Web Analytics Made Easy - Statcounter


به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان،  رشید قربانی در نشست ستاد اسکان میهمانان نوروزی با اعلام این خبر گفت: پذیرش و اسکان میهمانان فرهنگی از تاریخ ۲۸ اسفند ماه ۹۶ در ۱۶ مرکز پذیرش و اسکان شهرستان‌ها و مناطق تابعه استان آغاز و تا ۱۳ فروردین ماه ۹۷ ادامه دارد.
مدیرکل آموزش و پرورش کردستان با اشاره به اینکه اتاق‌های آماده شده برای میهمانان فرهنگی در سه گروه مختلف می‌باشد؛ عنوان کرد: در گروه ویژه، ۱۸۲ اتاق با امکانات تخت خواب، تلویزیون، یخچال، فرش و وسایل خواب در داخل اتاق فراهم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


قربانی با بیان اینکه ستاد اسکان آموزش و پرورش استان، ۱۷۲ مدرسه با یک هزار و ۲۹۸ کلاس درس را برای اسکان میهمانان فرهنگی تجهیز کرده است؛ افزود: در نوروز امسال ۴۴۴ نفر عوامل اجرایی نیز در مراکز پذیرش و اسکان به میهمانان خدمات ارائه خواهند کرد.

وی افزود: همچنین گروه الف. نیز با ۶۰۴ اتاق دارای امکاناتی، چون تلویزیون، یخچال، فرش و وسایل خواب در داخل اتاق می‌باشد و رنج ب. با ۵۱۲ اتاق دارای امکانات فرش و وسایل خواب داخل اتاق و یخچال و تلویزیون مشترک می‌باشد.

شایان‌ذکر است فرصت رزرو اینترنتی از ۴ تا ۲۳ اسفندماه بوده و فرهنگیان از تاریخ ۲۸ اسفندماه سال ۹۶ می‌توانند اقدام به انتخاب محل اقامت کنند.


انتهای پیام/7727

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۶۲۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید امیر دریادار سیاری از گروه مخابرات ارتش

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، امیر دریادار سیاری معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران در ادامه بازدید از یگان‌های تابعه ستاد آجا، صبح امروز (سه شنبه) از گروه مخابرات ارتش بازدید کرد.

وی از بخش‌های مختلف ستادی، آموزشی، عملیاتی و منازل سازمانی گروه مخابرات ارتش بازدید کرد و دستوراتی را در راستای ارتقای توان عملیاتی و پیشرفت هرچه سریع تر پروژه‌ها، تجهیزات و فناوری های جدید مخابراتی این گروه صادر کرد.

رئیس ستاد ارتش همچنین در این بازدید از پای کار بودن و آمادگی بالای گروه مخابرات ارتش در اجرای دقیق و بی کم و کاست مأموریت‌های محوله به‌ویژه در جریان حمله موشکی اخیر (وعده صادق) تقدیر و تشکر کرد.

فرماندهان و مسئولان یگان‌های ارتباطات زیرساخت ارتش در مناطق مختلف کشور، به صورت ویدئو کنفرانس و برخط، از روند آمادگی رزمی و عملکرد سامانه‌های ارتباطی خود به ارائه گزارش پرداختند.

در این بازدید امیر سرتیپ ناصر مختارزاده، معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات ارتش و امیر سرتیپ ابوالفضل سپهری راد، معاون بازرسی آجا نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  •  تقویت زیرساخت‌های مرز بین المللی خسروی در دستور کار استانداری
  • آغاز بررسی پیش‌نویس سند کوآنتوم / تشکیل هیئت امنای واحد برای ستاد‌های توسعه فناوری‌های اولویت‌دار
  • جلوگیری از فعالیت یک اتاق غیر مجاز کشتار دام در تیران و کرون
  • مسعود اسکویی مجری پیشکسوت درگذشت
  • مجری و گوینده قدیمی درگذشت + عکس
  • مراحل راه اندازی ابتدایی سامانه املاک و اسکان آغاز شده است
  • بازدید امیر دریادار سیاری از گروه مخابرات ارتش
  • آغاز فعالیت ستاد اربعین وزارت تعاون در سیستان و بلوچستان
  • تخریب آثار تاریخی در باران شدید کرمان؛ قسمت اسلامی قلعه نرماشیر ریخت
  • آغاز دومین اجلاس اتاق‌های بازرگانی عضو مجمع گفت‌وگوی همکاری آسیا