار بازگشایی مسیرها به سر می‌برند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون راهداری اداره کل حمل‌ونقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان گفت: شرایط برای مسافران گرفتار طوفان سخت است اما چاره‌ای جز انتظار برای فروکش کردن شدت طوفان و گردوخاک نیست.
وی ادامه داد: براساس اعلام هواشناسی استان این طوفان و گردوخاک تا نیمه‌های امشب فروکش می‌کند و مسافران می‌توانند مجدد در مسیرهای مسدود شده تردد کنند، اما مسافران تا زمان اعلام رسمی بازگشایی محورها صبر و تحمل داشته باشند.
دید افقی در نصرت‌آباد به "صفر" رسید
رئیس گروه پیش‌بینی هشدار هواشناسی سیستان و بلوچستان درباره وضعیت طوفان به خبرنگار تسنیم گفت: طوفان در محدوده فهرج، ریگان و نصرت‌آباد موجب ایجاد گردوخاک در زاهدان و شمال استان شده است بطوریکه هم‌اکنون دید افقی در نصرت‌آباد به صفر و در زاهدان به 1200 متر کاهش‌یافته است.
علی ملاشاهی با اشاره به آخرین وضعیت گردوخاک در زاهدان و نواحی مرکزی سیستان و بلوچستان افزود: این گردوخاک موقتی است و تا پایان امشب فروکش می‌کند.
وی ادامه داد: هم‌اکنون دید افقی در شهر زابل به 300 متر کاهش یافته و در شهرهای زهک و میرجاوه نیز به ترتیب 4000 و 6000 متر رسیده است. برچسب ها: طوفان ، حمل و نقل ، نوروز97

منبع: خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۵۹۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونق حمل و نقل جاده ای کالا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچستان، گفت: این میزان جابجایی کالا توسط ۲۹۶ هزار و ۹۸۶ سفر ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچستان و در قالب ۸۴ شرکت حمل و نقل زیر نظر این اداره کل انجام شد.
مبارکی افزود: از این میزان جابجایی کالا، سه میلیون و ۶۰ هزار و ۵۴ تن کالا درون استانی و ۲ میلیون و ۲۸۵ هزار و ۲۸۶ تن کالا، برون استانی بوده است.
وی ادامه داد: عمده کالاهای حمل شده در این مدت گندم، کلینکر، فرآورده های نفتی، ذرت و برنج است.

دیگر خبرها

  • کشف ۸۱۶ میلیارد ریال پولشویی و دستگیری دو متهم در زاهدان
  • هشدار هواشناسی سطح زرد جوی برای سیستان و بلوچستان
  • ارائه خدمات درمانی بهداشتی به اتباع مجاز و غیرمجاز در سیستان و بلوچستان
  • انجام واکسیناسیون پنوموکوک کودکان در استان سیستان و بلوچستان
  • کشف ۸۱۶ میلیارد ریال پولشویی در زاهدان
  • رونق حمل و نقل جاده‌ای کالا
  • اجرای نمادین مناسک حج تمتع در سیستان و بلوچستان
  • رونق حمل و نقل جاده ای کالا
  • هشدار به مسافران شمال؛ این جاده ۳ روز مسدود است
  • جابه جایی بیش از ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تن کالا در سیستان و بلوچستان