Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@12:38:02 GMT

توصیه می‌کنم وارد عرصه دیپلماسی ورزشی نشوید

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۷۶۲۲۹۲

توصیه می‌کنم وارد عرصه دیپلماسی ورزشی نشوید

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت:به دوستانمان توصیه می کنیم وارد عرصه دیپلماسی ورزش نشوند. این عرصه صاحب دارد و حفظ ارزش های انقلاب تابع یک اصول کلی مشخص و غیرقابل تغییر است.

سردار غلامحسین غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین درگفتگو با خبرنگار مهر درباره مسائل مطرح شده در روزهای اخیر پیرامون روبرویی ورزشکاران کشورمان با حریفان رژیم صهیونیستی در میادین ورزشی جهانی گفت: من در موضع گیری های گذشته خودم گفتم، اینکه یک عزیزی در عرصه ورزش کشور و یا در ریاست فدراسیون سرمربی گری و یا مسئولیت دیگری حرفی می زند ما آنها را می شناسیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها برادران خوب ما هستند اما حرف هایی که می زند، حرف های ناصواب و بدی است که نباید گفته شود.

وی افزود: آرمان ما محو رژیم جعلی و کودک کش صهیونیستی است. ما می خواهیم اسرائیل از بین برود و این یک آرمان، راهبرد، استراتژی و خواست عمومی ملت ماست اما مدال آوری یک افتخار است. حال به هر کسی بگوییم افتخار را قبول می کنید یا حفظ آرمان ها را اولویت می دهید همه به اتفاق خواهند گفت حفظ آرمان ها برای ما مهمتر است.

سردار غیب پرور اظهار داشت: افتخارآفرینی و کسب مدال قهرمانان و ورزشکاران ما در میادین جهانی بسیار خوب و مایه افتخار و مباهات برای ملت ماست اما این که مدال آوری به قیمت کوتاه آمدن از آرمان های ما باشد، به هیچ وجه قابل قبول نیست.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: به دوستانمان توصیه می کنیم وارد عرصه دیپلماسی ورزش نشوند. این عرصه صاحب دارد و حفظ ارزش های انقلاب تابع یک اصول کلی مشخص و غیرقابل تغییر است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی یک رژیم کودک کش، جعلی و بی خاصیت است که از ابتدای تشکیلش تا به امروز به امت اسلام ظلم های بسیار کرده است. اگر ما بخواهیم به واسطه یک بهانه به عنوان عرصه ورزش با آنها ارتباط برقرار کنیم به هیچ عنوان قابل قبول نیست.

منبع: مهر

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی سازمان بسیج مستضعفین سردار غیب پرور فدراسیون کشتی مجلس شورای اسلامی ایران استیضاح محمد جواد ظریف وزارت امور خارجه ایران حسن روحانی سپاه پاسداران علی ربیعی مجلس خبرگان رهبری عباس آخوندی وزارت کشور انگلیس اسحاق جهانگیری رهبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۶۲۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سالن ورزشی آلاشت بازسازی می شود

به گزارش خبرنگار مهر، علی رجبی عصر دوشنبه در دیدار مدیران شهری آلاشت با بیان اینکه سوادکوه و شهر آلاشت یک ظرفیت برای استان مازندران است، افزود: صنایع مختلفی در آلاشت وجود دارد و می توان از آن برای جذب توریست و گردشگر استفاده کرد زیرا ورزش بخش مهمی است و باید در آلاشت روی آن سرمایه گذاری کرد.

رجبی از مرمت و بازسازی اماکن ورزشی شهر آلاشت گفت و ادامه داد: وظایف دولت خدمتگزاری است و ما سعی می‌کنیم هر قولی که می دهیم را عملی کنیم از این رو مرمت و بازسازی مشکلات سالن ورزشی آلاشت بزودی و ظرف مدت مشخص شده، رفع می شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران تاکید کرد: باید برنامه ریزی صورت دهیم تا در آینده از ظرفیت شهر آلاشت در بحث گردشگری و توریسم ورزشی به درستی بهره ببریم.

شهردار آلاشت در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از پیگیری‌های مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران، اظهار داشت: مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران در طول این مدت نگاه ویژه‌ای به شهر آلاشت داشت که از این بابت از ایشان تشکر دارم.

امین مستوفیان از موقعیت‌های عالی شهر آلاشت در بحث ورزشی سخت گفت و افزود: توجه به ورزش آلاشت می تواند در بحث گردشگری و توریسم ورزشی کمک شایانی به ورزش استان و بحث گردشگری داشته باشد.

کد خبر 6092407

دیگر خبرها

  • ورزش باید مثل دارو تجویز شود
  • شهرداری همدان در جذب شهروندان به ورزش خلاقانه عمل کند
  • اعزام ۱۰ تیم ورزش نابینایان البرز به مسابقات قهرمانی کشور
  • رئیس کمیسیون اروپا: حمله اسرائیل به رفح کاملا غیرقابل قبول است
  • سکوت رژیم‌های خودکامه عربی در برابر کنشگری پیرامون آرمان فلسطین
  • سالن ورزشی آلاشت بازسازی می شود
  • پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار
  • همه‌چیز درباره سردردهای بعد از ورزش؛ چگونه درمانش کنیم؟
  • این سردردها نشانه چیست؟
  • دیدار روسای سازمان ورزش بسیج و فدراسیون ورزش‌های همگانی