Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی اصغر ارشدی‌فر گاموری سرپرست گروه قرآنی ارشد منطقه ویژه پتروشیمی بندرماهشهر در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان اظهار کرد: 29 نفر از کارکنان، همسران و فرزندان حراست شرکتهای پتروشیمی مستقر در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی شهرستان بندر ماهشهر در مسابقات قرآن و 19 نفر از کارکنان و همسران در مسابقه کتابخوانی از حسین (ع) تا مهدی (عج) نوشته محمد رضا فؤادیان موفق به کسب رتبه برتر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در بخش کارکنان و در رشته ترتیل مبتدی غلامعباس جعفرزاده و رحیم شاوردی از حراست ارشد منطقه و علی برحی از شرکت پتروشیمی بوعلی سینا مقام های اول تا سوم را کسب کردند. در رشته ترتیل پیشرفته علی برمکی از شرکت پتروشیمی اروند و رحیم آلبودلی از شرکت پتروشیمی بوعلی سینا صاحب مقام دوم و سوم شدند.

ارشدی فر گفت: در رشته تحقیق جواد شیروی از شرکت پتروشیمی شهید تندگویان صاحب رتبه برتر شد. در رشته حفظ یک جزء حمزه عاطفی و سید عبدالرسول آلبوشوکه از حراست ارشد منطقه حائز رتبه اول و دوم شدند. در رشته اذان سید حمید موسوی از شرکت پتروشیمی بوعلی سینا، احمدرضا خودسوز از پتروشیمی رازی و سید علی شمس از پتروشیمی کارون اول تا سوم شدند. در بخش همسران؛ رشته ترتیل مبتدی زکیه سحرخیز و عاطفه آقامحمدی از پتروشیمی اروند و هاجر محسنی زاده از پتروشیمی فن آوران مقام های اول تا سوم را کسب کردند. در رشته ترتیل پیشرفته کارکنان فرشته میرزایی و ترتیل پیشرفته همسران سکینه عبادی حائز رتبه برتر شدند.در رشته تحقیق خدیجه حسین زاده از حراست ارشد منطقه و زیور حاجی زاده از پتروشیمی کارون رتبه برتر را کسب کردند.

سرپرست گروه قرآنی ارشد منطقه ویژه پتروشیمی بندرماهشهر بیان کرد: در بخش فرزندان مسابقات در دو رده سنی زیر 12 سال (صحت قرائت نماز) و بالای 12 سال (ترتیل مبتدی) برگزار شد؛ در رده سنی زیر 12 سال فرزندان پسر؛ محمد حسین عاطفی از حراست ارشد منطقه ، محمد مهدی ناصری کیا از پتروشیمی غدیر و حسین جلیل فرد از پتروشیمی رازی مقام های اول تا سوم را به دست آوردند. در رده سنی بالای 12 سال فرزندان پسر هم مسلم عباسی از پتروشیمی امیر کبیر، محمد جواد شیروی از پتروشیمی شهید تند گویان و محمد حسن حمیدی از حراست ارشد منطقه حائز رتبه‌های برتر شدند. در رده سنی زیر 12 سال فرزندان دختر؛ مینا بدران از شرکت پتروشیمی شهید تندگویان، ریحانه عبداللهی از پتروشیمی اروند و رباب حبیبی از پتروشیمی غدیر مقام های برتر را کسب کردند. در رده سنی بالای 12 سال فرزندان دختر؛ نرگس حمیدی از حراست ارشد منطقه و عسل عبادی از شرکت پتروشیمی شهید تندگویان حائز رتبه برتر شدند.

وی افزود: در مسابقه کتابخوانی آقایان حمید نسلایه و شریف غانمی (امیر کبیر)، اسدالله آبروشن و سید صاحب یزدانی نیا (فن آوران)، امید قزلوند، فریاد عزیزی و جواد لطیفی (اروند)، رحیم آلبودلی (بوعلی سینا)، محمد علیرضا کاهی علیپور(رازی) و علیرضا دهقانیان (تندگویان)
در مسابقه کتابخوانی خواهران : خانمها فرشته میرزایی و سکینه عبادی (تندگویان) ، اکرم رئیسی ، فرشته نیک جو و لیلا سلیمانی پور (اروند) سید سهام موسوی (غدیر) ، زهرا افشانی (فن آوران) و زینب عزیزی نژاد (رازی) صاحب رتبه برتر شدند.

ارشدی فر، داوران این مسابقات را حسن دریساوی، عبدالعالی آلبوغبیش، خدیجه قنواتی، فاطمه گرگی و زهرا صالحی معرفی کرد.

