Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ علی‌یاور عزیزپور مدیرکل ورزش و جوانان لرستان گفت: بیشتر اوقات قهرمانان را می‌بینیم، اما به بسترسازان این عرصه کمتر توجه شده است؛ نقش مربی، استان و شهرستان در قهرمانی هر ورزشکار دیده نشده است.

وی افزود: ورزشکار که افتخارآفرینی می‌کند جای خوشحالی دارد، اما مسئولان بهتر است به پشت‌صحنه این افتخار و گروهی که سبب قهرمان شد این ورزشکار شده‌اند توجه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان بیان کرد: سال ۹۳، بالغ بر ۹۸ میلیون تومان درآمد اجاره مکان‌های ورزشی در لرستان بود درحالی‌که سال ۹۴ یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون و امسال ۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون درآمد حاصل از اجاره مکان‌های ورزشی به ورزش استان تزریق شد.

وی یادآور شد: اگر ورزشکار سازمان‌یافته عدد قابلی باشد می‌توان مطالبه اعتبار بیشتر کرد که امروز بر این مبنا اعتبار هشتم کشور را کسب کرده‌ایم و این را حاصل از تلاش هیئت‌های ورزشی استان است.

این مسوول گفت: حدود ۳۰ هزار نفر ورزشکار سازمان‌یافته سال گذشته به ۴۵ هزار نفر رسید و امروز ۵۱ هزار ورزشکار سازمان‌یافته در استان داریم.

عزیز پور گفت: در سال ۹۳، ورزش لرستان ۶۳۴ نفر عناوین قهرمانی در سطح ملی و عناوین مسابقات بین‌المللی کسب کرده بود که سال ۹۴ به هزار و ۱۱۴ عنوان افزایش یافت و سال ۹۵ به هزار و ۵۰۹ عنوان و امسال نیز به هزار و ۸۱۶ عنوان قهرمانی رسید.

وی بابیان اینکه حدود ۷ سانتی‌متر به سرانه ورزشی استان اضافه شد، عنوان کرد: تا سال ۹۳، حدود ۴۹ سانتی‌متر فضای ورزشی در لرستان داشتیم که امسال سرانه استان به بیش از ۵۷ سانتی‌متر رسیده است.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان با اشاره به اینکه اعتبارات عمرانی ادارات کل ورزش و جوانان به قضاوت مدیران شهرستانی سال ۹۶ نسبت به سال‌های قبل بیش از دو برابر شده است، خاطرنشان کرد: اعتبار تجهیزات شهرستان‌ها نیز قبلاً ۱۰ میلیون تومان بوده که امروزه تا ۷۰ میلیون هم رسیده است.

وی افزود: سرانه ورزشی ما نسبت به سرانه کشوری حدود ۲۳ سانتی‌متر کمتر است و در تلاشیم این فاصله را کم کنیم و تعادلی در سرانه ورزشی شهرستان‌ها ایجاد کنیم.

انتهای پیام/م

سرانه وزشی لرستان ۲۳ سانتی‌متر کمتر از میانگین کشوری است

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۵۹۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یکپارچه سازی اراضی لرستان ضروری است

ایسنا/لرستان رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: یکپارچه سازی اراضی استان ضروری است چرا که کشاورزی علمی بر روی اراضی خرد امکان پذیر نیست.

سید عماد شاهرخی ششم اردیبهشت در همایش روز مزرعه شهرستان سلسله و معرفی این شهرستان به عنوان قطب تولید دانه‌های روغنی، اظهار کرد: همه ما تکلیف قانونی در بحث امنیت غذایی داریم که راه رسیدن به آن تناوب است تا جهش تولید ایجاد شود و باید اصول علمی و فنی را به مزارع و بخش کشاورزی منتقل کنیم و روز مزرعه ها همین فلسفه را دارند.

وی با بیان اینکه انتظار می‌رود تناوب را در تولیدات خود بکار گیریم، عنوان کرد: امروز شهرستان سلسله به عنوان قطب تولید کلزا معرفی شده و از سه هزار و ۵۰۰ هکتار کشت کلزای استان حدود یکهزار و ۷۰۰ هکتار متعلق به سلسله است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان با بیان اینکه سالانه چهار میلیون دلار ارز برای واردات روغن هزینه می‌کنیم، بیان کرد: باید کشور را از واردات روغن بی نیاز کنیم و در این راستا بحث یکپارچه سازی اراضی بسیار مهم است و هرکس که می تواند باید در این زمینه فرهنگ سازی کند.

شاهرخی یادآور شد: میانگین تولید گندم آبی در اراضی کشور چهار و نیم تن است در حالی که در استان پنج و نیم تن در هکتار است و یکهزار کیلوگرم بالاتر از میانگین کشوری هستیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تهرانی‌ها امروز یک نفس راحت می‌کشند!
  • افزایش سرانه ورزشی دانش آموزان گنبدکاووس با افتتاح یک زمین چمن مصنوعی
  • یکپارچه سازی اراضی لرستان ضروری است
  • حضور ۲۳۰ ورزشکار در مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • وضعیت مقاوم‌سازی ۱۳ شهرستان کرمانشاه بالاتر از میانگین کشوری
  • عکس| ستاره سابق تیم ملی دبیرکل فدراسیون شد
  • ستاره سابق تیم ملی رسماً دبیرکل فدراسیون شد
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره «قهرمان ایران»
  • نرخ تورم ماهانه چهارمحال و بختیاری از میانگین کشوری کمتر است
  • مقایسه درآمد پردرآمدترین ورزشکاران حرفه‌ای در هفت رشته‌ی ورزشی (+ اینفوگرافی)