Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارومیه- مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان غربی از پخش سریال جدید اوجاداغلار در۲۶ قسمت۴۰ دقیقه ای ساعت ۲۳ و سی دقیقه هرشب همزمان با نوروز در سیمای استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مسعود مجرد در تشریح برنامه های نوروزی شبکه استانی اظهارداشت: سیمای شبکه استانی نوروز ۹۷ با ویژه برنامه ۲۴۰ دقیقه ای تحویل سال ازساعت ۱۷ بیست و نهم اسفند با عنوان یازگلیر آغاز می شود این برنامه هرشب از ساعت ۲۲ تا پایان تعطیلات از سیمای استانی بصورت زنده ادامه خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی پخش مستندهای متنوع همچون  کوههای آذربایجان، تخت زرین، بن بست سیمین، بخت سپید واشک کبود و پهلوان محمد، در مسیر زاب و ۱۲ فیلم سینمائی بصورت روزانه  را از دیگر برنامه های سیمای مرکز آذربایجان غربی برای ایام نوروز ۹۷ عنوان کرد.

مجرد با بیان اینکه صدای مرکز آذربایجان غربی نیز با ویژه برنامه ۲۴۰ دقیقه ای تحویل سال با عنوان (یاز نفسی) از ساعت ۱۷ روز ۲۹ اسفند به استقبال نوروز ۹۷ می رود افزود: رادیو چی چست همچنین دو ویژه برنامه (بایرام خنی) و (نوروز گولی) را با آیتم های شاد و متنوع در ایام نوروز پخش خواهد کرد.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز آذربایجان غربی افزود: تهیه و پخش گزارش‌های متنوع از جاذبه‌های گردشگری ، اطلاع رسانی به موقع از وضعیت آب و هوا و خدمات ستاد سفرهای نوروزی آذربایجان غربی، با درج خبرهای مکتوب و تصویری در آنتن خبر استانی و سراسری و صفحه استانی خبرگزاری صدا وسیما، و شبکه‌های اجتماعی از برنامه‌های تدارک دیده شده برای نوروز ۹۷ درحوزه خبر مرکز آذربایجان غربی است.

مجرد از پوشش ۹۳ درصدی مناطق استان توسط تلویزیون دیجیتال نیز خبر داد و گفت: برای تکمیل این پوشش حدود ۱۵۰ فرستنده دیجیتال  دیگر نیاز است که تا دو سال آینده تأمین خواهد شد.

مجرد با بیان اینکه ۸۰ طرح نظر سنجی در سالجاری انجام شده است گفت: بر اساس نتایج  مرکز نظر سنجی و افکار سنجی ، صدا و سیمای مرکز آذربایجان غربی در زمینه دقت در پیش بینی نتایج انتخابات مجلس دهم رتبه نخست و در انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم نیز رتبه سوم کشوری را کسب کرده است.

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان صداوسیما سریال ایرانی نوروز مجله ایران مهر بوشهر حوادث چهارشنبه سوری نوروز شهرکرد گرگان کرمانشاه گردشگری شیراز خرم آباد نوروز 97 مشهد سقوط هواپیمای ترکیه یاسوج اردوهای راهیان نور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۶۰۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح چهارمین پایگاه موتورلانس آذربایجان‌غربی در مهاباد

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌غربی گفت: چهارمین پایگاه موتورلانس اورژانس استان، صبح امروز در شهرستان مهاباد افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، فرزین رضازاده، امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در افتتاح مرکز موتور آمبولانس شهرستان مهاباد اظهار کرد: استفاده از دستگاه‌های موتور آمبولانس در کشور و در شهرهای پرترافیک در راستای کاهش زمان رسیدن بر بالین بیمار توسط کارشناسان اورژانس راه‌اندازی می‌شود.

وی افزود: در تلاش هستیم با استفاده از موتورلانس‌ها در شهرستان‌های پرترافیک استان و در ساعات پیک ترافیک، شاخص زمانی رسیدن بر بالین بیمار را کاهش دهیم.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌غربی گفت: موتورلانس‌ها در شرایط بدی آب‌وهوا اعم از باران و برف به‌دلیل احتمال حادثه برای کارشناسان موتورلانس فعالیت ندارند و در شیفت‌های صبح و عصر فعال هستند.

رضازاده ادامه داد: این پایگاه، نخستین پایگاه موتورلانسی در جنوب استان و شهرستان مهاباد و چهارمین پایگاه موتورلانسی فعال در استان آذربایجان‌غربی است و پیش از این سه پایگاه موتورلانس در مرکز استان فعال شده است.

به گزارش ایمنا، شهرستان مهاباد با دارا بودن ۱۰ پایگاه اورژانس شامل چهار پایگاه شهری، پنج پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه موتورلانس به صورت شبانه‌روزی خدمات اورژانسی را به نیازمندان و مصدومان ارائه می‌دهد.

کد خبر 748662

دیگر خبرها

  • افتتاح چهارمین پایگاه موتورلانس آذربایجان‌غربی در مهاباد
  • حواشی جدید و پرحاشیه سریال پایتخت
  • نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری آذربایجان‌غربی آغاز شد
  • آغاز نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری آذربایجان‌غربی
  • پایتخت دوباره خبرساز شد؛ حواشی جدید سریال پرتماشاگر تلویزیون
  • پایتخت دوباره خبرساز شد ؛ حواشی جدید سریال پرتماشاگر تلویزیون
  • ضبط برنامه تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات دور دوم مجلس در صدا و سیمای مرکز آبادان
  • جدول پخش برنامه‌های سیمای مرکز آذربایجان غربی هشتم اردیبهشت
  • نگاهی به هیاهوی جدید درباره سریال «پایتخت»
  • آغاز ضبط برنامه مناظرات نامزدهای دور دوم انتخابات در صدا و سیمای مرکز لرستان