وی تصریح کرد: این مسابقات پنج شنبه 26 اسفندماه با حضور 250 نفر از کارکنان، همسران و فرزندان آنان به میزبانی حراست شرکت پتروشیمی اروند برگزار شد. حجت‌الاسلام غبیشاوی امام جمعه بندرماهشهر، نقی قاسمیان عزیزی مدیر عامل شرکت پتروشیمی اروند، علی ربانی رئیس حراست ارشد منطقه ویژه، الهایی رئیس حراست شرکت پتروشیمی اروند و خانواده‌های شرکت کنندگان از حاضران در این مسابقات بودند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۶۲۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت ۷۰۰ ورزشکار در جشنواره ورزشی جام مولای عرشیان نوش‌آباد

ایسنا/اصفهان مدیر جشنواره ورزشی جام مولای عرشیان نوش‌آباد گفت: سومین دوره این مسابقات با حضور ۷۰۰ ورزشکار از مناطق مختلف شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل در ۱۱ رشته ورزشی برگزار شد.

علی مقبلی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در این دوره از مسابقات، بانوان در شش رشته و آقایان نیز در پنج رشته ورزشی از ۲۰ اسفند در حضور ۱۲ هزار تماشاگر در دو سالن ورزشی به رقابت پرداختند.    

وی افزود: جشنواره نوش‌آباد بعد از سه سال جایگاه خود را در منطقه فرهنگی کاشان پیدا کرده، به‌طوری که امسال چهار بازیکن از لیگ برتر و مهدی اسدشیر بازیکن ۲۳ ساله تیم ملی فوتسال ایران در این دوره از بازی‌ها برای تیم‌های شرکت کننده، توپ زدند.

مدیر جشنواره ورزشی جام مولای عرشیان نوش‌آباد، اظهار کرد: مسابقات فوتسال آقایان با حضور ۱۶ تیم با لیست ۱۲ نفره برگزار شد که در نهایت تیم «قزاآن» با حضور چهار بازیکن لیگ برتری قهرمان، تیم «فرش سیزان نوش آباد» نایب قهرمان و تیم‌های اتباع کاشان و شاهین به طور مشترک به مقام سوم رسیدند.

عضو شورای ورزش نوش‌آباد گفت: جام اخلاق این دوره از مسابقات به تیم «شهدای اردهال» رسید و «عیدمحمد باریک زهی» با ۹ گل زده به‌عنوان آقای گل مسابقات و «امیر مرادی» نیز به عنوان بازیکن فنی معرفی شدند.

وی افزود: در رشته فوتبال دستی، «امیرحسین تاج افروز» و «سیدعلی اصغر یدالهی» به طور مشترک قهرمان شدند. تیم جوانان کاشان نیز  قهرمان والیبال شد. «امیر رئوفی»در رشته شطرنج، «امیرمهدی عمیدی» در رشته هایرهاکی، «علی ابراهیمی» در رشته دارت و «عباس ارباب» در رشته تنیس به قهرمانی رسیدند.

مدیر جشنواره ورزشی جام مولای عرشیان نوش‌آباد اظهار کرد: مسابقات بانوان در رشته والیبال با قهرمانی تیم «اتحاد نوش‌آباد» به پایان رسید. «زهرا نیک سرشت» در رشته شطرنج، «محدثه ناموری» و «فرزانه محمودی» در رشته دارت، « زینب جعفرنیا» و «فرزانه محمودی» در رشته دال پلان، خانواده کوهی در  رشته هفت‌سنگ و خانواده صفایی در رشته‌های طناب‌کشی و داژبال به قهرمانی رسیدند.

مقبلی تصریح کرد: اجرای این جشنواره‌ها فرصتی برای بهتر شدن فضای نشاط اجتماعی و تقویت یک حرکت فرهنگی برای شور و نشاط در جامعه است که با مشارکت بخش خصوصی و شورای شهر نوش‌آباد برگزار شد.

وی تأکید کرد: ترویج فرهنگ ورزش همگانی و رفع مشکلات این حوزه نیازمند مشارکت همه دستگاه‌های مسئول است و انتظار داریم با توجه به استقبال شهروندان از مسابقات، این جشنواره در تقویم اداره ورزش و جوانان شهرستان آران و بیدگل و اداره کل استان اصفهان ثبت و حمایت شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • معرفی نفرات برتر پنج وزن اول مسابقات کشتی جام موحد
  • مسابقات قرآن و عترت دانش آموزی
  • ثبت نام دوره‌های ارتقاء قاریان و دعاخوانان / معرفی دعاخوانان برتر سال ۱۴۰۲
  • برگزاری مسابقات قرآن دانش آموزی با حضور ۸۰۰ منتخب در همدان
  • معرفی برگزیدگان جشنواره رسانه و روز جهانی قدس در قم / عکاس خبری باشگاه خبرنگاران جوان درخشید
  • معرفی برگزیدگان جشنواره رسانه و روز جهانی در قم
  • معرفی برگزیدگان مسابقه «رسانه و روز جهانی قدس»
  • نفرات برتر مسابقات قهرمانی تیراندازی اهداف پروازی رشته تراپ جنوب کشور معرفی شدند
  • شرکت ۷۰۰ ورزشکار در جشنواره ورزشی جام مولای عرشیان نوش‌آباد
  • نفرات برتر مسابقات درون اردویی ووشو آذربایجان شرقی معرفی شدند