Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع ایرانی تیم فوتبال المعیذر قطر که سابقه بازی در نفت تهران را دارد گفت: مسئولان باشگاه نفت اگر توانایی اداره تیم را ندارند بهتر است که در این باشگاه را ببندند. ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۳ ورزشی فوتبال ایران نظرات

سیامک کوروشی در مورد موضوع طلب و شکایتش از باشگاه نفت تهران، عملکرد خودش در سال 96 و ... به سوالات خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم پاسخ داد که مشروح آن در زیر می‌آید:

تسنیم: چرا ممنوع‌الخروج شدی؟

من پیش از سال و در تعطیلی یک هفته‌ای مسابقات لیگ قطر تصمیم گرفتم به خانواده‌ام سر بزنم که هنگام برگشت متوجه شدم به دلیل عدم پرداخت مالیات، اجازه خروج از کشور ندارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تسنیم: چرا مالیاتت را پرداخت نکردی؟

به دلیل طلبم از باشگاه نفت. قرار بود این پرداختی توسط مسئولان نفت انجام شود که متأسفانه آنها بی‌توجه به این موضوع این مشکل را برایم ایجاد کردند. اگر آنها واقعاً نمی‌‌توانند مطالبات را پرداخت کنند یا نمی‌‌توانند مشکلات این باشگاه را مدیریت کنند بهتر است در باشگاه نفت را ببندند و تعطیل کنند. آقای گل‌محمدی در آن زمان به من وعده انجام کارهای مالیاتی‌ام را داده بود. ایشان الان کجاست؟ چرا آقایانی که اکنون در رأس کار هستند نمی‌‌خواهند پاسخ بدهند و همه چیز در این باشگاه پشت گوش می‌‌افتد؟

تسنیم: سال 96 برای تو چطور بود؟

سالی سخت بود، اما بین این سختی‌ها همیشه خدا دری را روی آمدم باز می‌‌کند که به بهترین نحو آینده را رقم زد. شاید خودم تا امسال متوجه این موضوع  نبودم و صبور و تحملم کم بود، اما خدا کمکم کرد تا به بهترین‌ها برسم.

تسنیم: پیش‌بینی‌ات از سال آینده چیست؟

طبیعتاً برای آنکه در فوتبال روزبه‌روز پیشرفت کنم، برنامه‌ریزی و هدف‌هایی برای خودم دارم. البته خیلی دوست دارم سال آینده بتوانم در اروپا بازی کنم و این یکی از هدف‌های من است.

تسنیم: از نظر تو بهترین بازیکن ایران در سال 96 چه کسی است؟

من پیام صادقیان را یکی از بازیکنان موفق و خوبی می‌‌بینم، ضمن اینکه به او علاقه خاصی دارم. شاید به جایگاهی که حقش است نرسیده، اما از نظر من واقعاً بهترین بازیکن ایران است.

تسنیم: تفاوت فوتبال ایران و قطر را در چه می‌‌بینی؟

به اعتقاد من در ایران استعداد و بازیکنان تکنیکی بسیاری وجود دارد، اما متأسفانه امکانات لازم برای رشد این استعدادها در کشورمان وجود ندارد، اما در قطر برعکس است و امکانات بسیار زیاد است.

تسنیم: اگر در ایران می‌‌ماندی ترجیح می‌دادی در کدام تیم بازی کنی؟

ترجیح می‌ دادم در یک تیم پرطرفدار بازی کنم. اگر در فوتبال طرفدار نباشد انگار روح و جانی در مسابقات نیست.

تسنیم: فکر می‌‌کنی کی‌روش در آینده تو را به تیم ملی‌ دعوت کند؟

من تا به امروز تمام سعی و تلاشم را برای پوشیدن پیراهن تیم ملی‌ انجام داده‌ام. ضمن اینکه باید بگویم به شانس خیلی اعتقاد دارم و خودم را خوش‌شانس می‌‌دانم. البته بیشتر از انتظار کشیدن شانس، سعی می‌‌کنم تلاش کنم تا به اهدافم برسم و امیدوارم جزو لیست کی‌روش باشم.

انتهای پیام/

R1015203/P1015145/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط نفت تهران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نفت تهران نفت تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۶۱۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشاورزان با کمباین‌های دارای برچسب معاینه فنی قرارداد ببندند

مریم برزنونی گفت: به زودی فصل برداشت آغاز می‌شود و کمباین داران از اوایل فروردین تا اواسط اردیبهشت فرصت دارند، برای تایید سلامت کمباین‌های خود به مراکز معاینه فنی که مورد تایید جهاد کشاورزی است، مراجعه کنند.

برزنونی ادامه داد: معاینه فنی به عنوان ضرورتی برای کاهش هدر رفت محصولات کشاورزی، به صورت جدی پیگیری می‌شود.

وی با اشاره به این موضوع که برای تسهیل در روند معاینه فنی کار بررسی مکانیزاسیون کشاورزی را متخصصان نظام مهندسی کشاورزی انجام می‌دهند، افزود: این کارشناسان که تعداد آنها ۴۰ نفر است از دانش آموختگان رشته ماشین آلات کشاورزی هستند و یک ماه فرصت دارند بیش از ۳ هزار کمباین را معاینه کنند.

رئیس اداره فناوری و مکانیزه جهاد کشاورزی گفت: در سه شهرستان کردکوی بندرگز و گمیشان تعاونی کمباین داران تشکیل شده است و اعضای این تعاونی‌ها نیز همراه با کارشناسان نظام مهندسی کشاورزی کار بررسی این ماشین آلات را انجام می‌دهند.

برزمینی خاطرنشان کرد: استان گلستان بعد از استان فارس، بیشترین کمباین را داراست که برای بیش از ۱۲ هزار نفر فرصت شغلی ایجاد کرده است.

وی همچنین گفت: تا زمانی که فصل برداشت محصولات کشاورزی در گلستان به اتمام نرسیده است، جهاد کشاورزی مجوز خروج از استان را به کمباین داران نمی‌دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • زامهران: نساجی قطعا در لیگ برتر می‌ماند
  • آرسنال ۵-۰ چلسی: تحقیر آبی‌ها و صدرنشینی، بهتر از این نمی‌شد!
  • تیم اوسمار بهتر از تیم یحیی بازی می‌کند/ با احترام به بیرانوند، حق رفیعی است فیکس پرسپولیس باشد
  • جمشیدیان: رضا فتاحی سرمربی بود، سپاهان بهتر نتیجه می‌گرفت!
  • تیم اوسمار بهتر از یحیی گل محمدی بازی می‌کند!
  • ژاپن حریفی برای فوتسال ایران نیست/ از حریفان آسیایی ترس نداریم
  • ژاوی: همه این بی‌عدالتی را دیدند، بهتر از رئال بودیم
  • کشاورزان با کمباین‌های دارای برچسب معاینه فنی قرارداد ببندند
  • کشاورزان با کمباین های دارای برچسب معاینه فنی قرارداد ببندند
  • سرمربی پورتو: طارمی بازی نمی‌کرد، چون دیگران بهتر بودند