Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@03:54:39 GMT

فضا در یادمان‌های عملیاتی بسیار باصفا است

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۷۶۰۱۰۷

فضا در یادمان‌های عملیاتی بسیار باصفا است

اهواز - معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان گفت: یادمان‌های دفاع مقدس حال و حوای معنوی خیلی خاصی دارند و فضا درواقع باصفا است.

سرهنگ علیرضا مراد حاجتی شامگاه یکشنبه در حاشیه بازدید از یادمان طلائیه در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اهمیت بالای پیگیری مسائل و موارد زیارتگاه‌های دفاع مقدس اظهار کرد: این یادمان‌ها فضای معنویت خیلی خاصی دارند و فضا درواقع باصفا، دوستانه و بامحبت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شهرستان هویزه نقطه صفر مرزی و دورترین نقطه استان است که بالاترین آمار شهدا در عملیات‌های بزرگ نیز متعلق به این شهرستان است؛ بیشترین شهدا متعلق به این مناطق بود چون دسترسی به مهمات نداشتیم و دشمن آتش سنگینی را به این سه‌راهی شهادت مخصوصاً طلائیه ریخت.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان تصریح کرد: حرف تاریخی شهید محلاتی که فرمودند «این رزمندگانی که در طلائیه بودند، قطعاً اگر در کربلا هم می‌بودند همین ایستادگی را می‌داشتند» خود نشان‌دهنده فشار سنگین و همچنین متر به متر بودن جنگ است؛ شهدایی که اینجا جان خود را از دست دادند، رنگ، بو، عطر و روحشان هنوز حاضر است.

سرهنگ حاجتی بیان کرد: پرچم، بیلبورد، خبر و نوای جنگ به اینجا برکت نمی‌دهد و آن چیزی که به اینجا برکت داده قطعاً در حوزه خودش بی‌نظیر است.

وی عنوان کرد: پیروزی ما در این منطقه لطف و عنایت خدا بوده و البته آن را مدیون شهدا هستیم و هرچه داریم از آنها است؛ در حقیقت اول به شهدا و بعد خانواده آنها وامدار هستیم.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان ادامه داد: اینجا طلائیه است سرزمین مردان ماندگاری که اجساد خیلی از آنها برنگشت؛ این مکان متعلق به شهداست.

سرهنگ حاجتی در پایان با اشاره به مشکلات یادمان‌ها از جمله دفع فاضلاب و زباله یادآور شد: اگر خدمات و پشتیبانی دستگاه‌های اجرایی نبود این یادمان‌ها اینقدر سرحال نبودند؛ هرچند مشکلاتی نیز هست که درعین‌حال هیچ چشمداشتی نداریم.

منبع: مهر

کلیدواژه: اردوهای راهیان نور راهیان نور 97 سپاه حضرت ولی عصر عج خوزستان مناطق عملیاتی جنوب مجله ایران مهر بوشهر حوادث چهارشنبه سوری نوروز شهرکرد گرگان کرمانشاه گردشگری شیراز خرم آباد نوروز 97 مشهد سقوط هواپیمای ترکیه یاسوج اردوهای راهیان نور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۶۰۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال درباره سرخابی‌ها

سرپرست سازمان خصوصی‌سازی با ارسال نامه‌ای به رئیس فدراسیون فوتبال از فروش رسمی سهام باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس خبر داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، ابراهیم بازیان سرپرست سازمان خصوصی‌سازی در نامه‌ای به مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال، اعلام فروش سهام کنترلی متعلق به دولت در شرکت‌های فرهنگی - ورزشی استقلال ایران و پرسپولیس را اعلام کرد.

آیا تغییر نام استقلال به استقلال خلیج فارس مشکل‌ساز می‌شود؟

در نامه بازیان آمده است:

به استحضار می‌رساند در اجرای مصوبه هیئت محترم واگذاری بلوک سهام کنترلی شرکت‌های فرهنگی - ورزشی استقلال ایران و پرسپولیس متعلق به دولت (وزارت ورزش و جوانان) در تاریخ 1403/2/3 توسط این سازمان به فروش رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تابوت‌های باستانی ‌محوطه‌ «جوبجی» متعلق به سال ۹۸ هستند
  • نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال
  • نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال درباره سرخابی‌ها
  • یادمان غلامحسین بنان در فرهنگسرای ارسباران
  • عملیات وعده صادق فخر اسلام و مسلمین بود
  • تصویب طرح یادمان و جانمایی کاربری‌ها در تپه روضه الشهید
  • کشف معماری ۴۵۰۰ ساله در شرق ایران
  • مشارکت شهرداری در احداث یادمان شهدای جاویدالاثر تکاب
  • بیشترین نرخ بیکاری متعلق به این استان کردنشین است
  • حاجی محمره از یادمان های راهیان نور بازید کرد