Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-30@06:30:52 GMT

وقوع برف و کولاک در ۹ استان کشور

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۷۶۲۳۱۸

وقوع برف و کولاک در ۹ استان کشور

معاون عملیات سازمان امداد و نجات از وقوع برف و کولاک در ۹ استان کشور خبر داد و گفت: ۳ استان خراسان جنوبی، خراسان رضوی و کرمان نیز درگیر سیل، آب‌گرفتگی و طوفان شده است.  به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، شاهین فتحی معاون عملیات سازمان امداد و نجات، در ارتباط با وقوع سیل و آب‌گرفتگی و طوفان از روز گذشته در کشور اظهار داشت: ۳ استان کرمان، خراسان جنوبی و خراسان رضوی درگیر این حادثه شده که از روز گذشته ۱۴ شهر و روستا امدادرسانی شده و ۵ خودرو از مسیر سیلاب رهاسازی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: ۹۳ نفر به دلیل این حادثه اسکان اضطراری یافته و ۱۸۳ نفر امدادرسانی شده‌اند. همچنین طی ۴۸ ساعت گذشته برف و کولاک ۹ استان آذربایجان شرقی، اردبیل، اصفهان، زنجان، سمنان، کرمان، گلستان، لرستان و مازندران را متأثر کرده است.

معاون عملیات سازمان امداد و نجات خاطرنشان کرد: امدادرسانی در ۱۳ محور در حال انجام است و ۴۳ دستگاه خودرو از برف رهاسازی شده و ۳۲۵ حادثه‌دیده امدادرسانی شده‌اند.

فتحی بیان داشت: طی ۴ روز گذشته تا کنون ۳۳۶ مأموریت ترافیکی توسط نیرو‌های امدادی صورت گرفته که این افراد موفق شده امدادرسانی به بیش از یک هزار آسیب‌دیده را انجام دهند.

وی از انتقال ۲۳۵ مصدوم به مراکز درمانی خبر داد و گفت: ۱۵۶ نفر که در حوادث ترافیکی مصدوم شده و در بین قطعات خودرو گرفتار شده بودند، توسط نیرو‌های امدادی رهاسازی شدند. منبع: خبرگزاری فارس

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۶۲۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) وضعیت عجیب این خودرو در لحظه وقوع زلزله

سازمان هواشناسی ژاپن اعلام کرد زمین لرزه‌ای با قدرت اولیه ۶.۹ ریشتر امروز (شنبه) جزایر اوگاساوارا در این کشور را لرزاند. به گزارش شینهوا، این زمین لرزه در مرکز توکیو نیز احساس شده و هیچ هشدار سونامی در پی آن صادر نشده است.

همچنین تاکنون گزارشی در مورد خسارات و تلفات ناشی از این حادثه منتشر نشده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: ایسنا

tags # زلزله ، ژاپن سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • کاهش ۲۵ درصدی وقوع جرم سرقت در اردبیل
  • امدادرسانی به خودروی گرفتار شده در رودخانه زمکان با ۶ سرنشین (فیلم)
  • وقوع بیش از ۵۰۰۰ تصادف در جاده‌های استان کرمان
  • بیشترین و کمترین سرقت‌ها در کدام شهرهای استان کرمان رخ می‌دهد؟
  • (ویدئو) وضعیت عجیب این خودرو در لحظه وقوع زلزله
  • چرا آمار سرقت‌ها در استان کرمان زیاد است
  • وضعیت عجیب این خودرو در لحظه وقوع زلزله ۶.۹ ریشتری ژاپن | ویدئو
  • افشای لیست ارزبگیران توسط گمرک + اسامی
  • افشای لیست ارزبگیران توسط گمرک / یک میلیارد دلار برای مدیران خودرو! + اسامی
  • امدادرسانی به ۵۱۱ نفر در سیل خراسان جنوبی