Web Analytics Made Easy - Statcounter

پوشش لحظه به لحظه انتخابات ریاست جمهوری روسیه و اعلام نتیجه آن را می توانید در این صفحه دنبال کنید.

به گزارش عصرایران به نقل از یورونیوز؛ بنا به اعلام کمیسیون انتخابات روسیه ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری کنونی این کشور از ۲۴ درصد آرای شمارش شده تاکنون ۷۲.۲ درصد آراء را به دست آورده است.

تخمین یکی از موسسات نظرسنجی نشان می دهد ولادیمیر پوتین ۷۶.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۳ درصد آراء را به دست آورده است. این در حالی است که اولین تخمین ارائه شده از نتیجه انتخابات از پیروزی ولادیمیر پوتین با ۷۳.۹ درصد آراء حکایت داشت.

تخمین اولیه از نتیجه انتخابات روسیه حاکی است ولادیمیر پوتین با کسب ۷۳.۹ درصد آراء پیروز شده است. پس از رئیس جمهوری کنونی روسیه پاول گرودینین، نامزد حزب کمونیست با کسب حدود ۱۱.۲ درصد آراء در جایگاه دوم قرار گرفته است. ولادیمیر ژیرینفسکی، نامزد حزب «لیبرال دموکرات روسیه» با کسب ۶.۷ درصد آراء در جایگاه سوم قرار گرفته است.

گزارشها حاکی است میزان مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری در مسکو، پایتخت روسیه حدود ۶۰ درصد بوده است.

رای گیری در ۱۱ منطقه زمانی روسیه پایان یافته است و در کمتر از ۳۰ دقیقه دیگر با پایان رای گیری در کالینینگراد تخمین اولیه از نتیجه رای گیری اعلام خواهد شد.

رای دهندگان روسی روز یکشنبه برای انتخاب رئیس جمهوری این کشور به پای صندوق های رای رفتند. روند اخذ رای در مسکو پایان یافته است اما در کالینینگراد همچنان ادامه دارد.

ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری این کشور برای یک دوره شش ساله دیگر نامزد این سمت شده است. پیش بینی می شود او بار دیگر بتواند با کسب آرای لازم زمام امور در روسیه را به دست بگیرد.

بنا به نظرسنجی ها ولادیمیر پوتین حدود ۷۰ درصد آراء را به دست خواهد آورد.

انتخابات روز یکشنبه در حالی برگزار شد که رقبای ولادیمیر پوتین مدعی شده اند مقامات روسی در برخی مناطق واجدان شرایط را مجبور به شرکت در انتخابات کرده اند.

آخرین آمار اعلام شده از سوی مقامات رسمی از مشارکت ۵۱.۹ درصدی واجدان شرایط تا ساعت ۱۴ به وقت گرینویچ حکایت دارد.

بیش از ۱۰۷ میلیون شهروند روسیه واجد شرایط شرکت در انتخابات ریاست جمهوری این کشور هستند.

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۵۹۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوتین: شاخص‌های کلان اقتصادی روسیه بالاتر از پیش‌بینی هاست

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، رییس جمهور روسیه وضعیت شاخص های اقتصادی این کشور را فراتر از پیش بینی ها دانست.

«ولادیمیر پوتین» رییس‌جمهور روسیه روز شنبه اعلام کرد که شاخص‌های اقتصاد کلان در روسیه در آغاز سال میلادی جاری بالاتر از پیش‌بینی‌های دولت، بانک مرکزی و کارشناسان بوده است.

رییس‌جمهور روسیه در نشستی با محور مسائل اقتصادی گفت: تولید ناخالص داخلی روسیه ممکن است تا پایان سال بیش از ۳ درصد رشد کند.

پوتین گفت که وضعیت فعلی اقتصاد امکان بهبود پیش بینی های توسعه آن را فراهم می کند.

رئیس جمهور روسیه با استناد به گفته بسیاری از کارشناسان گفت که تا پایان سال جاری تولید ناخالص داخلی روسیه ممکن است بیش از ۳٪ رشد کند.

کد خبر 6090248

دیگر خبرها

  • تغییر مجدد معادلات جنگ اوکراین
  • دوگین: اوکراین نباید وجود داشته باشد!
  • «دوگین»: اوکراین نباید وجود داشته باشد
  • پشت‌ پرده مذاکرات مسکو و کی یف / توافق روسیه و اوکراین چطور از دست رفت؟
  • جادوگر آرژانتینی یکی یکی جام‌ها را درو می‌کند
  • پولیتیکو : مرد شماره دو روسیه از ولادیمیر پوتین هم ترسناک تر است/ نیکلای پاتروشف استفاده از سلاح هسته ای را تبلیغ می کند
  • کمک‌ های جدید آمریکا چه معنایی برای اوکراین و پوتین دارد؟
  • کمک‌های جدید واشنگتن چه معنایی برای کی‌یف و پوتین دارد؟
  • شکست سنگین دورتموند مقابل لایپزیش/ بایرن مونیخ پیروز شد + فیلم
  • پوتین: شاخص‌های کلان اقتصادی روسیه بالاتر از پیش‌بینی هاست