Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صداوسيما به نقل از خبرگزاري رويترز، دفتر رياست جمهوري کره جنوبي روز دوشنبه در بيانيه اي گفت مشاوران امنيت ملي آمريکا، کره جنوبي و ژاپن براي بررسي مساله کره شمالي و "عاري سازي کامل هسته اي شبه جزيره" کره ديدار کردند.
اين بيانيه گفت چونگ ايوئي-يانگ، رئيس دفتر امنيت ملي کره جنوبي با اچ آر مک مستر، مشاور امنيت ملي آمريکا و شوتارو ياچي، مشاور امنيت ملي ژاپن در روزهاي 17 و 18 مارس ديدار کرد تا درباره ديدارهاي آينده ميان کيم جونگ اون رهبر کره شمالي و مون جائه اين، رئيس جمهور کره جنوبي و نيز ميان کيم و دونالد ترامپ، رئيس جمهور آمريکا صحبت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اين بيانيه افزود افراد حاضر توافق کردند "مهم است که اشتباهات گذشته تکرار نشود."
براساس اين بيانيه اين افراد توافق کردند در هفته هاي آينده به صورت نزديک کار کنند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: کره جنوبي بيانيه امنيت ملي آمريکا کره شمالي هسته اي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۶۰۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر رئیس جمهور به پاکستان ثبات، امنیت و منافع متقابل را تقویت می‌کند

به گزارش «نماینده»، وحید جلال زاده درباره سفر آیت الله ابراهیم رئیسی به پاکستان اظهار داشت: پاکستان از جمله کشورهای مهم در جهان اسلام است و یکی از راهبردهایی که دولت سیزدهم در این مدت پیگیری کرده، سیاست متوازن همسایگی و بهبود روابط با این کشور است.

وی با بیان اینکه روسای ایران و پاکستان همکاری‌های خوبی در این مدت با یکدیگر داشته اند، عنوان کرد: روسای جمهور دو کشور در سازمان ملل در مورد مسائل مرزی جلسات مهمی را برگزار کردند. همچنین دولت سیزدهم در بیش از دو سال گذشته نشان داده بر تعامل و همکاری در زمینه‌های مختلف با همسایگان منطقه‌ای تأکید دارد و اهمیت ایجاد روابط دیپلماتیک مستحکم و تلاش‌های مشترک را برجسته می‌کند تا ثبات، امنیت و منافع متقابل در منطقه تقویت شود.

رئیس کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس با بیان اینکه سفر رئیس جمهور به پاکستان در راستای ارتقای ظرفیت‌های حوزه‌های امنیتی، اقتصادی و فرهنگی است، تصریح کرد: آیت الله رئیسی علاوه بر دیدار با نخست وزیر پاکستان قرار است به کراچی که به عنوان ایران کوچک نامیده می‌شود و لاهور که شهر اقبال لاهوری است، سفر کند که به طور قطع در حوزه ارتقای فرهنگ دو کشور و دیدار با مسلمانان اثرات قابل قبولی را شاهد خواهیم بود.

جلال زاده با بیان اینکه پس از عملیات وعده صادق و استقبال جهان اسلام از پاسخ جمهوری اسلامی به رژیم صهیونیستی، پاکستان از جمله کشورهای حامی ایران بود، عنوان کرد: همانگونه که آیت الله رئیسی هم عنوان کرد، مردم پاکستان همواره از اسلام و ارزش‌های اسلامی، مظلومان فلسطین و غزه دفاع کرده‌اند و مردم در شهرهای مختلف این کشور آزادی قدس شریف را فریاد زده و مدافع حق و عدالت هستند.

وی مردم پاکستان را محب اهل بیت عصمت و طهارت دانست و خاطرنشان کرد: مسلمانان پاکستان به حضرت علی بن موسی الرضا(ع) بسیار ارادت دارند و در سفرهای متعدد به مشهد الرضا، این ارادت و علاقه مندی را نشان داده اند که این رویکرد بر توسعه روابط فرهنگی بین دو کشور می افزاید.

به گزارش ایرنا، آیت الله رئیسی، رئیس جمهور اسلامی ایران امروز- دوشنبه - سوم اردیبهشت ماه - به دعوت رسمی همتای پاکستانی خود و در رأس هیاتی عالی‌رتبه از مقامات اقتصادی و سیاسی به پاکستان سفر کرد.

رئیس جمهور در این سفر ۲ روزه خود پس از استقبال رسمی از سوی نخست وزیر پاکستان، با محمد شهباز شریف دیدار خصوصی داشت و به اتفاق وی نشست مشترک هیات‌های عالی‌رتبه دو کشور برگزار شد.

آیت الله رئیسی در این سفر همچنین با آصف‌ علی زرداری همتای پاکستانی خود ملاقات می‌کند و قرار است در برخی شهرهای دیگر این کشور با علما، نخبگان، تجار و فعالان اقتصادی نیز دیدار و گفت‌ وگو کند.

سفر به شهر لاهور قلب فرهنگی پاکستان و شهر کراچی به عنوان قلب اقتصادی این کشور از دیگر برنامه‌های آیت‌الله رئیسی در ادامه سفر خود به پاکستان خواهد بود.

دیگر خبرها

  • سفر رئیس جمهور به پاکستان ثبات، امنیت و منافع متقابل را تقویت می‌کند
  • خشم آمریکا از افزایش هزینه‌های دفاعی چین
  • هشدار آشکار؛ اولین مانور شبیه سازی ماشه هسته‌ای با هدایت شخص کیم جونگ اون انجام شد | کره شمالی برای چه چیزی آماده می شود؟
  • حذف ژاپن و کره جنوبی؛ شگفتی سازی تاجیکستان و قرقیزستان
  • تیم ملی فوتسال ژاپن حذف شد / سامورایی‌ها جام‌جهانی را از دست دادند
  • حذف ژاپن و کره جنوبی/شگفتی سازی تاجیکستان و قرقیزستان
  • تیم ملی فوتسال ژاپن حذف شد
  • رویکرد متناقض آمریکا در قبال مساله فلسطین
  • اعلام طرح آمریکا برای اعزام مشاوران نظامی به اوکراین
  • آمریکا مشاور نظامی به اوکراین می‌فرستد