Web Analytics Made Easy - Statcounter

زمان عرضه و ویژگی های گوشی جدید شرکت گوگل موسوم به پیکسل ۳ به یکی از مهم ترین و جذاب ترین موضوعات مورد بحث در میان علاقمندان دنیای فناوری بدل شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ولیوواک، پیکسل ۳ بعد از گوشی های پیکسل و پیکسل ۲ سومین سری از گوشی های هوشمند تولیدی گوگل است و به نظر می رسد گوگل بعد از صرف یک میلیارد دلار هزینه و خرید شرکت تایوانی اچ تی سی، از توان این شرکت برای تولید یک گوشی قدرتمند و چندمنظوره نهایت بهره را ببرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گوگل علیرغم تلاش های فراوان هنوز نتوانسته خود را به عنوان یک شرکت مشهور و برتر در زمینه تولید گوشی های هوشمند به رقبا بقبولاند و هنوز در برابر شرکت هایی مانند سامسونگ و اپل حرفی برای گفتن ندارد. باید منتظر ماند و دید عرضه پیکسل ۳ تغییری در این وضعیت ایجاد می کند یا خیر.

منابع مطلع می گویند پیکسل ۳ از نظر ظاهری و امکانات شباهت های زیادی به آیفون ایکس دارد و احتمالا سیستم عامل اندروید پی بر روی آن نصب خواهد شد. همچنین این گوشی از نمایشگری بزرگ و فراگیر بهره می گیرد. ممکن است جک هدفون ۳.۵ میلیمتری نیز به منظور کاستن از عرض گوشی پیکسل ۳ و باریک تر کردن آن از این گوشی حذف شود.

در پیکسل ۳ از دوربینی پیشرفته برای شناسایی سه بعدی چهره کاربر استفاده می شود و همین ویژگی امنیتی سواستفاده از گوشی یادشده را ناممکن می کند. گوگل قصد دارد در سال ۲۰۱۸ سه مدل از گوشی پیکسل ۳ را عرضه کند که قیمت های آنها بسته به امکاناتی که دارند متفاوت خواهد بود.

با توجه به سرمایه گذاری گسترده گوگل بر روی هوش مصنوعی به طور قطع پیکسل ۳ از این نظر هم دارای قابلیت های منحصربه فردی خواهد بود، هر چند هنوز در این زمینه اطلاعات چندانی در دسترس نیست.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۶۱۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سال گذشته ۱۰۰ شرکت ایرانی برای تولید گوشی موبایل تسهیلات دریافت کردند

 سید حسین سادات حسینی، رئیس کمیسیون تخصصی موبایل و لوازم جانبی اتاق اصناف ایران، با اشاره به آمار تسهیلات تولید گوشی موبایل در سال ۱۴۰۲و عدم هماهنگی تسهیلات ارائه شده با اهداف تعریف شده در این بخش، از اعمال دقت بیشتر در صدور مجوز ساخت تلفن همراه خبر داد.

تولید گوشی موبایل با اعمال ضوابط جدید

به گزارش گجت نیوز، سید حسین سادات حسینی در این‌باره گفت:

در سال گذشته، بیش از ۱۰۰ شرکت درخواست خود را برای صدور مجوز تولید گوشی تلفن همراه ارائه کردند. پس از طی مراحل مشخص شده و دریافت برخی حمایت‌ها و تسهیلات، این شرکت‌ها فعالیت خود را آغاز کردند و مقرر شد وزارت صمت و وزارت ارتباطات، شرکت‌های درخواست‌کننده صدور مجوز را مورد بررسی و راستی‌آزمایی قرار دهند تا مشخص شود آیا امکانات و اعتبارات اختصاص‌یافته در جهت راه‌اندازی خط تولید و بهره‌برداری از آن استفاده شده است یا خیر.

به‌گفته رئیس کمیسیون تخصصی موبایل و لوازم جانبی اتاق اصناف ایران، این راستی‌آزمایی‌ها منجر به آن خواهد شد که صدور مجوزهای جدید برای تولید تلفن همراه، مشمول دقت، بررسی‌ و زمان بیشتری شود.

همچنین طبق اعلام برخی از خبرگزاری‌های داخلی، اعطای تسهیلات به شرکت‌های تولیدکننده موبایل، گامی مهم در جهت حمایت از تولید داخلی و کاهش وابستگی به واردات در این حوزه محسوب می‌شود. با این حال، نظارت دقیق بر نحوه استفاده از این تسهیلات و اطمینان از به‌کارگیری آنها در مسیر تولید، امری ضروری است تا از هدررفت منابع و سوءاستفاده احتمالی جلوگیری شود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • فناوری در خدمت جنایت
  • اتوبوس اخراجی‌های گوگل
  • خرید آیفون در چین کاهش یافت
  • سوالات عجیب گوگل هنگام مصاحبه کاری
  • سوالات عجیب گوگل هنگام استخدام کارکنان خود
  • گوگل کارکنان معترض به همکاری این شرکت با اسرائیل را اخراج کرد
  • تصاویر واقعی از گوگل پیکسل ۸A منتشر شد/ پرچمدار گوگل در رنگ‌های جدید در راه است
  • سال گذشته ۱۰۰ شرکت ایرانی برای تولید گوشی موبایل تسهیلات دریافت کردند
  • گوگل در دفاع از رژیم صهیونیستی ۲۰ کارمند دیگر خود را اخراج کرد
  • اطلاعات تازه الجزیره از حمله ایران به اسرائیل