Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - کاراته کاي بانوي کشورمان گفت: در فاصله دو هفته در رقابت‌هاي کاراته وان پاريس و هلند دو مدال برنز و نقره بدست آوردم.
حميده عباسعلي پس از کسب مدال نقره سومين مرحله ليگ جهاني کاراته وان هلند در گفت و گو با خبرنگار اعزامي فارس به هلند، اظهار داشت: در فاصله دو هفته توانستم دو مدال برنز و‌ نقره در ليگ جهاني امارات و‌ هلند کسب کردم، يک مقدار آسيب ديدگي از ناحيه همسترينگ داشتم اما تمام تمريناتم کنترل شده بود تا به پايم فشار نياييد؛ تمام تلاشم را کردم در اين مسابقات حضور پيدا کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همه مي‌دانند که آسيب ديدگي جزيي از ورزش حرفه اي است. 
وي در ادامه صحبت‌هاي خود گفت: از ليگ جهاني 2018 فرانسه تا به امروز در اين سه مرحله مسابقات با اکثر حريفاني که مي‌خواستم مبارزه کردم. اين اتفاق به سود من است؛ چون وقتي به ايران برگردم به راحتي مي توانم همه حريفانم را آناليز کنم. در اين مسابقات تقريبا برخلاف تصوري که داشتم با بهترين حريف خود براي چندمين بار متوالي مبارزه کردم اما داوران راي به سود او دادند؛ به هر حال اسم ژاپن خيلي بزرگ است، با توجه به اينکه ژاپني ها ميزبان المپيک هستند در چنين رقابت هايي قطعا راي به سود ژاپني ها خواهد بود. اين تنها حرف من نيست؛ افرادي که بازي را از بيرون ديدند همه شاهد بودند که بايد راي به سود من اعلام مي شد، اين موضوع باعث ناراحتي من شده است نبايد نتيجه بازي به اين راحتي به خاطر اسم يک کشور تغيير کند.
وي در ادامه صحبت هاي خود عنوان کرد: با تمام اين اوصاف من با اين حريف حالا حالاها بايد مسابقه دهم، اين بار کلا برنامه تغيير مي‌کند تا با آناليز بهتر و تلاش بيشتر نتيجه بازي را در مسابقات بعدي تغيير خواهم داد.
عباسعلي در مورد اينکه آيا به کاراته وان مراکش اعزام خواهد شد يا خير، گفت: بعيد مي‌دانم در ليک کاراته وان مراکش حضور داشته باشم؛ چون زمان کمي باقي مانده است، پس از بازگشت به ايران با مربي‌ام مشورت مي‌کنم و پس از آن در مورد حضور در ليگ جهاني مراکش تصميم مي‌گيرم؛ البته در ليگ جهاني ترکيه حضور خواهم داشت.
انتهاي پيام/

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۶۰۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی نوشاد عالمیان در مسابقات تنیس روی میز عربستان

ملی‌پوش تنیس روی میز ایران در نخستین دیدار خود در رقابت‌های بین‌المللی عربستان مقابل حریفی از بلژیک پیروز شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نوشاد عالمیان ملی‌پوش تنیس روی میز ایران در دور نخست از مرحله مقدماتی رقابت‌های بین‌المللی اسمش در کشور عربستان، ظهر امروز به مصاف «سدریک نویتینک» نفر 89 رنکینگ جهانی از بلژیک رفت و این حریف را 3 بر صفر شکست داد.

عالمیان که در رده 68 رنکینگ جهانی قرار دارد، در دور دوم مقابل برنده جدال آندریاس لونکو از اتریش و لیلیان باردت از فرانسه میباشد قرار خواهد گرفت.

همچنین امیرحسین هدایی دیگر نماینده ایران در این مسابقات است که فردا با «ادوارد اونسکو» 19 ساله نفر هفتادوهشتم دنیا از رومانی روبه‌رو خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جانشین بولت: هنوز توانایی من را ندیده‌اید
  • محمد نخودی اردوی تیم ملی کشتی را ترک کرد
  • پیروزی نوشاد عالمیان در مسابقات تنیس روی میز عربستان
  • ۴ مدال خوش‌رنگ سهم کشتی‌گیران نونهال کهگیلویه و بویراحمدی در مسابقات قهرمانی کشور
  • پیروزی بی دردسر نوشاد عالمیان در مسابقات عربستان
  • نوجوان دشتستانی مدال طلای مسابقات جهانی اختراعات ترکیه را کسب کرد
  • با 11 مدال طلای کشتی، توقع یک طلا از تیم ملی، واقعا بی‌انصافی است
  • لرستان مقام سوم مسابقات کشتی فرنگی نونهالان کشور را از آن خود کرد
  • مبارزه کاراته‌کاران خراسان رضوی در مسابقات آسیای مرکزی
  • درخشش فرنگی‌کاران نوجوان خوزستانی در مسابقات بین‌المللی