Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا مولوی سید احمد عبدالهی روز یکشنبه در نشست کارگروه اجتماعی و فرهنگی شهرستان درمیان افزود: همه ما مسئولان باید در عمل در راستای کاهش آسیب های اجتماعی گام برداریم تا جوانان اعمال ما را الگوی خود قرار دهند.
وی تصریح کرد: آسیب های اجتماعی به فرهنگ، اقتصاد، اجتماع و حتی خانواده ها نیز آسیب های جدی و جبران ناپذیری وارد می کند و همه ما باید نسبت به اصلاح جامعه با امر به معروف و نهی از منکر اقدام کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امام جمعه اهل سنت اسدیه گفت: جامعه سالم در گرو سالم بودن تک تک افراد جامعه است و باید از ظرفیت های مردمی نیز برای رفع آسیب های اجتماعی استفاده شود.
وی بیان کرد: خداوند متعال انسان را آزاد آفریده و انبیاء و کتب آسمانی را برای هدایت مستقیم انسان فرستاده است.
فرماندار درمیان هم گفت: بیشتر آسیب های اجتماعی متوجه قشر جوان جامعه است که اگر این سرمایه مهم را مورد توجه قرار داده و به آنان اعتماد کنیم می ‌توان تحول بزرگی در جامعه ایجاد کرد.
محمد بشیری زاده افزود: توجه به آسیب های اجتماعی و رفع آن از جامعه یکی از دغدغه های رهبر معظم انقلاب است و همه افراد از مردم تا مسئولان وظیفه دارند با حساسیت زیاد به آن توجه کرده و با استفاده از ظرفیت های موجود درصدد رفع آن برآیند.
وی بیان کرد: ما مسئولان گفتار و سخنان خوبی در زمینه بررسی و رفع آسیب های اجتماعی ارائه می دهیم اما باید در عمل تمام تلاش خود را برای رفع آنها به کار گیریم.
وی با اشاره به ضرورت آگاه سازی خانواده ها نسبت به آسیب های فضاهای مجازی و استفاده از تلفن همراه ادامه داد: در این حوزه پیشگیری از اعتیاد به اینترنت نیز از مهم ترین برنامه های مقابله با آسیب های اجتماعی است.
فرماندار درمیان همچنین گفت: ارائه خدمات به بهترین و راحت ترین شکل ممکن به شهروندان و تکریم ارباب رجوع از مهم ترین اهداف ستاد صیانت از حقوق شهروندی است و تمامی دستگاه ها وظیفه دارند قانون تکریم ارباب رجوع را در سطح اداره مربوط به نحو احسن اجرایی کنند.
شهرستان درمیان دارای 57 هزار نفر جمعیت است و با وسعت پنج هزار و 797 کیلومتر مربع از شمال به شهرستان قاینات از جنوب به شهرستان سربیشه و از غرب به شهرستان بیرجند و شرق آن به طول 70 کیلومتر با افغانستان مرز مشترک دارد.
شهر اسدیه مرکز شهرستان مرزی درمیان در 105 کیلومتری شرق بیرجند قرار دارد.
سایت ایرنا خراسان جنوبی: www.irna.ir/skhorasan و کانال تلگرام: irnabirjand@
7556*3028
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری رفراندوم گفت و گوی ملی غوطه شرقی ارز دیجیتال آسیب های اجتماعی اجتماعی و فرهنگی امر به معروف و نهی از منکر اینترنت حقوق موسسات مالی و اعتباری رفراندوم گفت و گوی ملی غوطه شرقی ارز دیجیتال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۶۰۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست موشکی امام جمعه باشت از جانشین فرمانده سپاه پاسداران

امام جمعه باشت از جانشین فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خواست که یک موشک را به‌نام سردار شهید مهدی درخشان نام‌گذاری کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، اجلاسیه ۹۲ شهید شهرستان باشت، صبح امروز_ پنجشنبه، سیزدهم اردیبهشت_ با حضور سردار علی فدوی جانشین فرماندهی سپاه پاسداران، استاندار کهگیلویه و بویراحمد و خانواده‌های معظم شهدا و گروه‌های مختلف مردم در شهر باشت برگزار شد.

حجت‌الاسلام امید گنجه‌ای امام جمعه شهر باشت در ابتدای این مراسم با اشاره به جایگاه و مقام شهدا بر اساس آیات و روایات گفت: شهید سه منزل را تجربه کرده است آن سه منزل قلب پدر و مادر، معرکه شهادت و آغوش پروردگار است.

وی افزود: شهید از آغوش مادر به آغوش خداوند عروج کرده و جایگاه شهید قلب مادر و آغوش خداوند است.

گنجه‌ای گفت: در کتب تاریخی از پهناور بودن شهرستان باشت سخن به میان آمده‌است، این شهرستان از رودخانه پل بریم، اشکفت شاه تا شوش طول دارد و منطقه خان‌احمد باشت مسیر عبور امام رضا (ع)، است و من از این شهر بزرگ، شهر انسان‌های مدیر و کسانی که تمدن داشتند، سخن می‌گویم.

وی با بیان اینکه مدیریت در ذات فرزندان این شهرستان است، خاطرنشان کرد: از همه کسانی که شبانه‌روز برای برگزاری این اجلاسیه تلاش کردند، تشکر می‌کنم.

امام جمعه باشت در پایان از سردار فدوی جانشین فرماندهی سپاه پاسداران درخواستی داشت و گفت: سردار شهید مهدی درخشان، سردار بزرگی بود و به تعبیر خیلی‌ها او پدر موشک دریایی بود، درخواست من این است که موشکی یا یکی از تجهیزات موشکی سپاه را به‌نام این شهید نام‌گذاری شود.

کد خبر 750004

دیگر خبرها

  • علمای دینی در کاهش آسیب‌های اجتماعی نقش موثری دارند
  • درخواست موشکی امام جمعه باشت از جانشین فرمانده سپاه پاسداران
  • تقدیر از کارگران یک مجموعه تولیدی در خوشاب توسط امام جمعه شهرستان
  • آشنایی جامه هدف بهزیستی با معیارهای انقلاب با جهاد تبیین
  • کاهش آسیب‌های اجتماعی با بهره گیری از تولیدات علمی و پژوهشی جامعه دانشگاهی گیلان
  • کدام فیلم‌های سینما به جامعه کارگری ادای دین کردند؟
  • تفاهم نامه ارائه خدمات رونشناختی در حوزه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی کارگران امضا شد
  • نسل کنونی جامعه در جنگ تمام عیار رسانه ای قرار دارند
  • رویداد جامعه‌پرداز برای شناسایی و ارتباط گیری با کنشگران حوزه خانواده
  • امام جمعه فردیس خواستار ارتقای سرانه‌های ورزشی شد