Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تهران - ايرنا- سازمان نقشه برداري کشور بر اساس آخرين تغييرات اعمال شده در نقشه‎هاي کشور تا پايان سال 1396، نقشه‎هاي گردشگري 31 استان و 11 مرکز استان مهم گردشگرپذير را در آستانه تعطيلات نوروز تهيه و در پانصدهزار نسخه در اختيار ادارات کل پست استان‌ها، چادرهاي هلال احمر و مراکز گردشگري نوروزي و در اينترنت براي دانلود قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش ايرنا؛ مسعود شفيعي رئيس سازمان نقشه برداري کشور روز يکشنبه با اعلام اين خبر افزود: اين نقشه‌ها شامل همه اطلاعات مربوط به دسترسي به نقاط گردشگري است و علاوه بر مشخص بودن انواع راه‎ها، بر پايه اطلاعات موجود سعي شده موقعيت بيشتر پمپ بنزين‌هاي کشور مشخص شده و فواصل مرکز هر استان با تمامي استان‎هاي همجوار نيز ضميمه شده است.
به گفته شفيعي، در هر يک از نقشه‎هاي گردشگري فوق الذکر، چند ده مرکز گردشگري مشخص شده و چندين مسير گردشگري نيز به مخاطبان معرفي شده و نشان داده شده است.بطور مثال در نقشه گردشگري استان خوزستان، 63 مرکز گردشگري به همراه 5 مسير پيشنهادي يا در استان اصفهان که از گردش پذيرترين استان‎هاي کشور است نيز 129 مرکز گردشگري در 4 مسير پيشنهاد شده است.
شبک**3404
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۶۰۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از مرکز جامع سلامت معلم کلایه

مرکز جامع سلامت با زیربنای ۲۲۰۰ متر و با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال، با امکانات کامل ساخته شده تا مانع رفت و آمد الموتی‌ها به قزوین شود.

ملک پور فرماندار قزوین هم که به مراسم افتتاح رفته بود، فرصت را غنیمت دانست و پای حرف مردم نشست.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • میزبان رقابت های وزنه برداری قهرمانی جهان 2027 و 2028 مشخص شد
  • میزبانان رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ مشخص شدند
  • اعلام میزبان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸
  • ترکیب تیم وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان همدان مشخص شد
  • آغاز توزیع تخم نوغان از شنبه در گیلان/ قیمت هر جعبه ۲۸ هزار تومان
  • بهره برداری از خانه بهداشت خوزنان آبیک + فیلم
  • بیش از ۱۹ هزار واحد مسکونی در سمنان در حال ساخت است
  • تجهیز ۲۰ بسته برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در گردشگری کرمان
  • عکس| نقشه جدید سازمان سیا برای خرابکاری در ایران فاش شد
  • بهره برداری از مرکز جامع سلامت معلم کلایه