Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون دادستان مشهد از دستگیری سارق مسلح 2 بانک تجارت و قرض الحسنه رسالت در مشهد خبر داد.

قاضی حیدری در گفت و گو با ایسنا در خصوص بازداشت سارق مسلح بانک‌های قرض‌الحسنه رسالت و تجارت عنوان کرد: در تاریخ 28 بهمن ماه امسال شخصی یکی از شعب بانک های تجارت در میدان بسیج را مورد سرقت قرار داد. وی در ابتدا با یک دستگاه موتور از میدان نخریسی وارد شد و موتور را پشت ایستگاه مترو پارک کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سارق سپس وارد بانک شد و اسلحه را به طرف کارمندان بانک کشید و نهایتا موفق به سرقت یک میلیون و 388 هزار تومان پول گردید. این سارق صورت خود را پوشانده بود تا در معرض شناسایی قرار نگیرد. پس از سرقت نیز با موتور خلاف جهت خیابان بازمی گردد تا از خیابان های فرعی فرار کند.

وی ادامه داد: وی مجددا در تاریخ 15 اسفند ماه از شعبه احمدآباد بانک قرض الحسنه رسالت سرقت دیگری انجام می‌دهد و در این سرقت 17 میلیون و 200 هزار تومان پول را سرقت می کند. وی حدود 5 ماه پیش اسلحه‌ای را برای این سرقت‌ها تهیه کرده بود.

حیدری خاطرنشان کرد: با بررسی دو سرقت انجام شده متوجه شدیم هر دو سرقت کار یک نفر است. سارق نیز تمام تلاش خود را داشت تا مورد شناسایی قرار نگیرد. الحمدلله دایره جنایی پلیس آگاهی و افسر پرونده و همچنین سایر دست‌اندرکاران، روی پرونده تمرکز داشتند و نهایتا به این نتیجه رسیدیم که این سرقت کار یک نفر است. با توجه به گستردگی شهر و اینکه این سرقت در دو نقطه مختلف روی داده بود، کمی کار برای ما دشوار بود.

معاون دادستان مشهد افزود: با این حال خوشبختانه توانستیم حلقه را تنگ تر کنیم و شخص را نهایتا شناسایی کردیم. این سارق کالایی را خریداری کرده بود که مامورین برای تحویل کالا رفته و او را بازداشت کردند.

حیدری خاطرنشان کرد: سارق در ابتدا به دلیل اینکه اعتقاد داشت صورت خود را پوشانده و مانع شناسایی خویش شده، مقاومت می کرد و احتمال نمی داد توسط پلیس شناسایی شود. وی نمی‌دانست مورد آنالیز قرار گرفته و اقدامات او را پایش تصویری کرده‌ایم. نهایتا وی در کمال ناباوری بازداشت شد. 

وی اضافه کرد: سارق با نخستین پولی که سرقت کرده بود، یک دستگاه پی کی برای خود خریداری کرد. با سایر پول‌های سرقتی نیز خریدهای دیگری انجام داد و در اظهارات خود این نکته را بیان می‌کرد که فکر نمی‌کردم و این توان را در پلیس نمی‌دیدم که بتواند مرا شناسایی کند. 

معاون دادستان مشهد تصریح کرد: در حال حاضر تفهیم اتهام متهم صورت گرفته و بعد از تعطیلات قرار نهایی وی صادر خواهد شد.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۶۱۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری دو جستجوگر مسلح گنج در گرمدره

فرمانده یگان حفاظت اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی البرز از شناسایی و دستگیری دو حفار غیر مجاز به همراه ادوات حفاری و سلاح گرم در محوطه شناسایی شده میراث‌فرهنگی در گرمدره خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ مهدی داور روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت اظهار کرد: با عنایت به اهمیت حفاظت همه جانبه از مواریث تاریخی استان و به ویژه مناطق دارای اولویت و همکاری همه جانبه نیروهای خدوم فراجا و پرسنل یگان حفاظت میراث‌فرهنگی استان البرز، دو نفر حفار غیر مجاز که درصدد حفاری در محوطه شناسایی شده میرات‌فرهنگی در گرمدره بودند، توسط مأموران دستگیر شدند.

فرمانده یگان حفاظت میراث‌فرهنگی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان البرز ادامه داد: تمام ادوات حفاری، یک قبضه سلاح گرم به همراه دو عدد خشاب و مقادیر قابل توجهی فشنگ مربوطه کشف و ضبط شد.

او با اشاره به اینکه تجهیزات کشف شده و متهمین در اختیار مقام محترم قضایی قرار گرفته اند، اظهار کرد: هموطنان گرامی می‌توانند هرگونه تعدی به میراث فرهنگی را به صورت شبانه روزی با شماره تلفن های ۰۲۶۳۲۸۲۹۱۱۸ با فرماندهی یگان حفاظت میراث‌فرهنگی استان البرز در میان بگذارند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: دستگیری متهمان حفاری غیرمجاز دستگیری ۲۹ نفر به دلیل انجام حفاری‌های غیر مجاز

دیگر خبرها

  • ۵ سارق ۵۰ میلیارد ریال از کاشانی‌ها سرقت کردند
  • دستگیری ۲۲ سارق در طرح مبارزه با سرقت‌ منازل در گیلان
  • دستگیری دو جستجوگر مسلح گنج در گرمدره
  • دستگیری سارق اماکن خصوصی در اردبیل 
  • دستگیری زوج سارق دلار اتباع خارجی در چالوس
  • دستگیری سارق تجهیزات انتقال برق در خاش
  • سه سارق خودرو در مشهد دستگیر شدند
  • دستگیری سارق و اعتراف به ۶ فقره سرقت گوشواره از دختربچه‌ها
  • کیف قاپی خشن در استانبول + فیلم | مقاومت زن را در برابر مشت‌های سنگین سارق ببینید | پلیس با تمام توان دنبال دستگیری سارق است
  • دستگيري سارقان کابل و تجهيزات مخابراتی در خرم آباد