Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارومیه - مدیرپخش فرآورده‌های نفتی منطقه آذربایجان غربی گفت: جایگاه‌های سوخت آذربایجان غربی به مسافران نوروزی خدمات ارائه می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد مجرد در دیدار با مدیران و کارکنان شرکت نفت ارومیه اظهار داشت: با همه جایگاه‌های عرضه سوخت برای ارائه خدمات ویژه به مسافران نوروزی مذاکره شده است ارائه سوخت اعتباری تشویقی، ابزاری برای تشویق جایگاه‌داران آذربایجان غربی برای ارائه خدمات ویژه در ایام نوروز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در صورتی که جایگاه‌های عرضه سوخت خدمات مناسبی به مسافران نوروزی ارائه نکنند با هماهنگی بخشداری و فرمانداری‌های مربوط به صورت موقت تعطیل خواهند شد.

مجرد ادامه داد: نظافت و دایر بودن سرویس‌های بهداشتی و نمازخانه‌های جایگاه‌های عرضه سوخت در ایام نوروز از جمله خدمات جانبی جایگاه‌ها خواهد بود؛ آماده بودن چهار پمپ بنزین سیار برای مواقع ضروری از دیگر برنامه‌های مدیریت پخش فراورده‌های نفتی منطقه آذربایجان غربی در ایام نوروز ۹۷ است.

مدیر پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آذربایجان غربی گفت: نرم افزار جایگاه‌یاب از دیگر خدماتی است که مسافران نوروزی می‌توانند در ورود خود به آذربایجان غربی نصب کرده و از نقشه جایگاه‌های عرضه بنزین و گاز طبیعی استفاده کنند.

منبع: مهر

کلیدواژه: احمد مجرد جایگاه سوخت شرکت نفت مناطق مرکزی ایران مجله ایران مهر بوشهر حوادث چهارشنبه سوری نوروز شهرکرد گرگان کرمانشاه گردشگری شیراز خرم آباد نوروز 97 مشهد سقوط هواپیمای ترکیه یاسوج اردوهای راهیان نور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۶۰۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاق ویژه: جایگاه غربی آزادی برای پرسپولیس باز شد

به گزارش "ورزش سه"، در این هفته از رقابتهای لیگ برتر پرسپولیس میزبان سپاهان در ورزشگاه آزادی است. اگرچه ابتدا گفته می‌شد این بازی توسط سهامدار پرسپولیس رایگان می‌شود اما با مخالفت سازمان لیگ از ظهر امروز بلیت فروشی این مسابقه حساس با قیمت معمول شروع شد.

به دلیل استقبال فوق‌العاده هواداران پرسپولیس از این بازی، بلیت‌فروشی طبقه دوم غربی برای اولین در این فصل باز شد. سمت غربی استادیوم در این فصل به دلیل بازسازی کاملا بسته بود اما حالا در این دیدار حساس برای طبقه دوم این قسمت از ورزشگاه بلیت فروشی می‌شود.

تا کنون بیش از ۳۹ هزار بلیت به فروش رفته است و پیشبینی می‌شود تا روز بازی بلیت‌های بیشتری نیز رزرو شود.

دیگر خبرها

  • افزایش ۱۷ درصدی توزیع کود کشاورزی در آذربایجان غربی
  • هشدار سیلابی شدن مسیل‌ها و رخداد صاعقه در برخی استان‌های کشور
  • آتش سوزی خودروی پراید در جایگاه سوخت آستارا
  • آتش سوزی خودروی پراید حین سوخت گیری در آستارا/ حریق مهار شد
  • آتش سوزی در جایگاه سوخت سی ان جی آستارا
  • مسافران تعطیلات آخر هفته مراقب باشند/ بارندگی در این مناطق شدید خواهد بود
  • (عکس) برای اولین بار این جایگاه ورزشگاه آزادی برای پرسپولیس باز شد!
  • اولین جایگاه سوخت هیدروژن برای کامیون ها افتتاح شد
  • عکس| برای اولین بار جایگاه غربی آزادی برای پرسپولیس باز شد!
  • اتفاق ویژه: جایگاه غربی آزادی برای پرسپولیس باز شد